از گوشه های تاریک ارتباطات تجاری خود چیزی بدست آورید

ارتباطات

[ad_1]

شما در یک سایت تجاری قرار دارید که فکر می کنید با آن پول خرج کنید وقتی معصومانه کاری انجام می دهید که سایت نمی تواند به درستی پاسخ دهد.

ناگهان کل رابطه بین شما و صاحبان سایت تغییر می کند.

لحظه ای که اشتباهی رخ داده است و آنها باید با شما راحت صحبت کنند آنها را از طریق توسعه دهنده ای که سایت را کد گذاری کرده است در عرض چند ثانیه به شما پیام هشدار کتبی می دهند. او نه به آنچه باید بگوید فکر کرد و نه به فکر چگونگی گفتن او افتاد. هیچ کس برای بازاریابی خدمات مشتری و دستورالعمل های برند مشاوره نشده است. شاید اصلاً کسی از این شرکت نباشد. فقط کسی که کد را می نویسد حتی ممکن است توسط شرکتی که محل آن واقع شده کار نکند.

تا حالا نوشتی شما پیام های غلط؟

بگذارید بگوییم پیامی که سایت برای شما آورده است خطای کلاسیک 404 بود. این صفحه ای است که وب سایت هنگام درخواست یک صفحه از آن استفاده می شود اما در سرور یافت نمی شود.

وقتی این اتفاق می افتد سایت چه می گوید؟ به احتمال زیاد می گوید خطا. صفحه یافت نشد. این یک قطعه استاندارد از کپی هشدار “ 404 ‘است که توسط یک برنامه نویس انجام وظیفه خود به لحاظ پیش بینی مشکل وارد پرونده شده است اما نتوانسته فرصتی را که هدر می دهد بشناسد و به همین دلیل از کسی در مورد چیزی بهتر نپرسید.

اما یک لحظه در مورد آن فکر کنید.

شما پیوند قدیمی را دنبال می کنید یا URL را در یک سایت حدس می زنید و صفحه وجود ندارد. خطا. صفحه یافت نشد. خوب. متشکرم. با تشکر از شما برای اطلاع شما. متشکرم که می دانید مشکلی وجود دارد اما به هیچ وجه کاری نکنید تا در حل آن کمک کنید.

اما اگر او پرونده 404 را بگوید چه می شود. اوه به نظر می رسد ما صفحه ای را که سعی کردید پیدا کنید نداریم. در اینجا پیوندی وجود دارد نقشه سایت برای کمک به شما یا اگر به پشتیبانی بیشتری نیاز دارید فقط اینجا را کلیک کنید

تحریک رندر صفحه پیش بینی شده با یک پاسخ گرم آموزنده و حرفه ای صورت می گیرد که به شما می گوید صاحبان سایت به اندازه کافی به جزئیات اهمیت می دهند تا یک شخص باهوش از طریق پیام های هشدار عبور کند و آنها را با حساسیت بنویسد با توجه به صدای صدایی که می خواستند شرکت را تجسم کرده و با یک کلیک برنامه ریزی و اجرا کنید.

نوشتن در گوشه های تاریک.

به تمام سیستمهای ارتباطی فعال در فرآیندهای کاری خود نگاهی بیندازید. به پیام هایی که فوراً آمده اند نگاه نکنید. به دنبال پیامهایی باشید که می بینید فقط وقتی اشتباه انجام می شود اقدامات نادر انجام می شود بارگیری ها به رسمیت شناخته می شوند یا هر جای دیگری که معمولاً به آنها فکر نمی کنید.

مثل این است که گوشه های تاریک خانه خود را برای علائم آفات بررسی کنید.

بهترین مکان برای شروع این است که مدیر وب سایت خود را (یا اگر برنامه خود را ندارید توسعه دهنده یا حتی مدیر سیستم) یک لیست جامع از هر مکانی که سیستم شما حاوی پیام های مبلمان پنهان است که منجر می شود یا می تواند به عموم برود اما به ندرت است. بدون توجه به مدت طولانی در مورد آنها آنها را صدا کرد.

با دریافت این لیست همین کار را با پاسخ دهندگان خود انجام دهید و ثبت نام در خبرنامه (که شامل مجموعه ای از پیامهای اشتراک – اشتراک موفق اشتراک ناموفق است قبلاً در این آدرس مشترک شده اید اشتراک ناموفق را لغو کرده اشتراک ناموفق مانند این عنوان را ندارد. در منو) و هر مؤلفه دیگری از دستور شما.

سرنوشت رایگان … بیش از چند دقیقه کار نکنید.

پس از تهیه لیست بازنویسی مجدد آن یا بازاریابی یا تیم خدمات مشتری خود مجدداً این پیام ها را بازنویسی کنید. نویسنده باید موقعیت خود را در موقعیت خاص گیرنده هر پیام قرار دهد و در نقطه ای که نمایش داده خواهد شد به طور خلاصه و غیررسمی بنویسد و معمولاً با کمی فروتنی درباره وضعیتی که پیش رو دارد بنویسد. اگر پیام در نتیجه هر نوع مشکلی ظاهر شد از آن عذرخواهی کنید. مسئولیت پذیری

با توجه به اتصالاتی که در این گوشه های تاریک سیستم شما وجود دارد نشان می دهید که شرکت شما به جزئیات توجه می کند و به اندازه کافی برای مشتریان خود اهمیت می دهد تا در هر لحظه ای که انتخاب می کنند در کنار آنها باشند در کنار آنها سرمایه گذاری کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا