کسب درآمد آنلاین – آیا واقعاً Kickstartcourse شغل آنلاین شما را شروع می کند؟

[ad_1]

کسب درآمد | کسب درآمد آنلاین

یک نام عالی برای یک دوره بازاریابی آنلاین برای مبتدیان ، بازاریابی واسطه یا هر کسی که به دنبال کسب درآمد آنلاین است! Kickstartcourse از این دوقلوی پویا تونی شپرد و سارا براون می تواند تازه آغازی باشد که بسیاری از مشاغل اینترنت در حال ظهور به آن نیاز دارند ، اما آیا واقعاً آن را تأمین می کند؟

اگر قبلاً با مواد تونی و سارا آشنا هستید و عاشق سبک او هستید ، ناامید نخواهید شد اگر آنچه تاکنون دیده اید ، هر چیزی است که باید طی کنید. من باید یک هشدار عادلانه به شما بدهم ، من مغرضانه هستم ، زیرا من سبک آنها را دوست دارم و همیشه از نوشتن آنها لذت می برم. تا کنون ، درست است که شکل Kickstartcourse سرگرم کننده ، آموزنده و سر راست بود.

تمام آنچه شما باید بدانید برای کسب درآمد آنلاین و شروع به کار در اینترنت خود ، همان چیزی است که شما قول داده اید ، با اقساط هفتگی در طول سال.

شما هر هفته در قالب گزارش pdf درسی می گیرید که می توانید جزئیات دقیقی را که برای شروع کار خود از ابتدا با حداقل هزینه در اختیار شما قرار می دهد ، به شما ارائه دهد.

از انتخاب محصول خود گرفته تا راه اندازی و اجرای صفحه فروش و وب سایت خود برای افزایش ترافیک و دستیابی به درآمد با ثبات دراز مدت از مشاغل خود ، هر مرحله با رعایت مراحل بدون پد نوشتن به روشی به راحتی پوشانده می شود که خواندن آن را حتی اگر از قبل می دانید چگونه لذت ببرید ، لذت بخش است.

تنها عیب من این است که احساس ناامیدی می کنم زیرا باید منتظر هر درس باشم. من می خواهم دوره کامل را در یک کتاب الکترونیکی غول پیکر گذرانده باشم تا بتوانم ادامه دهم!

برای کسی که بسیار کم از آنچه در درس های ابتدایی نشان داده شده است ، می داند ، انتظار دارد ناامید کننده باشد. اما حتی با این وجود ، نجت های طلایی وجود دارد که حتی بازاریابان اینترنتی با تجربه نیز از آن خوشحال هستند. علاوه بر این ، شما در مورد چگونگی نوشتن مطالب خود چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت و الهام بخش برای ایجاد محصولات بیشتر به تنهایی با استفاده از رویکرد و ایده های خود خواهید بود.

خود را پیدا خواهید کرد که می گوید “کاش این را نوشتم!” زیاد!

اگر مبتدی کاملی باشید ، این یک معدن طلا است. ای کاش این شروع را از زمانی که شروع کردم – بدون هیچ ضربه ای!

من فقط از انتظار متنفرم!

اما وقتی به آن فکر می کنم می فهمم که اقساط هفتگی ایده خوبی است. هر هفته وظایفی برای کمک به شما در پیشبرد مسیر درآمد کسب می کنید و هر هفته به شما یادآوری می شود که درس بعدی برای تمرکز باقی می ماند. در ابتدای هر درس به شما گفته می شود كه در آن مقطع چه كاری باید انجام داده باشید. فقط دانستن اینکه شما باید تکالیف خود را قبل از درس بعدی به پایان برسانید بسیار عالی است تا بتوانید روی کارهایی که باید انجام دهید کار کنید!

احتمالاً یک کتاب الکترونیکی وجود خواهد داشت ، همه چیز می سوزد ، اما بعد از مدتی حرکت خود را از دست می دهد.

بنابراین تنها شکایت من یک چیز خوب است!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا