ارسال مقاله SEO – چگونه ترافیک وب خود را دو برابر کنید

[ad_1]

این مقاله برای افرادی است که هم اکنون با نوشتن و ارسال مقاله سئو ، وب سایت خود را تبلیغ می کنند. در این مقاله نکاتی را به اشتراک می گذارم که واقعاً به شما کمک می کند حداقل 3 بار ترافیک خود را افزایش دهید. در اینجا کارهایی که باید انجام دهید:

  1. مقالات بیشتری بنویسید. شما با تعداد مقالاتی که روزانه تولید می کنید ، راضی نمی شوید. خود را به چالش بکشید که حداقل 5-10 در روز تولید کنید. من می دانم که زمان بر است و بسیار استرس زا است ، اما این یکی از موثرترین راهها برای پرخاشگرتر کردن کمپین بازاریابی مقاله شماست. آنچه من پیشنهاد می کنم این است که مقالات خود را بر سایر تکالیف خود اولویت بندی کنید. اولین چیز را در صبح با ذهن و بدن تازه بنویسید. همچنین اگر به صورت آگاهانه یک محیط نوشتاری عالی ایجاد کنید که به شما در تمرکز و کار سریعتر کمک می کند ، به شما کمک می کند.
  2. بیاموزید که چگونه بین نوشتن یک مقاله خوب و استفاده از کلمات کلیدی ، تعادل خوبی برقرار کنید. به خاطر داشته باشید که شما نه تنها برای موتورهای جستجو بلکه برای مخاطبان هدف خود می نویسید. بنابراین ، یاد بگیرید که چگونه مقالات عالی بنویسید و یاد بگیرید که چگونه بدون بهبود کیفیت آنها یا قربانی کردن آنها ، آنها را بهبود بخشید. تراکم کلمات کلیدی برای هر مقاله باید 1-2٪ باشد.
  3. تا حد امکان از دایرکتوری ها و وبلاگ ها استفاده کنید. در حال حاضر ، صدها وب سایت وجود دارد که می توانید هنگام تبلیغ مقالات خود از آنها استفاده کنید. من به شما پیشنهاد می کنم از افراد معتبر و مورد اعتماد کارشناسان بازاریابی مقاله استفاده کنید. همچنین می توانید از وبلاگ ها و انجمن ها استفاده کنید تا زمانی که به موضوع مقالات شما مربوط باشند. با انجام این کار ، شما می توانید مقالات خود را در معرض حداکثر قرار دهید که قطعاً می تواند منجر به ترافیک بیشتر شود.
  4. برون سپاری مشکلی در استخدام افراد برای انجام وظایف برای شما وجود ندارد. در حقیقت ، واگذاری کارهای دیگر برای انجام کارها به شما کمک می کند تا بارورتر شوید. به عنوان مثال ، اگر دوست دارید مقالات خود را بنویسید ، می توانید روی این کار تمرکز کنید. سپس می توانید افراد دیگری را استخدام کنید که می توانند مقالات شما را بصورت آنلاین ارسال کنند و بتوانند پیشرفت کارزار بازاریابی مقاله را پیگیری کنند.
  5. کمپین بازاریابی مقاله خود را متمرکز و هدفمند کنید. اطمینان حاصل کنید که فقط افرادی را که می خواهند با شما تجارت کنند ، جذب کنید. شما می توانید این کار را با چسبیدن به کلمات کلیدی مربوط به محصولات خود و چسباندن به موضوعات مربوط به مکان انتخابی خود انجام دهید. این بدان معنا نیست که اگر برنامه های آموزش سگ را بفروشید در مورد مسافرت صحبت نکنید.
  6. نظرات خود را بخواهید. دریابید که دیگران درباره مقالات سئو چه می گویند. از خوانندگان و کارشناسان سئو بازخورد خود دریافت کنید. حتماً هرگونه اظهار نظر ، حتی انتقادهای تند را به طور سازنده دنبال کنید. این به شما کمک می کند تا بیشتر بر روی کارهایی که انجام می دهید تمرکز کنید و به شما کمک می کند تا برای به دست آوردن نتایج مورد نظر خود ، چه چیزهایی را برای بهبودی نیاز دارید درک کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا