بررسی بازاریابی آنلاین IMMACC

بازار | بازاریابی

[ad_1]

بیشتر صاحبان مشاغل موفق اهمیت بازاریابی اینترنتی را درک می کنند و می خواهند تجارت خود را به سطح بعدی برسانند. این دقیقاً همان اتفاقی است که من شروع کردم به اجرای بازاریابی آموزش و راهبردهایی که از IMMACC و مربیان تجارت آموختم. تقریباً فوراً متوجه افزایش عظیمی در ترافیک اینترنت و درآمد شدم.

پنهانی نیست که بازاریابی اینترنتی یک مهارت از اهمیت حیاتی برای هر شخص تجارت یا سازمانی که مایل به برتری و اعتبار در عصر تکنولوژیکی کنونی است باشد. تسلط بر بازاریابی آنلاین برای موفقیت در تجارت و ایجاد یک مارک مشهور بسیار مهم است. با این حال اینترنت بسیار رقابتی است. فهمیدن چگونگی انجام این کار گاهی اوقات می تواند چالش برانگیز باشد – به خصوص اگر خودتان باشید.

چرا IMMACC؟

در پاسخ به این چالش جرالد ون ایرکسا بازاریابی IMMACC را ایجاد کرد (مخفف مرکز مربیگری و آموزش بازاریابی آنلاین). IMMACC به عنوان یک فرصت جهانی ایجاد شد تا دانش و ابزار لازم برای بازاریابی آنلاین مؤثر را به کارآفرینان ارائه دهد. IMMACC احتمالاً بزرگترین مدرسه بازاریابی و مشاوره آنلاین در جهان است.

IMMACC چه می داند؟

IMMACC آموزش مداوم پشتیبانی مستقیم و راهنمایی را ارائه می دهد. علاوه بر این هر یک از اعضا برای بیش از 51 روش مختلف بازاریابی از جمله راهکارهای رایگان زیر به کتابخانه بزرگی از سمینارهای آموزشی پیشرفته دسترسی پیدا می کنند:

  • بازاریابی مقاله
  • بازاریابی ویدیویی
  • وبلاگ نویسی
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • جستجو در کلمات کلیدی و سئو

چه کسی می تواند از برنامه آموزش و جهت گیری IMMACC بهره مند شود؟

IMMACC برای هرکسی که می خواهد مهارت های بازاریابی اینترنتی را کسب کند و یک مارک موفق بسازد مناسب است: مرد زن جوان پیر سودجو غیرانتفاعی هر نژاد و هر مذهبی. من شخصاً تبار آفریقایی مسیحی جانباز مادرم در خانه و کارفرمای در خانه هستم. من یک مثال عالی برای چگونگی تراز کردن اینترنت در زمین بازی برای هرکسی که می خواهد از موفقیت نامحدود در کسب و کار برخوردار باشد هستم. کار آنلاین همچنین برای افراد دارای معلولیت ایده آل یا به اندازه تلفن همراه مطلوب نیست. اینترنت روش کار ما زندگی و برقراری ارتباط را برای همیشه تغییر داده است – و من دریافتم که IMMACC همراهی ایده آل برای تجارت من است.

آیا کسی واقعاً می تواند با IMMACC موفق شود؟

ممکن است برخی از افراد بپرسند IMMACC در حال حاضر کار می کند یا خیر. اما سوال واقعی این است: آیا شما آماده کار هستید؟ بازاریابی اینترنتی برای هر کسی که می داند چه کاری انجام دهد کار می کند – سپس این کار را به صورت مداوم انجام می دهد. البته انتظار می رود که منحنی یادگیری باشد؛ ابتکار پشتکار و تلاش سخت برای موفقیت در هر کوششی لازم است.

یک مزیت بزرگ برنامه IMMACC این است که هر آنچه را که باید در مورد بازاریابی آنلاین بدانید می توانید در یک مکان پیدا کنید. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود زیرا همه چیز برای منافع شما و برای کسانی که ممکن است به آنها بیاورید جمع آوری و سازماندهی می شود.

کمترین؟

کل برنامه بازاریابی IMMACC بیش از 5000 دلار است. با این حال هنگامی که شخصی یک برنامه یک شات را انتخاب می کند آنها مجاز به تخفیف بیش از 50٪ هستند که این باعث می شود کل سرمایه گذاری فقط 2297 دلار پیشرو باشد. (سایر برنامه های پرداخت نیز موجود است). اگر تصمیم به مطالعه بازاریابی در دانشگاه گرفتید این را با سرمایه گذاری مورد نیاز مقایسه کنید! IMMACC به شما می آموزد که چگونه امروز می توانید از طریق بازار و درآمدزایی کنید – از کسانی که امروز به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند! دانشکده ها عالی هستند اما در پایان به شما یاد می دهند که چگونه می توانید یک شخص خوب برای شخص دیگری باشید.

در حالی که بسیاری از اعضا از آموزش برای بهبود مشاغل خود استفاده می کنند بسیاری از آنها نیز از برنامه مراجعه رایگان که با هر عضویت همراه است بهره مند می شوند. با این حال IMMACC امتیازاتی ندارد. هیچ جلسات خانگی جلسات هتل یا تماسهای سرد برگزار نمی شود.

طرح جبران خسارت وابسته ساده است: به هر عضو 1000 دلار توسط IMMACC برای هر عضو جدیدی که در برنامه به آن اشاره می کند پرداخت می شود. هزینه نگهداری ماهانه حدود 97 دلار وجود دارد که بیش از نیمی از آن به عنوان درآمد باقیمانده به اسپانسر برگردانده می شود. هر عضو این توانایی را دارد که برای هر عضو جدیدی که توسط PLUS حمایت مالی می کند 1000 دلار برای هر عضو جدید که توسط اعضای آن حمایت می شود تطبیق دهد. این یک برنامه آموزشی و جبران خسارت است که همه برنده می شوند.

IMMACC: One Stop Shop آموزش آماده و فرصت های شغلی.

آموزش و مشاوره در IMMACC بی نظیر و کامل است. علاوه بر این وقتی عضو می شوید برای زندگی عضو هستید. این بدان معناست که شما به طور مداوم آموزش زندگی هفتگی را دریافت خواهید کرد که شما را از آخرین روند بازاریابی اینترنتی مطلع می کند. مهمتر از همه IMMACC یک درایو تست بدون تعهد را ارائه می دهد که در آن می توانید یک سایت بازاریابی رایگان ادعا کنید. این امر باعث می شود ارزیابی این نرم افزار برای شما مناسب باشد تا به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی آنلاین خود کمک کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا