در اینجا یک راهنمای سریع و کثیف برای فروش در eBay آورده شده است

[ad_1]

فروش

این هفته قصد داشتم وسایل خانه را که استفاده نمی کنم بفروشم. من یک ایکس باکس 360 دارم که بیش از دو سال است که با 4 کنسول و یک دسته از بازی های ویدیویی در یک جعبه نشسته است.

جعبه های کتاب نیز دارم که مدتی باز نکرده ام.

این موضوع باعث می شود مقاله امروز به این موضوع مربوط شود ، زیرا من در مورد نحوه فروش اجناس در eBay با شما صحبت می کنم.

خوب ، قبل از اینکه به آن پرش کنم ، دیروز شما را با بازاریابی کمیسیون آشنا کردم. لطفا اگر اینجا را از دست می دهید اینجا کلیک کنید تا بتوانید از پس آن برآیید!

ببینید ، من می دانم که شما ممکن است قبلاً شغلی داشته باشید یا جاه طلبی برای فروش محصول خود داشته باشید. اما بازاریابی کمیسیون باعث صرفه جویی در وقت و هزینه لازم برای به دست آوردن محصول و خدمات خود در بازار می شود …

چرا در حین یادگیری درآمد کسب نمی کنید؟

یا حداقل ، شما درآمد کسب می کنید در حالی که همه چیز را برای بازار آماده می کنید؟

با این حال ، اگر شما در حال ساختن هنر و صنایع دستی خود هستید و یا چیزهایی در اطراف خانه دارید که می خواهید همانطور که می خواهید بفروشید ، امروز واقعاً از مقاله لذت خواهید برد.

از زمان ورود مراکز آنلاین ، مردم عادت کرده اند آنچه را که نیاز آنلاین دارند خریداری کنند.

چه بخواهید کیک مخصوص مخصوص کیک مخصوص خود را سفارش دهید ، دکوراسیون منزل بخرید یا هدیه مناسبی را برای شما عزیزان جستجو کنید …

… مراکز خرید آنلاین مانند eBay و Amazon.com می توانند مرکز پیش فرض شما باشند.

اگر به دنبال بهترین راه برای خالی کردن مبلمان بی استفاده و سایر وسایل شخصی که باعث ایجاد اختلال در خانه شما می شود ، eBay می تواند پاسخ مناسب شما باشد.

علاوه بر این ، شما می توانید کالا را از کشورهای دیگر ، از جمله لباس ، جواهرات و وسایل الکترونیکی جدید ، همه در eBay بخرید و بفروشید.

حدس و گمان را از فروش اقلام در eBay بگیرید

شما باید بدانید که چگونه این سیستم کار می کند تا بهترین روش های تنظیم حساب کاربری خود و شروع به خرید و فروش اقلام در eBay را بدانید:

• اولین کاری که شما باید انجام دهید ایجاد حساب eBay است. اطلاعات شخصی مورد نیاز مانند اطلاعات تماس ، نام تجاری و گزینه های پرداخت را ارسال کنید.

• آماده پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان بالقوه باشید. برای پاسخ به سؤالات باید مرتباً حساب eBay خود را بررسی کنید.

اگر سرعت پاسخگویی سریع داشته باشید ، به احتمال زیاد بسیاری از بازدید کنندگان را تشویق می کنید تا لیست های شما را بررسی کنند ، زیرا آنها به آنچه می فروشید علاقه دارند.

توجه: این امر به شما کمک می کند اگر سؤالات و پاسخهای زیادی راجع به محصولات ، حمل و نقل و خط مشی ها درج کنید تا مشتریان بالقوه نیازی به تماس مستقیم با شما نداشته باشند زیرا این کار را نمی کنند.

به این ترتیب ، آنها تمام اطلاعات لازم را برای خرید سریع دارند.

باز هم مدتی وقت بگذارید تا کلیه اطلاعات مربوط به محصول و محصولات مورد نیاز مشتریان احتمالی خود را برای تصمیم گیری در مورد خرید مانند تاریخ تولید و تاریخ انقضا (در صورت وجود) و محصولات وب سایتهایی که ایجاد شده اند ، لیست کنید.

• از سیاستهای مختلف eBay برای فروش اقلام شخصی و تجاری به صورت آنلاین آگاه باشید تا ناخواسته هیچ قانونی را زیر پا نگذارید.

• اگر قصد فروش کالاهایی را دارید که به دسته های جداگانه تعلق دارند ، باید لیست های خود را ایجاد کنید. همچنین باید قیمت کالا را تعیین کنید.

شما می توانید از طریق حراجی بفروشید که خریداران بالقوه می توانند کالاهای خاصی را که می خواهند پیشنهاد دهند.

علاوه بر این ، می توانید با تعیین قیمت مشخص برای هر یک از کالاها ، روشهای فروش سنتی تری را امتحان کنید.

• می توانید محصولات مشابه اما با رنگ ها یا اندازه های مختلف را در همان دسته بفروشید. EBay همچنین لیست موارد خاص خود را برای موارد و دسته بندی های شما دارد.

• شما باید لیست های خود را نظارت کنید. مرتباً حساب خود را بررسی کنید تا نماها ، درخواستها یا سوالات را ردیابی کنید.

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که معاملات با خریداران به سرعت بسته شود. ارزش تکرار ، ارائه به مشتریان بالقوه تمام جزئیات مورد نیاز ، به ویژه روش های پرداخت و زمان پاسخ برای تحویل را دارد.

هنگام فروش در eBay چه چیزی را باید در نظر بگیریم؟

قبل از شروع فروش محصولات خود در eBay ، مراقب کلاهبرداری باشید و بسیار مراقب باشید. این به شما کمک می کند تا از تصمیم گیری های تجاری بد خودداری کنید.

در اینجا 5 نکته برای کمک به شما در فروش موفق در eBay ارائه شده است:

نکته 1. تحقیقات کلید موفقیت در تجارت موفق در eBay است.

طبیعی است که محصولات مشابه ارسال شده را پیدا کنید ، بنابراین رقبای خود را بررسی کنید. رقابت نشانه محبوبیت محصولات شما در خریداران و حراج ها است. این همچنین به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا فروش این محصولات را ادامه دهید یا چیز دیگری را بفروشید.

نکته 2. عکس بگیرید و چاپ کنید. تصاویر به شما کمک می کنند تا محصولات خود را بفروشید. درست مثل هنگام سفارش در یک رستوران ، عکس های غذایی شما را به سفارش می رساند. اگر غذا به نظر نمی رسد پر زرق و برق ، هیچ راهی برای سفارش آن وجود ندارد.

همین امر در مورد فروش در eBay نیز صدق می کند.

خریداران احتمالی برای اولین بار قبل از تعیین اینکه آیا کالاها ارزش خرید دارند ، ابتدا عکس محصول را مشاهده می کنند. به همین دلیل ارسال عکس هایی که خریداران بیشتری را به خود جلب کند بسیار مهم است.

نکته 3. ارائه گزینه های پرداخت چندگانه. خریداران هنگام خرید محصولات به دنبال گزینه های پرداخت بهتر و آسان تر هستند. بنابراین بدون توجه به پول نقد ، نقل و انتقالات ، سپرده های مستقیم و سایت های پرداخت آنلاین ، حتماً پرداخت های انجام شده توسط کارت های اعتباری و بدهی را بپذیرید.

نکته 4. هنگام برخورد با مشتری ، حرفه ای باشید. تمرکز خود را بر مراقبت از مشتریان وفادار از طریق خدمات به مشتریان حرفه ای و صادقانه حفظ کنید.

اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات منتشر شده در مورد محصول شما صحیح است و بیش از حد مشتری خود را اضافه نمی کنید. در اسرع وقت به سوالات و بازخورد مشتری پاسخ دهید.

توجه: در بعضی مواقع می تواند دشوار باشد اما توانایی شما در پذیرش یادداشت ها را مثبت یا منفی می کند.

نکته 5. خریداران بیشتری را ترغیب کنید تا از صفحه شما بازدید کرده و هر کالای خود را با مقاله یا پست خلاق خریداری کنند ، اما دقیق ، دقیق هستند.

جوانب مثبت در فروش در eBay

برای مبتدیان ، این مرکز مجازی است که هرکسی که دارای اتصال به اینترنت باشد ، می تواند محصولات شما را از طریق گروه های بزرگی از مشتریان بالقوه به راحتی مشاهده و خریداری کند.

برای شروع یک حساب کاربری در eBay یا هر مرکز خرید آنلاین دیگر ، شما نیازی به مهارت فنی پیشرفته ندارید.

اگر یک اتصال اینترنتی ثابت ، کمی آگاهی در مورد ناوبری eBay دارید ، پس در تجارت هستید.

پایین آمدن فروش در eBay:

برای تبلیغات و فروش هزینه ای وجود دارد. این می تواند بر میزان پولی که کسب خواهید کرد تأثیر بگذارد.

همچنین هیچ ضمانتی برای پول سریع یا مداوم شما وجود ندارد ، بنابراین این مدل مقیاس پذیرترین نیست.

مطمئناً اگر از قبل بنیانگذار هستید یا در مورد محصولاتی که می فروشید ، نظرات مثبت زیادی دریافت کرده اید.

به طور خلاصه ، من “فروش در eBay” را پوشش داده ام ، از جمله نحوه کار eBay ، نکات ، جوانب مثبت و منفی.

امیدوارم این اطلاعات به شما در ارزیابی مدل بازاریابی آنلاین که برای شما مفید است کمک کرده باشد.

در حالی که من خدمات را با تمام فرصتهایی که در ایجاد درآمد رویایی بصورت آنلاین وجود دارد ، خاموش می کنم.

فردا قصد دارم یکی از مدلهای مورد علاقه خود در بازاریابی آنلاین را پوشش دهم …

… اطلاعات مربوط به محصول را ایجاد کنید!

اگر هنوز از محتوا لذت می برید و می خواهید از حدس زدن برای رشد تجارت آنلاین خود خلاص شوید ، برای میانبر نهایی اینجا را کلیک کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا