MyPhoneRoom VS PhoneBurner: کدام یک برای من بهتر است؟

[ad_1]

محصولات کمی آنلاین وجود دارد که می توانند به بازاریابان آینده نگر در شبکه تلفن کمک کنند ، از اینرو محبوب ترین MyPhoneRoom و PhoneBurner هستند. بنابراین مقایسه MyPhoneRoom با PhoneBurner برای بسیاری از شما بسیار مفید خواهد بود. اولین چیزی که باید در هنگام انتخاب راه حل در نظر بگیرید و ارتباط با مشتریان بالقوه را برای شما راحت تر کند ، نیازهای شما چیست. این امر به شما امکان می دهد تا هنگام انتخاب بین MyPhoneRoom در مقابل PhoneBurner تصمیم بهتری بگیرید.

برخی از موارد مهم که باید در خاطر داشته باشید عبارتند از: چند مورد که شما انتظار دارید روزانه با آنها تماس بگیرید ، چقدر نیاز دارید كه هر روز برای تلفن صرف كنید و آیا واقعاً برای صحبت با سرب های جدید در تلفن وقت دارید. این امر به این دلیل است که هر دو سرویس متفاوت عمل می کنند و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از بازاریابان شبکه قرار می گیرند.

بیایید با PhoneBurner شروع کنیم. این یک راه حل ابتکاری دانشجویی است که به شما امکان می دهد فرآیند ارتباطات را خودکار کنید. از یک رابط وب برای بارگیری و مدیریت لیست مخاطب برای شما استفاده می کند. سپس او شماره های شما را می پرسد. یکی از ویژگی های خوب این محصول این است که تمام آنچه شما نیاز دارید یک تلفن و یک کامپیوتر با اتصال به اینترنت است. هیچ تجهیزات یا مهارت خاصی برای استفاده از آن لازم نیست.

MyPhoneRoom با توجه به قابلیت ها موارد را تا حدودی می گیرد. به جای اینکه یک دانش آموز ساده باشید ، خدماتی است که به شما امکان می دهد از پرسنل حرفه ای و اختصاصی استفاده کنید تا اولین تماس را به مشتریان بالقوه برقرار کنید. این می تواند در زمان زیادی صرفه جویی کند. چطور؟ بسیاری از افرادی که فرم سرب را در سایت شما پر می کنند ، آماده نیستند و یا لازم برای پیوستن به مشاغل شما را ندارند. صحبت کردن با آنها به وضوح ثابت خواهد کرد که یک فرار عمده در وقت شما خواهد بود. MyPhoneRoom از شركتهای غیر مولد و تماسهای مجدد آن “داغ” و آماده پیوستن به شما خلاص می شود ، زیرا آنها مشتری های بالقوه ای هستند كه شما نیاز دارید تا توجه خود را معطوف كنید.

همانطور که مشاهده می کنید ، MyPhoneRoom با داشتن کارکنان حرفه ای مرکز تماس در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تماس تلفنی با شما برقرار کند. وقتی فکر می کنید بین MyPhoneRoom و PhoneBurner گزینه ای را انتخاب کنید ، به یاد داشته باشید که MyPhoneRoom میزان زمانی را که در مکالمه با مشتریان بالقوه صرف می کنید بسیار بیشتر از هر نوع تماس تلفنی تاکنون کاهش می دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا