بازاریابی ویروسی و نمایشگاه جهانی 1893

[ad_1]

فردریک لاک اولمستد ، معمار اصلی منظر ، طراح محترم در Central Park در نیویورک و همچنین Biltmore Lands برای جورج دبلیو واندربلت و نمایشگاه جهانی شیکاگو 1893 ، دوست داشت با کشورهایی که با کشور با قطار عبور می کردند برای بررسی کارها در حال صحبت با غریبه ها باشد.

در ژوئن سال 1893 ، در سفری به آسویل ، کارولینای شمالی ، از شیکاگو ، اولمستد از مسافران خود در مورد اهداف خود برای حضور در نمایشگاه جهانی که اخیراً افتتاح شده است ، سؤال کرد.

بیشتر مردم می گفتند که قصد داشتند در نمایشگاه شرکت کنند ، اما بهانه های مختلفی مبنی بر اینکه چرا هنوز نرفته اند ، ارائه کردند. مردم از وقوع بحران اقتصادی تابستان می ترسند. برای تحقیقات بیشتر ، وی ترس مشترکی مبنی بر اینکه “آنها بدون رحمت فرار می کنند” در خیابان های وحشی ، وحشی شیکاگو توسط هتلداران ، صاحبان رستوران ها و حتی خود نمایشگاه برگزار می شود.

Olmsted با بازگشت به دیگر مدیران نمایشگاه ، قول داد كه پیشرفتهای اولیه را انجام دهد و این امر باعث می شود داستانهایی كه مردم در خانه های خود می گیرند ، تغذیه كند:

“این مهمترین بیانیه ای است که اکنون باید تدوین شود ؛ آن اظهار اشتیاق شدید و عفونی ، که ناشی از برتری واقعی است: سؤال این نیست که آیا مردم راضی خواهند شد ، بلکه تا چه اندازه با تحسین منتقل می شوند و دیگران تجربه غیر منتظره خود را از آنچه پیدا کرده اند تجربه می کنند.”

دفعه بعد که یکی از همکاران ، مشتری ها یا دوستان خود را می شنوید که می گوید برای فروش محصول یا خدمات خود روی صحبت های شفاهی حساب می کند ، به آنها یادآوری کنید که محصول و تجربه قبل از شروع بازاریابی ویروسی باید مردم را خوشحال کند. یا دیگری.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا