آیا اثبات بازاریابی شبکه ای اثبات شده است؟

اگر می خواهیم واقع بین باشیم می دانیم که مردم سراسر جهان تحت تأثیر این اقتصاد دشوار هستند. هنگامی که مشاغل امن و شرکتها اکنون در همه جا ناپدید می شوند بسیاری از مردم صندوق های بازنشستگی و پس انداز خود را از دست می دهند.

همین امر باعث می شود تا بسیاری از افراد شروع به فکر کردن و به دنبال راهی برای کسب درآمد بیشتر برای اضافه کردن به درآمد کمتری خود کنند یا مبلغی مبادله کنند که دیگر دریافت نمی کنند. اما چگونه فرد می داند رکود اقتصادی چیست؟

با وجود همه رسانه ها در مورد اقتصاد بد این تعجب را ایجاد می کند که آیا صنعتی وجود دارد که تحت تأثیر رکود اقتصادی قرار نگیرد. بازاریابی شبکه ای نه تنها تحت تأثیر قرار نمی گیرد بلکه بیشترین رشد را در زمان های دشوار اقتصادی نیز دارد.

ما در تاریخ دیده ایم که بازاریابی شبکه ای یکی از بهترین شرکت ها برای اثبات رکود در مواقع سخت است. صنعت بازاریابی خانگی و بازاریابی اینترنتی در این دوره رکود رو به رشد است و بسیاری از میلیونرهای جدید به دلیل فرصت ها انتظار می رود طی چند سال آینده تولید کنند.

مجله Fortune بازاریابی شبکه ای را بهترین مخفی نگه داشته شده در دنیای تجارت توصیف کرد. این صنعت در ده سال گذشته تقریباً 100٪ رشد را تجربه کرده است و تجارت و اقتصاددانان پیش بینی کرده اند که 10 سال آینده یک رشد مستمر برای فروش مستقیم / بازاریابی شبکه ای و صنایع بازاریابی اینترنتی خواهد بود. حتی وارن بافت شرکتهای بازاریابی شبکه ای را خریداری کرد و دونالد ترامپ دانشگاه ترامپ را بصورت آنلاین آغاز کرد.

دو نفر از ثروتمندترین مردان ایالات متحده در حال سرمایه گذاری یا ایجاد مشاغل اینترنتی و خانگی هستند زیرا آنها حوزه های بازاریابی شبکه ای و بازاریابی اینترنتی را در اقتصاد رونق می بینند و همچنان به شکوفایی خود ادامه می دهند. رابرت کیوساکی (از پدر Rich / Port Dad) و دونالد ترامپ MLM (بازاریابی چند سطحی) را به عنوان یک شخصیت ثروتمند در ثروت توصیه می کنند.

بهترین بخش در مورد حق رای دادن این است که شما نه تنها برای کارهای خودتان بلکه برای کارهایی که دیگران نیز انجام می دهند پرداخت می کنید. با ساختن خط سقوط شما در حال ساختن یک درآمد منفی باقیمانده نیز هستید که به طور نامحدود ادامه می یابد. فقط یک یا دو سازنده موفق تجاری را پرورش دهید و همه شما می توانید امنیت مالی بلند مدت خود را تضمین کنید. هزاران هزار نفر هم اکنون به دنبال فرصتی هستند تا بتوانند درآمدی را که مورد نیاز و خواسته خود هستند ایجاد کنند.

نمی تواند زمان بهتری برای شروع فرصت بازاریابی شبکه ای و آینده مالی خود در دستان شما باشد. این رکود در نهایت به پایان خواهد رسید اما در این میان زمان باورنکردنی برای شروع ساختن امپراتوری شما است. و وقتی اقتصاد بهبود می یابد کاری که اکنون شروع کردید می تواند بهتر شود!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا