ارتباطات الکترونیکی – ایمیل هنوز وجود دارد

[ad_1]

ارتباطات | الکترونیک

نامه الکترونیکی – پست الکترونیکی ، پست الکترونیکی ، ایمیل یا پست الکترونیکی – تبادل پیامهای دیجیتالی است که در سراسر شبکه های رایانه ای ، به ویژه اینترنت امروزه ، بین افراد یا گروههای مختلف کار می کند. اولین استفاده از پیام های دیجیتالی در دهه 1960 آغاز شد و پس از یک دهه ، محبوب ترین شکل شناخته شده به عنوان نامه الکترونیکی گرفت.

با این حال ، منشأ اصطلاح “ایمیل” بسیار عجیب است. هرگونه ارسال نامه الکترونیکی به اسناد در روزهای نخست ، نامه الکترونیکی نامیده می شد – به عنوان مثال فکس. در نتیجه ، یافتن کاربرد این اصطلاح در رابطه با استناد یا مرجع اول دشوار است.

ایمیل وسیله الکترونیکی ارتباطی است که بطور گسترده برای ارتباطات شخصی و همچنین برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این یک ابزار بسیار قدرتمند است که قادر به ارسال پیام فوری به هر نقطه از جهان است و با استفاده از یک دستگاه الکترونیکی و یک اتصال اینترنتی می توان از هر نقطه ای از جهان به آن دسترسی داشت. ایمیل نه تنها می تواند از متن باشد ، بلکه شامل تصاویر ، تصاویر ، پیوست های اسناد ، پیوندها به سایر مواد مهم برای مرجع و غیره نیز می باشد.

بیایید نگاهی گذرا به برخی از مزایا و مضرات ایمیل بیاندازیم.

مزایای

اولین فایده ای که به ذهن متبادر می شود “سهولت در برقراری ارتباط” بدون تکیه به ایمیل یا سرویس پستی برای ارسال پیام است.

دوم ، “ضریب هزینه” کمی یا بدون وجود دارد. دیگر نیازی به ارسال نامه پستی و ایمیل بلافاصله نیست.

رسیدن به شخصی که به تلفن یا سیستم پیام رسانی دیگر دسترسی ندارد بهترین فرم تماس است. به علاوه ، این نیز ساده ترین راه برای دستیابی به یک گروه یا گروهی از افراد به طور همزمان است.

به اشتراک گذاری داده های مهم و بسیار مهم برای اهداف تجاری و شرکتی کاملاً از طریق ایمیل ساده شده است.

منفی

از میان معایب ، مهمترین آرزو این واقعیت است که ایمیلها بی رحمانه و غیر شخصی هستند و فاقد “لمس شخصی” هستند. تماس تلفنی یا پیام متنی بصری و دوستانه تر است. هنگامی که نوشتن نامه ها از قبل به عنوان هنر در نظر گرفته می شد ، ارتباطات الکترونیکی شامل کلید های میانبر و شکل های کوتاه است که بعضی اوقات در مورد قابلیت های ارتباطی فرستنده تا آنجا که ممکن است گفته می شود.

فرستنده ها و گیرنده ها نیاز به دسترسی به اینترنت دارند. در بسیاری از مناطق جهان حتی امروز هزاران نفر وجود دارند که نمی توانند به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

یکی دیگر از عواملی که شما را دلسرد می کند ویروس ها هستند ، زیرا آنها به راحتی از طریق پیوست های ایمیل و بدون فن آوری مناسب برای ضد ویروس یا فیلتر کردن ایمیل گسترش می یابند.

مگر اینکه گیرنده دائماً وارد سیستم ایمیل شود ، پیامهای مهم و فوری برای روزها قابل تأیید است.

ایمیل های اسپم مانند تبلیغات ، ایمیل های تبلیغاتی ، آشغالها و غیره می توانند اکانت های ایمیل را مسدود کرده و عامل اصلی هرزنامه ها باشند.

با این وجود ، بدون تردید وجود دارد که ایمیل یک فرآیند ارتباطی عالی را برای مدیریت مکاتبات ، برنامه های کاری در مکانها و مناطق زمانی مختلف و بدون محدود شدن در یک مکان فیزیکی ، و انجام کارهای بیشتری به خصوص برای خانه های تجاری فراهم می کند.

تمرکز آخر

به تازگی ، ایمیل به دلیل دلایل غلط تبلیغاتی که در انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده دریافت کرده است ، به دلایل برخی اشتباه بوده است. هیلاری کلینتون ، وزیر امور خارجه سابق و نامزد احتمالی ریاست جمهوری دموکرات ، به دلیل استفاده از سرور پست الکترونیکی خصوصی در حالی که یک موقعیت محکم در دولت ایالات متحده داشت ، با خطاهای بسیاری روبرو شد.

در اصل ، تحقیقات FBI مطمئناً سؤالات بسیاری راجع به تبادل اطلاعات مهم و انتقادی دولت و اینکه چگونه این امر می تواند در عین نشان دادن شکنندگی ساختار اطلاعات تأثیر بگذارد ، تأثیر می گذارد.

همانطور که پل بابیکی گفت: “هیچ راز در اینترنت وجود ندارد.” وی همچنین گفت: “باهوش ترین افراد می توانند بدترین ایمیل ها را بنویسند و کسانی که کمترین هوش دارند می توانند بهترین ها را بنویسند.”

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا