توپ های مس برای توانمند سازی زنان

[ad_1]

بسیاری از مردم تصور می کنند که اصطلاح توپ های مسی ، بیان خوبی از تصمیم گیری جسورانه و قاطع یا اقدام شجاعانه در مواجهه با مشکلات غیر قابل عبور است. برخی از آنها به یاد خواهند آورد که الک بالدوین در فیلم نمادین Glengarry Glen Ross در زمینه توپ های مسی که برای موفقیت در فروش املاک و مستغلات ضروری است ، از مجموعه واقعی توپ های مسی استفاده کرد. نکته این بود که فرد برای موفقیت باید بدون ترس – از هر چیزی نترسد – باشد.

در حقیقت ، این اصطلاح از این حقیقت ناشی می شود که کارگزاران پیاده از قدیمی برای حلق آویز گروهی از توپ های مسی را در خارج از مغازه خود نشانه می گرفتند که نشان می داد شغل آنها چیست. فراتر از اقدام به عنوان یک شعار برای صنعت ، هیچ معنای اضافی در ارتباط با آن وجود نداشت. با گذشت زمان ، با توجه به نحوه کار کارگزار پیاده ، اصطلاح توپ های مس به دست آمده برای معامله سخت ، ایستاده و روی قیمت نقل قول ایستاده است.

نکته جالب این است که امروز هیچ یک از تعاریف دقیقاً زنان توانمند را شرح نمی دهند که دنیای تجارت و زندگی را به طور کلی تغییر می دهند. او دیگر از ماندن در خانه و یا تشویق کردن از خطوط جانبی راضی نیست ، زیرا امروز زنان موفق بلند می شوند ، بیرون می روند و این کار را انجام می دهند.

این زنان سخت گیر ، هوشمند ، متمرکز و پرداختی که در بالاترین سطوح شغلی و دولتی و همچنین در خطوط محکم بنیاد کارآفرین کار می کنند. از کارلی فیورینو گرفته تا هیلاری کلینتون ، زنان تیترهایی می کردند و تاریخ را تغییر می دادند.

دفتر سرشماری ایالات متحده گزارش داد که در سال 2007 ، زنان صاحب 7.8 میلیون شرکت بودند که درآمد 1.2 تریلیون دلاری را به دست آورده بودند. زنان بیش از یک چهارم کل مشاغل ایالات متحده را در اختیار دارند و این تعداد به سرعت در حال رشد است. در برخی از صنایع مانند مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی ، زنان بیش از نیمی از مشاغل را در اختیار دارند.

این نکته مهمی است که باید در نظر داشته باشید با توجه به اینکه زنان حق رأی دادن در کمتر از صد سال را داشته اند ، و یا حدود 50 سال پیش ، رایج ترین مشاغلی که خود زنان نیز در آن حضور داشتند ، “خانه ساز” بود. تفاوت جالب اینجاست که اگرچه بیشتر والدین کودک از این عنوان راحت بودند ، اما اکثر بومرهای کودک اینگونه نیستند.

امروزه زنان به این دلیل قدرتمند می شوند که می توانند قدرت واقعی خود را بدانند. اگر می خواهید به دفتر بروید و یک کارگزار قوی در آنجا باشید ، می توانید – شرکت های آمریکایی مکانی را برای شما ایجاد کرده است و هر روز بزرگتر می شود. اگر می خواهید از اینترنت استفاده کنید و از منزل کار کنید ، می توانید در صورت تمایل ، به همان اندازه از مدیران عامل شرکت درآمد کسب کنید.

این واقعاً به همین نتیجه می رسد. به منظور ایجاد نشانه و تأثیرگذاری ، ابتدا باید این کار را انجام دهید. اما وقتی به آن بچسبید ، هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد.

بنابراین چه از ترس اشتباه بودن و چه کاملاً شجاع بودن ، یا به سادگی معامله سختی را انجام می دهید ، اگر یک زن مدرن هستید ، همان توپ های مسی را به عنوان همتایان مرد خود به شما داده اند. زمان بیرون رفتن و استفاده از آن.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا