بررسی بی طرفانه از کتاب “پیش بینی قدرت” از داگان اسمیت – آیا واقعاً کار می کند؟

[ad_1]

شما یک شبکه دهنده هستید که به دنبال راه بهتری برای ایجاد مشاغل خود هستید. به جستجوی راه حل های اینترنتی بروید و سیستم اکتشاف انرژی را که توسط دایگان اسمیت و مایکل اندرسون اداره می شود پیدا کنید.

آیا می تواند درست باشد؟ آیا پیوند مفقود شده را برای ایجاد مشاغل خود پیدا کردید؟ آیا آسان است زیرا باعث می شود صدای آنها سالم به نظر برسد؟

خوب این یک بررسی بی طرفانه از Prospection Power است که توسط Daegan Smith ساخته شده است. من به مدت 12 ماه به عنوان عضو طلا عضو شدم و همه چیز را در مورد این سیستم می دانم. من به شما مزایا و مضرات استفاده از Power Prospaching را می دهم و بعد تصمیم می گیرید.

بیایید با متخصصان شروع کنیم:

– Daegan Smith وقتی صحبت از بازاریابی اینترنتی می شود بسیار آگاه است. دانش او همان چیزی است که Prospection Power را به عنوان حق عضویت در می آورد. او معلم خوبی است و اگر آنچه را که او می آموزد پیروی کنید خوب عمل خواهید کرد.

– عضویت طلا به شما امکان دسترسی به آگهی های Daegan را که وی شخصاً با نتایج خود مشاهده کرده است می دهد. این عالی است زیرا او قبلاً آزمایش شده است.

منابع بسیار زیادی وجود دارد که آنها به Office Prospising Back Office اضافه کرده اند

– داگان اسمیت مراقبت از ایجاد رابطه را از طریق ایمیل انجام می دهد. به عبارت دیگر لازم نیست هر روز نگران ارسال ایمیل خود به لیست خود باشید … Daegan این کار را برای شما انجام می دهد.

کتاب الکترونیکی که از طریق سیستم پیشنهادی بودجه می فروشید اطلاعات بسیار خوبی در آن دارد. این راه حل برای بسیاری از مشکلاتی که شبکه های ارتباطی در صنعت با آن روبرو هستند فراهم می کند.

در مورد منفی ها:

سیستم اکتشاف انرژی منسوخ شده است. این برنامه فاقد بسیاری از ویژگی ها و کارکردهایی است که افراد برای ایجاد یک تجارت به آن نیاز دارند.

– Daegan به نظر می رسد شما می توانید بدون تماس تلفنی پس از برقراری تماس های حفاری مستقیم شغلی ایجاد کنید؟ اگر از من بخواهید کمی متناقض به نظر می رسد. حقیقت این است که برای ساختن هر نوع درآمد باقیمانده واقعی در بازاریابی شبکه ای همیشه باید با تلفن تماس بگیرید.

اکتشاف انرژی یک سیستم پیشنهادی پیشنهادی است. این ایده ای است که با کمک آن می توانید با فروش کتاب الکترونیکی به سایر بازاریابان شبکه تبلیغات خود را تأمین کنید و منجر به تولید آن شوید. سپس قرار است کار واقعی خود را بر پایه عقب قرار دهید. در حالی که این از نظر تئوری خوب به نظر می رسد اما واقعاً جالب نیست. شما واقعاً فقط یک شریک کتاب Daegan Smith هستید. بله شما می توانید سعی کنید فرصت خود را در آخر ارتقا دهید اما فقط در مورد آن فکر کنید – هر کس به عنوان مربی می خواهید همان کار را انجام دهد چه چیزی باعث می شود فکر کنید که از فرصت شما مراقبت خواهند کرد؟ آنها نمی کنند. بنابراین شما به هیچ وجه در حال ایجاد درآمد باقیمانده نیستید. سیستم در حال فروپاشی است.

– همانطور که در پاراگراف آخر ذکر شد Power Prospaching واقعاً یک برنامه وابسته است. شما درآمد باقیمانده را ایجاد نمی کنید. تنها افرادی که درآمد باقیمانده دارند داگان اسمیت و شریک زندگی وی مایکل اندرسون از طریق حق عضویت هستند.

در خاتمه من فکر می کنم که ارزش واقعی سیستم اکتشاف انرژی اسمیت دیگان در آموزش است. داگان اسمیت وظیفه بسیار خوبی برای آموزش مردم در مورد نحوه بازاریابی مشاغل خود به صورت آنلاین انجام می دهد. اگر علاقه مند به یک بازاریاب بزرگ اینترنتی باشید من فقط برای آموزش او ثبت نام می کنم.

اما سیستم واقعی وجود ندارد. از نظر تئوری سیستم های پیشنهادی بودجه عالی به نظر می رسند. اما در واقعیت خیلی خوب کار نمی کند. شما نمی توانید با استفاده از یک سیستم پیشنهادی بودجه درآمد باقیمانده واقعی ایجاد کنید. بله شما از فروش کتاب الکترونیکی کمی درآمد کسب خواهید کرد و لیستی از شبکه ها (که فوق العاده است) ایجاد خواهید کرد اما رشد اقتصادی واقعی بازاریابی شبکه ای خود را در پایان بسیار دشوار خواهید یافت.

بنابراین جواب چیست؟ شما به کل بسته نیاز دارید شما باید بخشی از فرصتی باشید که از اصول بازاریابی پاسخ مستقیم استفاده کرده و شما را در یک سیستم اثبات شده قرار دهد که واقعاً به شما در ایجاد درآمد باقیمانده کمک می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا