8 راه برای فروش آنلاین – این به تجارت شما کمک می کند

[ad_1]

فروش

به دلیل اینترنت نحوه کار ما به طرز چشمگیری تغییر کرده است در این مقاله 8 روش مختلف بازاریابی آنلاین را در این مقاله برای شما توضیح خواهم داد.

از طریق ایمیل و اینترنت ، ما اکنون راهی برای نمایش محصولات ، خدمات و فرصت های خود در بین مردم در سراسر جهان داریم و این راهی را برای ما فراهم می کند که در تماس مداوم با مشتریان ، رهبران و مشتریان بالقوه باشیم.

1. سئو SEO روشی عالی برای هدایت ترافیک به وب سایت یا وبلاگ شماست ، SEO با تلاش برای رتبه بندی سایت یا وبلاگ شما در موتورهای جستجو مرتفع می شود.

روش انجام این کار با پیدا کردن کلمات کلیدی با ارزش در جای خود است که افراد هر روز جستجو می کنند ، پس از آنکه یک کلمه کلیدی را که جستجو می کنید پیدا کنید ، به آن بروید و مطالب مربوط به آن کلید واژه را بنویسید و در وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.

سپس شما باید این محتوا را که نوشتید ارتقا دهید و پیوندها و آرای رسانه های اجتماعی را بازیابی کنید ، سئو یکی از روشهای برتر بازاریابی آنلاین است.

2. PPC پرداخت به کلیک به شما امکان می دهد تبلیغات مرتبط با کلمات کلیدی پر ترافیک ایجاد کنید ، و کاری که با PPC انجام می دهید این است که می توانید هر تعداد دلخواه تبلیغ کنید ، و گوگل و یاهو برنامه هایی دارند که امکان پرداخت هر کلیک را دارند.

در اصل با نرم افزار پرداخت به ازای هر کلیک ، می توانید مشخص کنید که چقدر می توانید هزینه کلیک یک شخص را بر روی تبلیغ خود بپردازید و هرچه هزینه پرداخت هر کلیک را بیشتر کنید ، تبلیغ در موتورهای جستجو بالاتر می رود ، قیمت آن از سکه تا صدها دلار متغیر است.

اگر تصمیم به استفاده از این روش بازاریابی اینترنتی دارید ، مطمئن شوید که پول کافی برای استفاده از آن دارید زیرا به محض اینکه هزینه تبلیغات خود را متوقف کردید ، دیگر در موتورهای جستجو رتبه بالایی نخواهد داشت.

3. Google Adsense – روش کار شما این است که از وب سایت های افراد دیگر در وب سایت خود تبلیغات داشته باشید ، هر بار که روی سایت های تبلیغاتی دیگران کلیک کنید ، درآمد کسب می کنید.

قیمت به کلید واژه مربوط به تبلیغات بستگی دارد ، اگر نمی خواهید رقبای شما در سایت شما ظاهر شوند ، می توانید آن را مسدود کنید.

یکی از موارد بسیار خوب در مورد Google AdSense ، پرداخت هزینه تبلیغی است که در وب سایت افراد دیگر ظاهر می شود ، ایجاد بک لینک به سایت شما که در نهایت با گرفتن بک لینک بیشتر ، رتبه سئوی شما را بهبود می بخشد.

این تبلیغات روشی بسیار مؤثر برای ایجاد ترافیک زیاد به سایت شما است که شما را هدف قرار داده و با روش های دیگر تنها یکی از بهترین راه های موثر برای بازاریابی آنلاین است.

4. تبلیغات بنر – این تبلیغات بسیار رنگارنگ هستند ، حاوی گرافیک و انیمیشن هستند ، می توانند خیلی سریع توجه مردم را به خود جلب کنند و شما می توانید این تبلیغات بنر را هم در بالا یا پایین صفحه وب قرار دهید.

شما همچنین بنرهای عمودی هستید که می توانید در هر دو طرف یک صفحه وب قرار دهید ، که ما آنها را اسکیمر آسمان می نامیم.

بنابراین ، به هر نوع بنری که در صفحه شخص ظاهر می شود ، همیشه آنها را به وب سایت دیگری پیوند می دهد ، که در این صورت مورد نظر شماست.

توصیه می کنیم سعی کنید از تبلیغات متحرک خودداری کنید ، زیرا طبق آمار ، این نوع تبلیغات و همچنین تبلیغاتی که هیچ حرکتی در آنها وجود ندارد ، کار نمی کنند.

5- خبرنامه های آنلاین – این یک روش بسیار مؤثر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه شماست و از این طریق همیشه می توانید مردم را با محصولات ، خدمات و تغییرات جدید به روز نگه دارید.

در انتهای خبرنامه باید اطمینان حاصل کنید که اشتراک و اشتراک مشترک ندارید ، در صورت تمایل ، همیشه می توانید یک فرم اشتراک در وب سایت خود تهیه کنید که بسیار مؤثر است.

6. مجلات الکترونیکی – این نوع روش شبیه به مجلات چاپی است که در آن می توانید فضای تبلیغی را با هزینه مشخص خریداری کنید و بسته به اینکه در چه میزان از مجله خاص دریافت می شود ، هزینه ای را که پرداخت می کنید تصمیم می گیرد.

7. سایت تولید سرب – با استفاده از این روش ، خدماتی وجود دارد که می توانند سرب های قبلاً واجد شرایط را به شما ارائه دهند و برای هر سرب قیمت بالایی را پرداخت خواهید کرد.

روش کار این است که این شرکت های خاص بتوانند مشتری های بالقوه را از چند طریق مختلف و یکی از آنها شامل ارتباطات سرد پیدا کنند. من می توانم در مورد همه این روشهای مختلف بازاریابی اینترنتی به جزئیات بیشتری بپردازم ، اما بیش از این فقط یک مقاله طول خواهد کشید.

8- دایرکتوری های آنلاین این روش بازاریابی آنلاین جایی است که انواع مختلفی از راهنماهای آنلاین و شهری را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین در اینترنت صفحات زرد دارید.

شما می توانید خود را در دسته بندی های صحیح و مرتبط با آنچه انجام می دهید قرار دهید ، با اکثر فهرست هایی که دارای لیست عمومی رایگان هستند و در صورت تمایل می توانید برای تبلیغات نیز هزینه پرداخت کنید.

بنابراین در این مقاله اصول اساسی تنها هشت راه برای بازاریابی آنلاین را توضیح داده ام و چند مورد دیگر نیز وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید ، اما به یاد داشته باشید که فرصت های زیادی برای تعامل با مشتریان بالقوه با بازاریابی اینترنتی صرف نظر از تلفن ندارید و باعث می شود پیام درست را بصورت آنلاین تجسم کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا