نسل سرب – مروری بر روش های سنتی و مدرن

[ad_1]

مرور

به عنوان یک کارآفرین شما اغلب با این سؤال روبرو هستید – چگونه می توانم تجارت خود را ایجاد کنم؟ نسل پیشرو ابزاری یکپارچه برای اطمینان از موفقیت کلی شما به عنوان یک تاجر در فضاهای آنلاین و همچنین آفلاین است. درک معنای این اصطلاح قبل از پرداختن به جنبه های فنی اساسی آن مهم است. تولید سرب فرایند ایجاد حس کنجکاوی مشتری بالقوه در مورد محصولات یا خدمات شما است. شما می توانید خود یا با استفاده از یک آژانس راهبری ایجاد کنید. روشهای استفاده شده برای ایجاد زمینه برای تجارت شما طبقه بندی سنتی و مدرن است. روش سنتی به ابزاری اطلاق می شود که شرکت ها وقتی اینترنت محبوبیت زیادی کسب نکرده اند از آن استفاده می کنند. این روش هنوز هم امروزه توسط آنها استفاده می شود اما به میزان بسیار کمتری. سبک مدرن یا بازاریابی اینترنتی به تولید سرب از طریق اینترنت اشاره دارد.

تولید سرب از طریق روش سنتی

این شامل ساختن لیست عمومی از مشتریان هدفمند یا انتشار خبرنامه برای دستیابی به مشتریان جدید است. این فرایند مفید است زیرا با کاهش هزینه های متحمل شده در هر فروش فروش را افزایش می دهد. این در نهایت حاشیه سود کسب و کار شما را افزایش می دهد. این روش حتی وقتی اینترنت خیلی رایج نبود رواج داشت. نقطه ضعف اصلی این تکنیک انتظار طولانی برای مشتری بالقوه است که در یک نمایشگاه یا رویداد خاص به غرفه تجاری شما نزدیک شود و مدل کسب و کار را پر کند.

تولید سرب با روش مدرن (بازاریابی اینترنتی)

بازاریابی آنلاین برای ایجاد یک وب سایت مرتبط به این شرکت یا نمایندگی خاص نیاز دارد. هنگام بازدید از سایت مشتری اطلاعات مربوط به آن دسته از محصولات یا خدماتی را که نیاز به ایجاد سرب دارد نشان می دهد. بازاریابی اینترنتی به مشتری بالقوه در دستیابی به وب سایت های مرتبط کمک می کند و گزینه ای را برای تکمیل فرم سفارش آنلاین برای دریافت نقل قول و اطلاعات در مورد محصولات یا خدماتی که شرکت ارائه می دهد کمک می کند. این روش هم برای خریدار و هم برای فروشنده مفید است. این فناوری از تاکتیکهای در دسترس برای ایجاد انگیزه در مشتری یا خریدار بالقوه برای تبدیل شدن به مشتری واقعی شما استفاده می کند. این فرآیند برای انواع مشاغل مفید است. شرکت هایی که غالبا از این فناوری استفاده می کنند تأمین کنندگان دفتر شرکت های بیمه فروشندگان مبلمان و مؤسسات آموزشی هستند. اما برای موسساتی که با محصولات پیچیده سروکار دارند روند کار با تعیین تصمیم گیرنده آغاز می شود.

بازاریابی اینترنتی در مقابل بازاریابی سنتی

بازاریابی آنلاین با اطمینان از استفاده آسان وب سایت شما برای ارائه چیدمان و محتوا موثر است. این امر به ایجاد یک تأثیر خوب در ذهن مشتری کمک می کند. این کار همچنین باعث می شود مشتری شما بدون در نظر گرفتن زمان پر کردن فرم از وب سایت دور شود. همچنین تبادل نامه های الکترونیکی باید در ارائه اطلاعات صحیح در مورد محصولات یا خدمات شما به مشتریان شما واضح و دقیق باشد. وقتی مشتری شما شد باید به خاطر تشکر از آنها احتیاط کافی را انجام دهید و به این ترتیب احترام طولانی مدت آنها را کسب کنید. بازاریابی اینترنتی یک تلاش حرفه ای و صرفه جویی در وقت در مقایسه با روش سنتی تماس تلفنی سرد است که بیشتر کاربران از راه دور استفاده می کنند. مورد دوم اتلاف وقت و منابع از طرف شرکت و همچنین مشتری است زیرا مشتری تایید قبلی خود را نداده است.

بازاریابی آنلاین با اجازه دادن به مشتریان فرصتی برای توافق و رضایت خود درگیر شدن مشتری را تضمین می کند. این یک ابزار مفید در تولید سرب است. تنها چیزی که نمی تواند جایگزین شود عنصر انسانی است که مهمترین جنبه خدمات به مشتری است. بازاریابی اینترنتی به ویژه در بخش خدمات محبوبیت زیادی خواهد یافت.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا