کارشناسان مناسب تبلیغ در وب ، کلید اصلی برای بازاریابی آنلاین موثر

[ad_1]

تبلیغ یک وب سایت به طور موثر برای به دست آوردن میزان ترافیک کافی برای حضور آن همیشه ارزشمند بوده است کار سختی بوده است. مگر در مواردی که افراد دارای وب سایت تجربه زیادی در استراتژی های بازاریابی آنلاین داشته باشند دستیابی به ترکیب مناسب استراتژی ها و اجرای آنها به کمال فرآیندی آسان مؤثر یا روان نخواهد بود. بیشتر صاحبان مشاغل مدل های تجاری خود را می شناسند و چه محتوا محصول یا خدماتی را باید در وب سایت خود قرار دهند اما تبلیغ یک حیوان متفاوت است. بهترین راه برای به دست آوردن آن در اولین تلاش استخدام متخصصان مناسب تبلیغ در وب برای انجام کار است.

پیچیدگی و مهارت مورد نیاز برای انجام این کار را می توان به خوبی از این واقعیت سنجید که روش های تبلیغی زیادی در وب وجود دارد و مطالعه دقیق هر گزینه می تواند به تنهایی یک کتاب باشد. در اینجا چند روش رایج تر ذکر شده است:

الف) بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی موتور جستجو (SEM).

ب) بازاریابی به ازای هر کلیک.

ج) تبلیغات بنر.

د) بازاریابی کمیسیون.

ه) بازاریابی مقاله.

ج) بازاریابی وبلاگ نویسی.

ز) بازاریابی ایمیل.

ح) بازپرداخت.

این یک لیست جامع از هر معیار نیست اما واقعیت این است که بدون داشتن متخصصین وبینار صحیح انجام حتی یکی از این حقوق بسیار دشوار خواهد بود چه رسد به ترکیبی مناسب از این روش ها و اجرای آنها تا کمال.

هر یک از روشهای فوق در بازاریابی اینترنتی مراحل و جنبه های بسیاری دارد که باید برنامه ریزی اجرا و با دقت بررسی شود. بسیاری از این روش ها هزینه دارند و از آنجایی که وب سایت های نوظهور هنوز بازده کافی ایجاد نمی کنند خرج کردن بودجه های تبلیغاتی موجود با خردمندانه بسیار مهم است.

هزینه ای برای هر آزمایش و خطا وجود دارد که آیا پول واقعی برای تبلیغ صرف شده است یا نه:

1. زمان: یکی از مهمترین عواملی که بسیاری از افراد در درک صحیح از آن کوتاهی می کنند ارزش زمان از دست رفته است. اگر یک وب سایت بالا منجر به نتایج موتورهای جستجو با بازاریابی وب حرفه ای تنها 3 ماه طول بکشد و یک سال طول کشید تا با آزمایش و خطا به همان نتیجه برسید در مورد 9 ماه از دست دادن درآمد صحبت می کنیم. درآمد از دست رفته تنها هزینه برای اتلاف وقت نیست. در مورد فرصتی که به شما رقیبان تجاری می دهید برای به دست آوردن زمین؟ هنگامی که این هزینه ها را با هزینه های استخدام یک شرکت بازاریابی اینترنتی حرفه ای برای انجام کار مقایسه می کنیم پرداخت هزینه های آنها شروع به دستیابی به حس بسیار زیادی خواهد کرد.

2. هدر دادن پول: بسیاری از روشهای تبلیغاتی هزینه می کنند گرچه اغلب به عنوان یک آزمایش رایگان شروع می شود. با گذشت زمان مشاغل می توانند هزینه های زیادی را برای کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات بنر ایجاد لینک و سایر روش های دریافت ترافیک به خرج دهند. ورود یک بازدید کننده به وب سایت یک کار و انجام کارهایی مناسب برای تبدیل آنها به مشتری است. برنامه های خلبانی از این نوع می توانند اثر ترکیبی از وقت و هزینه گمشده را داشته باشند.

3. تأثیر منفی: تکنیک های غلط بازاریابی معمولاً اثر متضاد مطلوب را دارند به جای افزایش محبوبیت یک وب سایت آنها فقط می توانند آن را در نگاه موتورهای جستجوگر و بازدید کنندگان حذف کنند. بازدید کنندگان می توانند به راحتی قطع کنند اگر در یک وب سایت قرار بگیرند و آنچه را که به دنبال آن بودند پیدا نکردند یا اینکه صفحات فرود آنها به آنها علاقه ای ندارد. پیوندها از وب سایت های ناخواسته و محتوای تکراری یا با کیفیت پایین اغلب وب سایت را کم ارزش می کنند.

4- عدم ادامه تغییرات: بازاریابی اینترنتی زمینه ای است که به سرعت در حال تغییر است. موتورهای جستجو به طور فزاینده ای در حال بهبود اختصارات برای رتبه های بالاتر هستند و الگوریتم های خود را برای بهبود فهرست بندی خود تطبیق می دهند. از این رو بسیاری از روش های SEO و اثبات شده و آزمایش شده برای حفظ کارآیی نیاز به تنظیماتی دارند.

دلایل زیادی وجود دارد که صاحبان مشاغل جدی از متخصصان ارتقاء وب استفاده می کنند تا کمپین های بازاریابی آنلاین خود را اداره کنند. علاوه بر این جنبه ها به صاحبان مشاغل نیز زمان و منابع بیشتری می دهد تا جنبه های مهم دیگر تجارت مانند پیشرفت محصول و خدمات را در نظر بگیرند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا