[ad_1]
تقریباً هر روز به نظر می رسد که کارشناسان جدید بازاریابی آنلاین در سراسر اینترنت ظاهر می شوند. در حالی که یادگیری بازاریابی آنلاین برای توزیع کننده MLM تأثیرگذار است و می تواند یکی از بزرگترین مشکلاتی را که ایجاد می کند این باشد که افرادی که سعی می کنند MLM خود را به بازار عرضه کنند معتقدند که می توانند از بسیاری از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای تبلیغ حق رای دادن خود استفاده کنند. این مقاله برای تشویق کسانی که سعی در استفاده از تکنیک های اصلی بازاریابی اینترنتی دارند برای ترویج MLM به عنوان یک فرصت مبارزه با فهم سه صلاحیت بازاریابی حق رای دادن است.
اولین P با توجه به بازاریابی MLM به معنای چشم انداز است بازاریابی آنلاین منجر به تولید مشتری می شود که در نهایت ممکن است به فروش یک بار تبدیل شود اما با بازاریابی MLM به دنبال مشتری های بالقوه ای هستیم که بتوانیم فرصت های خود را با آنها به اشتراک بگذاریم. هدف اصلی ما در حق رای دادن تولید هرچه بیشتر مشتریان بالقوه است.
کلمه دوم P به معنای درآمد است. هنگام بازاریابی حق رای دادن یا بازاریابی عمومی از فرصت های شغلی روش ها و روش های رایگان وجود دارد که هزینه ای دربر دارد. با بازاریابی آنلاین شما توانایی دستیابی به فروش فوری را دارید تا بودجه تبلیغاتی خود را هنگام هزینه کردن برای تبلیغ محصولات خود تمدید کنید. در بیشتر موارد شما بازده سرمایه گذاری دریافت نخواهید کرد مگر اینکه از چیزی به نام پیشنهاد بودجه استفاده کنید. این روشی برای بازاریابی یک ابزار تأمین کننده گزارش یا کتاب الکترونیکی است که وقتی مردم آن را خریداری می کنند در عین حال یک لیست اثبات شده از خریداران هدف ایجاد می کند و در عین حال می توانید یک لیست اثبات شده از خریداران هدف ایجاد کنید که می توانید فرصت حق رای دادن خود را ارتقا دهید. بدون درآمدزایی در هنگام تبلیغ حق رای دادن در نهایت منابع خود را خسته خواهید کرد و فقط باید به منابع تبلیغاتی رایگان متوسل شوید.
سومین و آخرین P نشانگر ورود به سیستم شخصی است. هدف نهایی شما در هنگام انجام هر بازاریابی شغلی دریافت اشتراک در فرصت حق رای دادن است. بازاریابی پس از ایجاد سرب به پایان نمی رسد. این شامل انجام پیگیری با مشتریان بالقوه ارائه فرصت شما به مشتریان بالقوه و درنهایت متقاعد کردن آنها نه تنها برای پیوستن به حق رای دادن شما بلکه برای پیوستن شما به جای شخص دیگری در همان شرکت است. این نوع بازاریابی بسیار پیچیده تر از بازاریابی اساسی اینترنت است اگرچه بسیاری از اصول بازاریابی اینترنتی را می توان برای کمک به شما در صورت درک سه اصل MLM یا بازاریابی فرصت کسب و کار به کار برد. اگر در اجرای 3P کوشا باشید بدون در نظر گرفتن حق رای دادن یا فرصتهای شغلی که تبلیغ می کنید پایه و اساس موفقیت را خواهید داشت.
[ad_2]