بینش در مورد خدمات بازاریابی ایمیل

[ad_1]

ایمیل | بازار

بازاریابی از طریق ایمیل قطعاً چیزی است که نوبت به ساختن برند آنلاین می رسد. اگر می خواهید یک حرفه ای با این نوع بازاریابی سر و کار داشته باشد آنچه برای جستجوی ایده آل نیاز دارید ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیل است. صدها شرکت آنلاین وجود دارد که انواع مختلفی از خدمات بازاریابی آنلاین را ارائه می دهند اما پیدا کردن یک شرکت مناسب اغلب کار دشواری است.

اینترنت یکی از بهترین مکانها برای شروع جستجوی شماست. صدها صفحه بررسی برای ارائه دهندگان خدمات بازاریابی ایمیل وجود دارد. شما می توانید با خواندن نظرات آنها شروع کنید زیرا این امر قطعاً به شما کمک می کند درک کنید بهترین ارائه دهنده خدمات چیست و بسته آنها را شامل می شود. طبق گفته TopTenReviews.com 10 شرکت برتر ارائه دهنده بازاریابی ایمیل عبارتند از:

من ادامه دادم

استاندارد

ارتباط مداوم

جنگنده

شناسایی دقیق

میمی دیوانه

پرونتو

پاسخ عمودی

Chimp پست الکترونیکی

بخار بفرست

همه ارائه دهندگان بازاریابی ایمیل در بالا گزینه های قیمت گذاری ماهانه ویژگی های مدیریت تماس ویژگی های ایجاد ایمیل ویژگی های ارسال ایمیل ویژگی های گزارش ایمیل پشتیبانی فنی و تنظیمات پشتیبانی شده را ارائه می دهند.

گزینه های قیمت گذاری ماهانه می تواند از 10 دلار برای 500 مخاطب تا 150 دلار برای 25000 مخاطب هر ماه متفاوت باشد. نرخ ماهانه از ارائه دهنده تا ارائه دهنده خدمات متفاوت است و به تعداد مخاطبی که می خواهید برای آنها ارسال کنید بستگی دارد. پنل های مختلف در دسترس برای مخاطبین 500 1000 2500 5000 10000 و 25000 است.

یکی از موارد مهمی که باید هنگام انتخاب ارائه دهنده بازاریابی ایمیل به خاطر داشته باشید این است که شما باید قیمت ها و مزایای ارائه شده توسط بسیاری از خدمات را بررسی کنید. ارائه دهنده ای که بهترین قیمت و بیشترین مزایا را به شما ارائه می دهد شخصی است که شما انتخاب می کنید. این تنها در صورتی امکان پذیر است که بتوانید براساس ویژگی های اصلی نمودار مقایسه ای را برای ارائه دهندگان مختلف ترسیم کنید. برخی از ویژگی های کلیدی شامل سهولت استفاده مجموعه ویژگی ها نوع خدمات ایجاد کمپین های ایمیل گزارش تبلیغات کمک و پشتیبانی و قیمت گذاری می باشد.

دومین جنبه مهم بازاریابی ایمیل ویژگی های مدیریت تماس است. شما باید جزئیات مختلفی را که ارائه دهندگان بازاریابی ایمیل به صورت مفصل ارائه می دهند بدانید زیرا این امر به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند. برخی از ویژگی های مهم مدیریت تماس با نیاز به جستجوی آنها عبارتند از: امکان وارد کردن لیست پستی حذف خودکار مخاطبین غیر اشتراکی گروه بندی خودکار مخاطبین ایمیل تشخیص خودکار پیام های ایمیل تکراری اضافه شدن زمینه های جمعیتی سفارشی و گزینه اشتراک.

سومین جنبه مهم ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیل ویژگی های مختلف ایجاد ایمیل است که ارائه دهندگان ارائه می دهند. این ویژگی ها ممکن است بخشی از خدمات ارائه شده باشد یا ممکن است در نرم افزار خودکار ادغام شود. برخی از ویژگی های اصلی و اساسی که برای جستجوی آنها نیاز دارید عبارتند از: جادوگر راه اندازی ایمیل پشتیبانی از یونیکد اضافه کردن تصاویر و پیوندها امکان ایجاد پیام عادی متن پیام های HTML پیام های قالب امکان پیش نمایش جامع در ویرایشگر WYSIWYG ایجاد پاسخ خودکار. چیز های دیگر.

اینها برخی از ویژگیهای اساسی است که هنگام جستجوی ارائه دهندگان بازاریابی از طریق پست الکترونیکی باید به جستجوی آنها بپردازید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا