راه حل های رزرواسیون هتل – ابزاری مرتبط برای اوقات دشوار آینده

[ad_1]

دشوار

بازاریابی هتلداری آنلاین روشی بسیار مؤثر برای فروشندگان اقامتگاه برای فروش مستقیم به مصرف کنندگان ارائه می دهد. با توجه به اینکه هتل ها جزو باهوش ترین بازاریاب ها در تمام صنایع هستند انتظار دارید که هنگام تحول روند بازاریابی آنلاین از این بسته جلوتر باشید. متأسفانه با این حال بسیاری از دارندگان هتل ها حتی به درک توانایی ذاتی اینترنت برای تحریک رشد تجاری نزدیک نمی شوند.

بسیاری از هتل ها – به خصوص هتل های کوچک – حتی برنامه های رزرو هتل را در وب سایت های خود در نظر نگرفته اند. از این بدتر برخی هتلداران توسط واسطه های آنلاین که حتی تصوری از صنعت میهمان نوازی ندارند فریب خورده اند. این عمدتا به دلیل عدم وجود راه حل های جامع بازاریابی آنلاین است.

اما به جای امتناع از اتخاذ استراتژی های بازاریابی آنلاین و استفاده از راه حل های رزرو هتل ارائه دهندگان ملک باید به دنبال راه هایی برای ادغام موثر استراتژی های اینترنت در تجارت خود باشند. این امر به ویژه در حال حاضر می تواند مفید باشد زیرا صنعت مسافرتی و مهمان نوازی با کندی اقتصادی جهانی احساس گرما می شود.

امروز شنیدن افت قیمت هتل ها و لغو رزرو هتل تعجب آور نیست. حتی حسابهای مسافرتی شرکتها در حال مذاکره مجدد با ارائه دهندگان اسکان هستند و این می تواند به معنای افت چشمگیر در سفرهای خانوادگی و اوقات فراغت باشد. پس چه کاری می توانید انجام دهید؟ ترکیب استراتژی های بازاریابی آنلاین و استفاده از راه حل های رزرو هتل می تواند تجربه مهمان شما را در وب سایت شما از بسیاری جهات افزایش دهد.

در مورد موتور رزرو شما لازم نیست نگران هزینه های زیاد باشید. شما می توانید بسیاری از ارائه دهندگان نرم افزار رزرواسیون هتل را پیدا کنید یا در صورت وجود می توانید با توسعه دهنده وب سایت خود مشورت کنید. اما اگر تصمیم دارید سیستم رزرواسیون را در وب سایت خود ادغام کنید باید برخی از جنبه های برنامه ها را بدانید که می تواند بر رفتار بازدید کننده وب تأثیر منفی بگذارد و از این طریق بر تصمیمات رزرو هتل تأثیر بگذارد. اینجا اند:

درخواست حساب عضویت

هنگامی که نوبت به راه حل های رزرو هتل می رسد باید سعی کنید موارد ساده ای را تهیه کنید. بنابراین نیاز به بازدید کنندگان وب برای باز کردن حساب عضویت (رایگان یا غیرقانونی) قبل از رزرو اتاق در سایت شما یک سدی غیر ضروری است که می تواند برای بازدید کنندگان وب مشکل ایجاد کند. بیایید در مورد آن فکر کنیم اگر هدف اصلی برنامه عضویت شما دریافت اطلاعات تماس با مهمان است می توانید ضمن طی مراحل رزرو آنلاین بسیاری از این جزئیات را بدست آورید.

پردازش طولانی مدت رزرو

درست مانند هر راه حل کسب و کار آنلاین نرم افزار بسیار طولانی رزرو هتل برای پردازش یک معامله واحد می تواند بازدید کنندگان وب را از رزرو با شما باز دارد. باز هم کارها را ساده کنید. هر چه تعداد کلیک ماوس کمتری برای رقابت با رزرو آنلاین هتل لازم باشد بهتر است.

عدم حضور یا عدم تأیید

هنگامی که میهمانان از نرم افزار رزرو هتل به صورت آنلاین استفاده می کنند انتظار دارند که تأیید فوری دریافت کنند. مشکلی نیست که آیا شما یک تأمین کننده مسکن قابل اعتماد هستید یا خیر. در عوض این موضوع در مورد میهمانان شماست با دانستن اینکه رزرو آنها دریافت شده است و هنگامی که وارد هتل شما می شوند اتاق منتظر آنهاست. بنابراین اطمینان حاصل کنید که راه حل های رزرواسیون هتل که استفاده می کنید می توانید اعلان تأیید را به صورت قابل چاپ و از طریق ایمیل یا هر دو در اختیار شما مهمانان قرار دهید.

اطلاعات قدیمی

برای میهمانان بالقوه هیچ چیز نمی تواند آزاردهنده تر از این باشد که تمام موارد را رزرو کنید فقط بدانید که اتاق (یا بسته تعطیلات) که سعی در رزرو آن دارند واقعاً در دسترس نیست. کلمه عملیاتی در راه حل های رزرو هتل در زمان واقعی. همیشه اطمینان حاصل کنید که اطلاعات نمایش داده شده در وب سایت و موتور رزرو دقیق و به روز است.

خب! حالا شما مالک آن هستید. همراه داشتن یک برنامه رزرو به عنوان بخشی از بازاریابی آنلاین آنلاین هتل می تواند باعث تقویت شغل شما شود. فقط مطمئن شوید که از مشکلات معمول که می تواند راه حل های رزرو هتل شما را خراب کند خودداری کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا