کاغذهای تبلیغاتی خلاق دیجیتال خلاق

[ad_1]

تبلیغات | تبلیغاتی

این ترسناک ترین کلمه در بازاریابی مشاغل کوچک است – “تبلیغات”. با بیان این که با اصطلاح مخوف اوبر ، “دیجیتال” ، بیشتر بازاریابان جوان یا فکر می کنند “خارج از لیگ من” هستند یا فقط برای تپه ها دویدند. این تاسف آور است زیرا تبلیغات آنلاین فرصتی بی سابقه ای را برای مشاغل کوچک فراهم می کند تا از طریق تلاش بازاریابی کم هزینه و کم هزینه ، شاهد رشد مشاغل وحشی باشند. همه مشاغل حاضر نیستند از طریق تبلیغات آنلاین سطح موفقیت احتمالی خود را در آغوش بگیرند. مال شما است؟

بازاریابان جوان الزامات فوری رسانه ها و تحقیقات اجتماعی را می دانند – ایجاد محتوای غیر سازنده و بازپرداخت کمی. در مقابل ، تبلیغات آنلاین به بازاریاب احترام می گذارد که نیاز به تلاش ماهرانه دارد اما به محض ایجاد ، تبلیغات آنلاین تا زمان بررسی عملکرد نیاز به توجه کمی دارد. این بررسی می تواند به همان اندازه مکرر باشد که روزانه در صورت ادرار آور باشد. اما این یک کار متخصص است.

مرور دوره ای نتایج تبلیغات باعث می شود در رسانه ها و پیام ها پیشرفتهایی حاصل شود ، با این هدف همیشه بهبود نتایج. برای بازاریابان کوچک ، سود بیش از حد تبلیغات آنلاین ، تجارت کمتری دارد و نتایج واقعی تری در کسب و کار دارد. این دلار و ense است.

آغوش تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین به 3 عنصر اساسی نیاز دارد – رسانه ، خلاقیت و وب سایتی که آماده همکاری نزدیک است.

اینترنت رسانه توسط رایانه های پر سرعت اداره می شود که پیام های تبلیغاتی را به بهترین مشتریان بالقوه ارائه می دهند. از این طریق بازدیدهای سایت بیشتر و مشتریان جدید بالقوه و نتایج قابل اندازه گیری اطمینان حاصل می شود.

با توجه به رسانه ای که اکنون در دنیای گزینه های مقرون به صرفه و با یک وب سایت آماده برای این شرکت ، باید توجه بازاریاب کوچکتر به این پیام معطوف شود. دانستن گزینه های خلاقانه موجود برای استفاده از فرصت تبلیغ آنلاین بسیار مهم است.

تبلیغات متنی

یک بازدید از Google و نوع غالب تبلیغات آنلاین ، یعنی تبلیغات متنی را مشاهده خواهید کرد. این چهار خط از تبلیغات بطور شگفت آور مؤثر هستند. افراد بر روی تبلیغات متنی کلیک می کنند و به وب سایتی که برای تجارت تنظیم شده و هدفمند باشد ، می روند ، چه این که اقدام به فروش می کند یا اینکه اولین تصور را برای مشتری جدید بالقوه ایجاد کند.

حضور صفحه اول آگهی متن در موتورهای جستجو بسیار مهم است اما در بالا فقط فضای زیادی وجود دارد. روش دیگر ارسال پیام به صورت آنلاین این است که به بازاریاب اجازه دهید محصولات و شخصی را به صورت بصری با تبلیغات تصویری نمایش دهد.

تبلیغات تصویر

نمایش تبلیغات در شبکه نمایش ، ترافیک ، حرکت و حتی صدا را برای مشتریان به ارمغان می آورد. گوگل توصیه می کند که تبلیغ کنندگان برای تبلیغات تبلیغاتی 3-4 نمایشگر تصویر داشته باشند. توجه دقیق مردم بخصوص آنلاین گسترش می یابد.

تبلیغات متعدد از کسالت پیام ها جلوگیری می کند. همچنین به تبلیغ کننده این امکان را می دهد تا از زوایای کمی متفاوت به پیام فروش نزدیک شود ، پیام تبلیغاتی را عمیق و کمرنگ کند و مشتریان را به سمت صفحات URL مختلف در وب سایت هدایت کند.

گوگل رتبه بندی کیفیت تبلیغات نمایشگر و عواملی که سایت را در نتایج جستجو رتبه بندی می کند. امتیاز کیفیت Google اندازه گیری از ارتباط آگهی نمایش و URL مقصد جستجو است. تبلیغات بهتر شارژ می شوند و موقعیت بهتری در صفحه دارند.

اندازه و قالبهای مجاز در معرض تبلیغات دیجیتال IAB قرار دارند. استاندارد سازی به تبلیغ کنندگان و ناشران آنلاین کمک می کند تا با ابعاد تبلیغ از پیش تعریف شده مانند فضای تبلیغاتی جاسازی شده محبوب ، 300 در 250 پیکسل یا مستطیل متوسط ​​هماهنگ شوند. با گذشت زمان ، برخی از اندازه ها به استاندارد تبدیل شدند.

قالب های تبلیغاتی آنلاین تبلیغات ویدیویی ، رسانه ای غنی و نمایش نمایش هستند. در حالی که تبلیغات متنی با کلمات فروخته می شود ، و تبلیغات تصویری با تصاویر فروخته می شوند ، تبلیغات رسانه ای Rich Media راه هایی را برای جذب مخاطبان با این تبلیغ ارائه می دهد. این تبلیغات می تواند گسترش یابد ، شناور ، کوچک و غیره شود. تبلیغات صفحه نمایش استاتیک تعامل بسیار محدود تری ارائه می دهند اما تاکنون محبوب ترین قالب تبلیغ هستند. برخی از واحد های تبلیغاتی که بیشترین استفاده را دارند در زیر نمایش داده می شوند اما ممکن است در اندازه واقعی پیکسل نشان داده نشوند.

افقی

یکی دیگر از تبلیغات دیجیتالی محبوب ، بنر افقی (همچنین به عنوان تابلوی تبلیغاتی شناخته می شود) است که در بالا ، میانه یا پایین یک صفحه وب استفاده می شود. همیشه بهتر است که در صفحه وب بالاتر باشید. فضای وب در نظر گرفته شده در بالای برابر با ارزش تر از منطقه ای است که نیاز به پیمایش دارد.

مانند پیام بیلبورد در فضای باز ، پیام بیلبورد دیجیتال افقی باید موجز باشد. حالت افقی بهترین حالت در صورت ثابت یا موبایل است و در کدام یک از این قالب ها تأثیر بسیار خوبی دارد.

عمودی

عمودی طولانی مفید است که می خواهید حضور پیام خود را به صورت بصری بیشتر کنید.

این مجموعه به صورت یک واحد نیم صفحه ای (یک آگهی 300×600 پیکسلی که در اینجا نشان داده شده است) و همچنین یک واحد تبلیغاتی گسترده در آسمان خراش (120×600 پیکسل) در دسترس است و یکی از چهار واحد آگهی موجود در بسته عمومی تبلیغات IAB است.

طول آن اطمینان حاصل می کند که پیام تبلیغاتی در حالی که خواننده به انتهای صفحه وب می رود در افق بماند تا مطالب سرمقاله ای مورد علاقه شما را بخواند.

انتخاب اندازه آگهی مناسب به نیاز خلاقانه و خلاقانه مربوط می شود زیرا مربوط به گزینه های قرار دادن است.

تبلیغات در اندازه های مختلف به بازاریاب اجازه مجوز بیشتری می دهد. تابلوی تبلیغاتی در کل کمتر برای تبلیغات دیجیتال بدان معنی است که بازاریاب مجبور است پیام خرید و فروش را ساده تر و متمرکز کند در حالی که محدودیت های متوسط ​​فضای تبلیغاتی را در نظر داشته باشد اما همچنین کمترین علاقه ممکن را از وب سایت های فعال داشته باشد.

پانوراما

غالباً به یک واحد تبلیغاتی دیجیتال بزرگ فضای آنلاین مورد نیاز است. صفحات شرکت های رسانه های اجتماعی چنین نیاز دارند. آنها به عنوان تبلیغات صفحه نمایش پانوراما شناخته می شوند زیرا از نظر بصری بر صفحه وب تسلط دارند. Panoramic یک نام تجاری با اندازه بی نظیر ایجاد می کند و طراحی اولیه مورد نیاز برای صفحات رسانه های اجتماعی در فیس بوک ، توییتر و Google+ است.

پنجاه و پنج درصد از مشاغل کوچک صفحه فیس بوک را نگه می دارند ، اما تعداد بسیار کمی از آنها طرح مناسب برای صفحه جلد خود را دارند! چه به عنوان صفحه پوشش رسانه های اجتماعی و چه به عنوان یک واحد تبلیغی غالب که در یک وب سایت نمایش داده می شود ، استفاده می شود ، تبلیغات نمایش پانوراما چشمگیر است.

بهترین تمرین:

هر مشاغل حتی اگر فقط یک سایت بروشور باشد ، در اینترنت حضور دارد ، باید موجودی از مواد خلاق دیجیتال را برای فرصت های فروش غیر منتظره و یک مارک معمول آماده داشته باشد. جایزه: تبلیغات تصویری می توانند رتبه سایت شما در موتورهای جستجو را بهبود بخشند و محتوای فوق العاده ای را برای به روزرسانی رسانه های اجتماعی ایجاد کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا