بررسی Eniva Vibe – فرصتی برای کلاهبرداری یا حق رای دادن حقوقی؟

شرکت

بررسی | رای دادن

Eniva در ماه مه 1988 توسط گروهی از تجار از مینیاپولیس مینسوتا تأسیس شد. Eniva چشم انداز ایجاد یک شرکت متفاوت را داشت. Eniva در دو تسهیلات فعالیت دارد که یکی از آنها دارای یک مرکز تحقیق و توسعه معمولی 10000 کلاس و یک بخش تولید داخل است.

محصولات

Eniva دارای یک دسته از محصولات است اما عمده ترین آن Vibe است. Eniva Manufatures انواع مکمل های غذایی را ارائه می دهد. محصول Vibe با Eniva محصولات بسیار مختلف Vibe اصلی Vibe Vibe 2.0 Vibe با عطر و طعم سیب و Vibe برای کودکان بسیار محبوب است و همچنین تعداد زیادی از محصولات دیگر که باید به آنها اشاره کرد.

مالکان

من واقعاً مطمئن نیستم که صاحبان انویوا چه کسانی هستند اما باید تصور کنم که وی رئیس و مدیرعامل اندرو بچلر نایب رئیس و مدیر ارشد پزشکی دکتر بنیامین بچلر است. همچنین تعداد زیادی از اطلاعات وجود دارد که صاحب رندی آلن مالک جزئی. اگر به سایت The World Wide Scam بروید آنها ادعا می کنند که این شرکت در کنار رندی آلن و دکتر نورم بوربا کلاهبرداری است. من هیچ وقت با هیچ یک از این افراد ملاقات نکردم بنابراین نمی دانم Eniva کلاهبرداری است یا خیر.

برنامه جبران خسارت

Eniva برنامه جبران خسارت یک سطح دارد. فقط کافی است یک بطری و جعبه ای را ثبت کنید که در هر ماه نزدیک به صد دلار برای مسافرت هزینه کنید. من شخصاً برنامه های جبران خسارت یک سطح را دوست ندارم اما این فقط ترجیح من است. من فکر می کنم شما فقط باید آنها را در مقیاس بزرگ بسازید.

خلاصه

در پایان آیا Eniva و Vibe کلاهبرداری هستند؟ شما باید تصمیم خود را بگیرید. من به Eniva پیوستم و بیش از 90 نفر را ثبت نام کردم. آیا Eniva یک SCAM است؟ من به شما پیشنهاد می کنم تحقیقات خود را انجام دهید و خودتان تصمیم بگیرید. با رفتن به تقلب آنلاین آنلاین شروع کنید. من شخصاً فکر می کنم فقط یک محصول آب میوه ای دیگر است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا