دنیای وب

نحوه نوشتن محتوای دوست SEO برای انتشارات مطبوعاتی نویسنده رایگان

شما یک نویسنده با یک کتاب عالی هستید حالا چه می کنید؟ اول از همه ، شما باید با کتاب و حرفه خود در زمینه نوشتن به عنوان یک تجارت ، یک تجارت آنلاین رفتار کنید ، جایی که این روزها موفق ترین مشاغل وجود دارد زیرا اینترنت یک بستر و منابع رایگان را برای نویسندگان فراهم می کند.

به عنوان یک نویسنده ، شما باید در جستجوی مداوم راه هایی برای تبلیغ کتاب خود باشید و روش های جدید استفاده از فناوری را برای افزایش مشخصات عمومی و درآمد خود پیدا کنید. بهترین راه برای تبلیغ مشاغل خود ، ایجاد یک پروفایل عمومی و افزایش درآمد شما از نوشتن یک سری مطبوعاتی و مقالات برای استفاده به عنوان یک تبلیغ چیست؟ اینترنت ، نوشتن بازی را تغییر داده و فاصله بین نویسندگان را کاهش داده است ، اگر می توانید از یک خبرگزاری (من نمی توانم) برای ایجاد و نوشتن کمپین رسانه ای خود استفاده کنید ، یا اگر می خواهید مهارت های نوشتن اخبار در مورد پروژه های خود را توسعه دهید (که می توانید).

این ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، اما اگر از قبل نویسنده هستید ، تولید محتوای نوشتاری شما نباید برای شما تمدید شود. نوشتن اطلاعیه های مطبوعاتی و مقالات آنلاین نیاز به دانش برخی مهارت های جدید دارد که شاید نیازی به نوشتن نسخه های مطبوعاتی چاپی نباشد. منابع زیادی وجود دارد که می توانید در جستجوی وب ساده پیدا کنید که می تواند شما را به سمت تسلط نوشتن مطبوعات به صورت آنلاین راهنمایی کند ، که با انتشار مطبوعات چاپی متفاوت است ، زیرا عناصر خبری آنلاین نیاز به جذب موتورهای جستجوگر به مطالب منتشر شده در وب سایت های خود دارند. وبلاگ نویسی ، رسانه های اجتماعی و سرویس های پخش اخبار از طریق اینترنت.

ابزارهای جستجوگرها ، کلمات کلیدی و کلمات کلیدی به طور مداوم با تغییر در روندهای محبوب تغییر می کنند. هرچه جستجوها دقیق تر و تخصصی تر می شوند ، ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی باید پاسخ دهند و ما نیز باید با پیش بینی تغییرات در زبان بازار پاسخ دهیم. هنگام ارسال اطلاعیه های مطبوعاتی به توزیع کنندگان بصورت آنلاین ، به پیشنهادات آدرس آنها برای موضوع خود نگاهی بیندازید. اکثر سرویس ها نوعی ابزار جستجوگرها ایجاد کرده اند که به شما کمک می کند تا مطبوعات و مقالات را برای اهداف خود بهینه کنید. حتماً پیشنهادات آنها را بررسی کرده و از پیشنهادات مفید آنها استفاده کنید تا به شما نشان دهد که توزیع کننده موفق موضوع شما را چه می داند.

امروزه ، به دلیل اهمیت روز افزون وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی ، انجمن های اینترنتی ، سیستم عامل های مشترک و ناوبری وب ، بروزرسانی اطلاعات فوری و اطلاعاتی یک هنجار است. فناوری هایی مانند تلفن های همراه ، تلفن های هوشمند و کتابخوانان آنلاین ، نیاز ما به هماهنگی استراتژی های سئو را برای زنده ماندن در بازی سئو ، افزایش می دهد. با این حال ، فراموش نکنید که شما در نهایت برای انسانها می نویسید ، بنابراین کلماتی که شما انتخاب می کنید باید برای انسانهایی که در وب جستجو می کنند اطلاعات نیز معنا پیدا کند. درک رابطه بین خوانندگان انسانی و موتورهای جستجو به شما کمک می کند تا مطبوعاتی تولید کنید که یک استراتژی را ایجاد می کند که شما و محصولات شما را در مقابل مخاطب هدف خود قرار دهد. پس از جلب توجه مخاطبان هدف خود ، آنها را به وبلاگ یا وب سایت خود ارسال کنید تا در مورد شما و کتاب ها و خدمات خود بیشتر بدانید. هنگامی که در آنجا هستید ، باید بازدید کنندگان را متقاعد کنید که اقدامی انجام دهند:

  • شما را استخدام می کند تا با گروه آنها صحبت کنید
  • از خدمات نوشتن خود برای نگهداری آب بخواهید
  • شما را به عنوان مشاور به عنوان وكیل قرار دهید
  • کتاب خود را بخرید

هدف از هر تبلیغ مطبوعاتی این است که مخاطبان هدف را ترغیب کنید تا هنگام رسیدن به مقصدی که از آنها خواسته اید برای کشف ، اقدامی انجام دهند. دقیق باشید این امر را به خوبی تصور نکنید که بازدید کنندگان بدون راهنمایی بدانند منظور شما چیست. اطمینان حاصل کنید که دقیقاً آنچه را که می خواهید انجام دهید به آنها بگویید و وسایل لازم را برای انجام این کار به آنها بگویید. برای خرید کتاب خود به آنها پیوند دهید ؛ توضیحی درباره خدمات خود ارائه دهید و آدرس ایمیل خود را ترک کنید.

موفقیت شما در شغلی که می خواهید بازدیدکنندگان از آن استفاده کنند بستگی به جذابیت سایت شما و سهولت استفاده بازدید کنندگان شما از طریق سایت شما و خرید یا پرسیدن در مورد خدمات شما دارد. به مطبوعات آنلاین به همان روشی که رسیدگی به چاپهای سنتی را دارید نزدیک شوید و تفاوت آن در قالب آگاهی موتور جستجو است. در رضایت موتور جستجو ، ما نمی توانیم اطلاعات مهم پس زمینه را فراموش کنیم.

  • بیوگرافی
  • اطلاعات تماس
  • مباحث صحبت کردن خود را لیست کنید
  • چند افتخار کتاب
  • پیوندی به وبلاگ ، وب سایت یا سایر صفحات شما
  • لینک به ویدیوی شما در محل کار
  • برای پوشش اخبار مربوط به کتاب خود ، به لینک پیوند دهید
  • برای گزیده هایی از ظاهر تلویزیون ، پیوند لینک را مشاهده کنید

لینکهای ارتباطی می توانند بدون ایجاد مزاحمت در مطبوعات شما ، اطلاعات مفصلی در مورد شما و كتاب و خدمات ارائه شده به مخاطبان هدفمند ارائه كنند. و اگر فرصتی برای درج تصاویر دارید ، شامل یک عکس جلد از کتاب خود باشید تا خود را به عنوان یک نویسنده منتشر شده و یک عکس با کیفیت از خودتان تبلیغ کنید. اطمینان حاصل کنید که تصاویر در قالب jpeg هستند.

بعد از انتشار اطلاعیه های مطبوعاتی مکتوب برای هر دو انتشارات و اینترنت ، فهمیدم که تفاوت بین مطبوعات آنلاین نویسنده و انتشار مطبوعات چاپی – که هر دو با هدف ایجاد تبلیغاتی که در بالا توضیح داده شده است – نیاز به کلمات کلیدی در مطبوعات آنلاین است که می توان از طریق آن پیشنهاد کرد خدمات سئو رایگان یا پولی. حتماً جستجوی وب را انجام دهید تا منابع SEO را که بیشتر برای نیازهای شما مفید هستند پیدا کنید. اطلاعیه های مطبوعاتی آنلاین ابزاری هستند که هیچ نویسنده نمی تواند بدون آن در عصر بازاریابی آنلاین زندگی کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، بخوانید: تبلیغات رایگان یا کتاب شما.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا