غیرممکن – در نگاه اول ، پروژه غیرممکن به نظر می رسید

[ad_1]

در نگاه اول ، پروژه غیرممکن به نظر می رسید. ما اینجا بودیم ، در وسط کویر ، 500 مایلی از نزدیکترین شهر واقعی – و ما نیاز به نصب یک شبکه ارتباطات دانشگاه با مساحتی در حدود 150 کیلومتر مربع داشت. هدف این بود که ارتباطات دانشگاه در همان سطح دانشگاه صنعتی شهر کار کند. خاطرات دریل های رانندگی نظامی به ذهنم خطور می کند ، زیرا با این انتظار که با کمی پشتکار و خلاقیت در شرایط مناسب ، با تعداد کمی ابزار روبرو شوید ، تیم شما می تواند پوسته های دریایی را به رادیو با فرکانس بالا تبدیل کند.

ما به مهندسی ارتباطات اساسی بر می گردیم. وظیفه شما این است که بودجه ، یک فناوری مستقر یا در حال ظهور ، مجموعه ای از اهداف نسبتاً واضح را تهیه کنید – سپس یک راه حل انعطاف پذیر طراحی کنید که انتظارات همه را برآورده کند و از آنها کاملاً فراتر رود. البته این باید خیلی بهتر از برنامه و تحت بودجه باشد. درست است ، درست است؟

بنابراین در وسط کویر ، ما در حال ادغام فن آوری های جدید ، مانند پل بی سیم برای اتصال به سایت های اصلی دانشگاه ، VoIP هستیم تا از کمترین هزینه راه اندازی و بهره برداری برای هر دو ارتباط داخلی و خارجی ، اتصال VSAT به دفتر خانه و سپس دروازه هایی برای اتصال به شبکه و انتقال صدا / پایان استفاده کنید. با استفاده از برنامه شماره گذاری ارائه شده توسط ارائه دهنده بالادست VoIP ، و voila! اکنون به راحتی از دفتر PBX 3000 مایل دورتر به راحتی در دفتر خانه شرکت خود استفاده می کنید.

فقط خطوط ثابت در سناریو اتصالات LAN در ساختمانهای دانشگاه هستند و این فقط برای اتصال سرورهای پرونده به تلفنهای LAN / WLAN یا VoIP به یک شبکه LAN مفید است. این مربوط به افراد سالخورده است که هنوز هم با یک تلفن رومیزی ارتباط ذهنی دارند – نه برای کسانی که از PDA به صورت بی سیم با تلفن هوشمند یا تلفن WiFi استفاده می کنند.

سورپرایز – در سال 2002 ما یک مدل بسیار شبیه به یک شرکت معدن در وسط کویر گبی ساختیم. جزئیات در صورت درخواست.

جابجایی به کره جنوبی سئول. با قدم زدن در خیابان ، غرفه های تلفنی زیادی مشاهده می کنید. نکته جالب این است که هیچ سیم متصل به غرفه های تلفن وجود ندارد و می بینید که یک آنتن کوچک از بالای غرفه بالا می رود. توضیح DSL بی سیم است. شگفت آور.

انتقال به نیواورلئان ، موریس پوینت (مینه سوتا) یا لانگ بیچ. تحولات جدید در دست اقدام ، تخریب تحولات قدیمی به عنوان بخشی از بازسازی پس از طوفان. همه به یک زیرساخت ارتباطی با کارایی بالا نیاز دارند – هم برای سرگرمی اساسی و هم برای اتصالات شبکه. بیایید نگاهی به ابزار موجود در ارتباطات راه دور بیندازیم. Verizon Broadband Wireless ، پهنای باند SBC ، یا DirecTV – یا یک راه اندازی پرماجرا با استفاده از مرکز پرده بی سیم به سبک Gobi Desert. هر کس می تواند یک خدمات مساوی یا بهتر از آنچه قبلاً بالاتر از زیرساخت مس پیش می رفت ، ارائه دهد – یا برای مناطقی که به سادگی سایت های “گرینفیلد” هستند و کارخانه کابل یا زیرساخت تلفن ندارند. سورپرایز ، همه در بازسازی ما موجود است.

ممکن است شما بگویید ، “خوب ، می دانید که وایرلس و کابل فقط ظرفیت کمی دارند – برای پیوندهای پر رفت و آمد مورد نیاز برای انجام یک تجارت یا سرگرمی مناسب نیست. خب … نگاه کردن به مواد بازاریابی برای شرکتهایی مانند Gigabeam (www.gigabeam.com) به نظر می رسد اکنون می توانیم حدود 10 گیگابیت بر ثانیه را از طریق هوا منتقل کنیم – و این یک پل بسیار سالم است .می توانید 10 گیگابیت بر ثانیه را به مایل ، 1 گیگابیت بر ثانیه به مایل و سایر ظرفیت ها تا 512 مگابیت بر ثانیه و احتمالاً تا خط 30 مایل انتقال دهید. برای پاسخگویی به نیازهای موریس پوینت ، مینه سوتا ، و شاید برای تأمین نیازهای این محله در لانگ بیچ ، کالیفرنیا نیز کافی باشد.

خوب ، استدلال دامنه تاریخ است. شبکه بی سیم در واقع می تواند قابلیت “خطی” بسیار بیشتری نسبت به تولید کننده فعلی کابل مسی ارائه دهد ، که بسیار ارزان تر است. استدلال بعدی …

خوب … آیا بحث جایگزینی مدلهای موجود اتصالات “تلفن ثابت” با وایرلس را شروع کرده اید؟ احساس تنهایی نکن در مورد تنها مدلی که یک کارخانه کابل خارجی نصب می شود ، فیبر در نظر گرفته شده برای استفاده توسط شرکت های تلفن برای افزایش ظرفیت خط برای خانه ها در تلاش برای رقابت با شرکت های تلویزیون کابل است. FIOS از Verizon نه تنها بیش از 50 مگابیت در ثانیه به خانه منتقل می کند بلکه کانال های سرگرمی را نیز به خوبی اداره می کند. به دور از سرویس تلفن قدیمی (POTS). بنابراین ، Verizon هدف ارائه POTS با کارایی بالا نیست بلکه تلفن ، CATV و اتصال به اینترنت پر سرعت است. همچنین باحال است.

ما به عنوان یک پروژه سرگرمی و ارتباطی رقابتی ، ما مشتاقانه منتظر ایده های خلاقانه و سودمندتری هستیم که از تمامی شرکت های مخابراتی ناشی می شود. من شخصاً مهم نیستم که سرگرمی من از Comcast ، DirecTV ، SBC ، Verizon یا Time Warner باشد – من به سادگی می خواهم پیشرفته ترین سرگرمی و ارتباطات موجود باشد. من فرقی نمی کنم فیبر ، مس یا هوا باشد. من فقط 450 کانال تلویزیونی را می خواهم ، اینترنت هرگونه مطالبی را که من می خواهم بدون تأخیر ارائه می دهد ، و یک روش موثر برای برقراری ارتباط با هر تلفن یا دستگاه حضور در هر نقطه ای از جهان است.

اما من در یک بخش فنی پیشرفته از ایالات متحده آمریکا زندگی می کنم ، فاجعه طبیعی فاجعه ای نداشته ام و به درد یک ارائه دهنده خدمات مخابراتی نیستم.

بازگشت به ساحل خلیج فارس و نقطه موریس. شما باید اتصالات با کارایی بالا را به هر خانه و کارهایی که می توانید در منطقه انجام دهید ، ارائه دهید شما باید آن را به سرعت انجام دهید. شما باید این کار را با یک بودجه مناسب انجام دهید. آیا کلیدهای تلفنی و مسی خریداری می کنید و خیابانها را برای راهروها ، منهولها یا قطبهای تلفن کارخانه هر 100 پا حفر می کنید؟ یا آیا شما از فن آوری های بی سیم با کارایی بالا استفاده می کنید که فقط توسط کاربر نهایی که دارای برق است و امکان خط دید برای فرستنده بی سیم محدود شده است؟

بیایید وقت خود را برای مسائل E911 هدر ندهیم – حل شد. تقریباً 0٪ از خانه های ایالات متحده حداقل دارای یک تلفن همراه با GPS نیستند که در صورت بروز اورژانس در چند لحظه در دسترس هستند. صرف نظر از اینکه تلفن همراه از بسته یا CDMA استفاده می کند ، GPS هنوز شما را در حدود یک متر تعیین می کند. همچنین ، به خصوص در مورد بی سیم ، باتری ها بخشی جدایی ناپذیر از دستگاه کاربر نهایی هستند – یا در صورتی که خدمات E911 واقعاً برای کسانی که از طرف کشور لازم هستند ، می توان به راحتی نصب کرد. یک لودر پشتی ، تصادف اتومبیل (ضربه زدن به قطب) یا هر یک از هزاران نوع دیگر می تواند با همان سهولت اتصال بی سیم خط POTS را رها کند.

بیایید وقت خود را صرف مسائل “کیفیت تجاری” نکنیم. حل کرد. هنگامی که تماس های طولانی یا بین المللی شما برای تماس تلفنی در Skype تنظیم شده اند ، بررسی کنید. بیایید در هر مسئله ای به غیر از ارائه خدمات ارتباطی و تفریحی برای کاربران نهایی – در هر کجا که باشند – وقت تلف کنیم.

زمان بازیابی از یک فاجعه طبیعی یا دست ساز به انسان بستگی به بازگرداندن آنتن ، اتصال کابل تغذیه آنتن و تراز آن دارد. اتصال اینترنت WiFi که لپ تاپ یا تلفن WiFi را تغذیه می کند ، نیازی به خط یا تراز خط ندارد ، بنابراین پس از بازگرداندن آنتن ، به اینترنت متصل می شوید. این در روزها و نه ماهها محاسبه می شود. آیا داستانهایی که از کاترینا پیروی می کند ، از جوانان رانندگی اتومبیل های کوچک به خلیج فارس ، راه‌اندازی یک ژنراتور قابل حمل ، اتصال یک پل بی سیم به یک سرویس دهنده اینترنتی “دوستانه” و سپس ارائه ایمیل و VoIP به محلات جداگانه جهان را به خاطر دارید؟ اگر یک فارغ التحصیل دبیرستانی 19 ساله با یک ژنراتور قابل حمل بتواند اتصالات جهانی اثبات شده را در طی چند ساعت پس از یک فاجعه طبیعی بدست آورد ، آیا حداقل اگر این یک راه حل دائمی نباشد ، حداقل نباید این مدل پاسخ به فاجعه را در نظر بگیریم؟

بزرگسالان این بحث را دوست ندارند. رها کردن انحصار دشوار است. دشوار است که این امکان را بپذیریم که یک شماره تلفن در طی 5 سال تنها به عنوان یک مرجع مناسب در شرایطی که جهان به شاخص های حضور تبدیل شود خدمت کند. دشوار است بپذیریم که یک ماشین جایگزین اسب و اتومبیل شود ، یا اینکه یک هواپیما جایگزین قطارها و کشتی های کروز در سفرهای طولانی شود. اما این اتفاق افتاد و همه ما بهتر است تغییر کنیم.

ما به عنوان یک جامعه ، باید خودمان را برای تغییر کوانتومی بعدی در ارتباطات و سرگرمی های دارای فناوری ، آماده کنیم. ما به عنوان یک شرکت ، باید رانندگان اول را از نزدیک کنترل کنیم و آماده حرکت به جلو یا از طریق تحقیق و توسعه یا ادغام و خرید باشیم.

برای موریس پوینت و ساحل خلیج فارس؟ مطمئناً ، الیاف را در قسمت مسافت طولانی شبکه ببندید (با فرض اینکه الیاف شما واقعاً وجود ندارند – این می تواند یک کشف شگفت انگیز باشد). بیایید فراموش نکنید که این زیرساخت مس مزخرف مسافت گذشته را فراموش کنیم. اجازه دهید قدرت فن آوری های بی سیم موجود و در حال ظهور را مهار کرده و نیازهای جامعه و مشاغل را برآورده سازیم. واقعاً

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا