نحوه شروع یک تجارت آنلاین

[ad_1]

اگر به دنبال خود یک نوع مشاغل به تنهایی هستید و درخشش هنری دارید ، ممکن است با ایجاد تنظیمات هدیه برای بسته های آب نبات شروع به کار کنید. بسته های دسر بسیار محبوب شده اند و هدیه ای بی نظیر و عالی برای همه مناسبت ها هستند. همه شیرینی ها را دوست دارند و همه این شیرینی های شیرین را دوست دارند.

راه اندازی فروشگاه هدیه نوار شیرینی ساده تر از آن است که به نظر برسد ، شروع به کار آنلاین بسیار ساده تر است و سپس افتتاح یک فروشگاه خرده فروشی با خدمات کامل. هنگام شروع آنلاین ، 10 مرحله کلی که من استفاده کرده ام وجود دارد و آنها را در زیر شرح می دهم:

مرحله 1: نگاه سازمان خود را انتخاب کنید. می توانید بین مالکیت فردی ، مشارکت ، مشارکت با مسئولیت محدود ، شرکت و غیره انتخاب کنید.

مرحله 2: یک نام برای شغل خود انتخاب کنید. در اینجا باید سه چیز را به خاطر بسپارید. ابتدا نام مناسبی را برای محصول خود انتخاب کنید و در صورت امکان نام محصول خود را به نام تجارت بگذارید. دوم ، آن را ساده نگه دارید و آنرا به چیزی تبدیل کنید که مشتری ممکن است به خاطر بسپارد. به عنوان مثال ، اگر کسی ابزار بفروشد ، ممکن است نام تجاری “ابزارک های سام” یا شاید “ابزارک های جالب برای وب سایتها” را انتخاب کند. ثالثاً ، نه تنها باید نام شما مناسب باشد زیرا به برند یا هویت خاص خود نیز نیاز دارد تا خود را از رقبای خود متمایز کند.

مرحله 3: مجوزها و مجوزهای کار را بدست آورید. هر ایالت الزامات خاص خود را دارد ، بنابراین با بخش مجوزهای تجاری ایالت تماس بگیرید. در مینسوتا ، شما یک فرم را پر کرده و هزینه پروانه کسب را پرداخت می کنید ، و آن را در یک روزنامه به عنوان یک تجارت جدید درج می کنید. ممکن است سایر کشورها اقدامات اضافی را نیز انجام دهند.

مرحله چهارم: یک برنامه تجاری ایجاد و بنویسید. می توانید چندین الگوی برای کمک به شما در ایجاد و نوشتن یک طرح تجاری به صورت آنلاین پیدا کنید. آنها مناطقی را که باید مورد توجه قرار گیرند ، مانند محصولاتی که می فروشید ، بازار ، جمعیتی ، گزینه های تأمین مالی ، اهداف و غیره شناسایی می کنند. این سند در تدوین برنامه ای برای آنچه انجام می دهید و چگونگی دستیابی به آن ضروری است. در صورت نیاز به تأمین مالی به یک برنامه تجاری نیز نیاز خواهید داشت. اگر تصمیم دارید مسیر فروشگاه شیرینی آنلاین را طی کنید ، پیشاپیش کمترین سرمایه گذاری وجود دارد. سرمایه گذاری شما معمولاً برای شروع موجودی ، تجهیزات اداری یا تجهیزات مورد نیاز است.

مرحله 5: تعیین اعتبار و بودجه مورد نیاز. اگر تصمیم گرفتید که به بودجه نیاز دارید ، برنامه کاری خود را به یک بانک بیاورید یا در سرمایه گذاران جستجو کنید. هر سرمایه گذار می خواهد یک نسخه از برنامه کسب و کار شما بخواهد تا تمام جزئیات کسب و کار شما را بررسی کند. اگر مشخص کرده اید که این یک سرمایه گذاری کوچک است که می توانید آن را تأمین مالی کنید ، دیگر نیازی به مراجعه به بانک یا جستجوی سرمایه گذاران نخواهید داشت.

مرحله ششم: الزامات بیمه را تعریف کنید. برای دریافت نقل قول با یک نماینده بیمه محلی تماس بگیرید و تصمیم بگیرید که چه چیزی برای نیازهای تجاری شما احساس می کند. آنها با شما همکاری می کنند و شما را از گزینه های خود مطلع می کنند.

مرحله 7: یک حساب کاربری تجاری با بانک شخصی خود تنظیم کنید. از آنجا که قبلاً با آنها کار می کنید ، باید بتوانید به راحتی و با کمترین هزینه یک حساب کاربری ایجاد کنید.

مرحله 8: موجودی استارتاپ خود را خریداری کنید. برنامه کسب و کار شما باید تعیین کند که چه کالاهایی را برای فروش ، تأمین کننده ها و هزینه های مرتبط به فروش برساند. نیازهای موجودی استارتاپ خود را شناسایی و درخواست کنید.

مرحله 9: تولید محصولات تجاری. شما نیاز به ایجاد یک دسته از دسته آب نبات ، بروشور ، کارت ویزیت و غیره دارید. ممکن است بخواهید کارهای کوچک را شروع کنید ، زیرا محصولات دیگری را به تجارت خود اضافه می کنید.

مرحله 10: وب سایت خود را در اینترنت آماده کنید یا شخصی را برای این کار استخدام کنید.

تجارت خود را تبلیغ کنید. می توانید محلی را از طریق روزنامه یا رادیو تبلیغ کنید. شما می توانید از طریق بازاریابی آنلاین تبلیغ کنید. باید تمام روش های تبلیغاتی در نظر گرفته شود.

در پایان ، این ده قدم باید به شما کمک کند تا تجارت شخصی خود را در ایجاد یک دسته آب نبات شروع کنید. در اینجا من آن را به 10 کار کوچکتر و قابل کنترل تقسیم می کنم. این مراحل راهنمایی برای کمک به شما در شروع و شروع کار است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا