چگونه می توانیم با برنامه شخصی خود برای برنامه های دبیرستان یا حرفه ای تنظیم کنید

[ad_1]

برنامه

هنگام درخواست به عنوان دانشجوی کالج ، این احتمال وجود دارد که اظهارنامه شخصی شما تفاوت چندانی نداشته باشد ، زیرا پذیرش دانشگاه به تعداد زیادی بستگی دارد (GPA ، نمرات آزمون و غیره). دانش آموختگان مدارس مختلف حرفه ای را می پذیرند! رقبای شما برای امتحاناتی مشابه با امتحاناتی که دارند دریافت می کنند و نمرات و نتایج کسب می کنند ، زیرا بیشتر افرادی که انگیزه لازم برای ادامه تحصیل در رشته های پیشرفته را دارند ، با دانش آموختگان نتایج خوبی کسب کرده اند. با وجود تعداد متقاضیان بیشتر و بودجه دانشگاهی کمتری ، هر ساله برای کمتر فرصت ورود به رقابت بیشتر رقابت می شود.

چگونه کمیته تعیین می کند که شما آنچه را برای موفقیت در مطالعات پیشرفته کسب می کنید ، دارید؟ شما آن را حدس زدید. بیانیه شخصی شما نقش مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت برنامه شما دارد.

بنابراین می دانید که باید حرفهای شخصی قوی تر و قانع کننده تری بنویسید که می توانید. اما دو واقعیت وجود دارد که شما ممکن است آنها را نشناسید. در مرحله اول ، بیشتر داوران فقط چند دقیقه از جستجوی صورت شخصی شما صرف می کنند. دوم ، از آنجا که کار آنها رهایی از اکثر درخواست ها است ، داوران به دنبال دلایلی هستند که شما را برای پذیرش توصیه نمی کنند.

از اشتباهات متداول که باعث می شود برنامه شما در یک بخش رد رد شود خودداری کنید. 10 روش ساده برای دستکاری در اظهارات شخصی خود را بخوانید:

1. بگو ممنون

والدین و معلمان دوره ابتدایی به شما یاد دادند که در نوشتن مودب باشید و بدانید که این پایه خوبی برای دنبال کردن است. اما سخنان خود را در تشکر از کمیته بخاطر خواندن درخواست خود هدر ندهید این همانند درخواست شغل نیست ، زیرا شما به مدرسه می پردازید تا درخواست خود را بررسی کند ، بنابراین ما امیدواریم که آنها را برای تحصیل و آموزش خود بپردازند. شروع یا خاتمه اظهارات خود با عباراتی از جمله “با تشکر از شما برای بررسی این درخواست” یا “من از علاقه شما قدردانی می کنم” ممکن است به نظر می رسد نابالغ ، ناآشنا یا نادان فرهنگ دانشگاهی باشد.

2. بهانه بگیرید

بسیاری از متقاضیان ، به ویژه در متون خود ، در پرونده های کاربردی خود ضعف هایی را تجربه می کنند. شاید من در سال اول نمرات کم گرفتم. شاید شما باید مدرسه را ترک کرده و به صورت پاره وقت کار کرده باشید. احتمالاً شما در رده آمار دارای F-Score قرار گرفتید و مجبور بودید آن را بازیابی کنید. یا شاید او دارای مدرک دانشگاهی در یک رشته باشد و در یک رشته دیگر برای دانش آموخته فارغ التحصیل شود. یا ، شما اولین بار از آزمون اقامت پزشکی عبور نکردید.

هر چه ضعف شما باشد ، هیچ عذر و بهانه ای نکنید و با کسی صحبت نکنید. بنابراین تقصیر شما نیست که استاد امتحان نهایی خود را از دست بدهد و شما را ناکام بگذارد ، شغل های خود را در رشته اصلی تحصیل خشک کرد ، یا وقتی که آزمون GRE را گرفتید آنفولانزا شدید. چیزی نگویید که بهانه ای به نظر برسد یا به نظر می رسد شخص دیگری را به دلیل عدم موفقیت شما در رسیدن به یک هدف مقصر می داند. حتی اگر این واقعیت داشته باشد ، ممکن است باعث شود شما بی ادب به نظر برسید و نتوانید مسئولیت اقدامات خود را بپذیرید. درعوض ، در پایان بیانیه خود با آسیب پذیری مقابله کنید ، توضیح دهید که چگونه بر آن غلبه کرده اید ، از آن آموخته اید و اکنون به دلیل آن کاندیدای بهتری هستید.

3. خلاصه CV و متن خود را

بسیاری از متقاضیان سعی دارند خلاصه CV های حرفه ای و رونوشت های دانشگاهی خود را در یک بیانیه شخصی جمع بندی کنند. تمام این اطلاعات در خود برنامه مورد نیاز است و داوران آن را مشاهده خواهند کرد. داده های شخصی برای هدر رفتن فضا خیلی کوتاه هستند و توضیح می دهند که شما درجه اول سال خود را دریافت کرده اید. درعوض ، تجربیات و دستاوردهای مربوط به توسعه خود را به عنوان یک متخصص بالقوه در زمینه انتخاب شده خود توصیف کنید

4- خوب یا بامزه باشید

بلوغ یکی از رایج ترین صفاتی است که کمیته های پذیرش برای توصیف یک دانش آموخته تحصیلات تکمیلی یا حرفه ای از مدرسه استفاده می کنند. شما می خواهید برای تبدیل شدن به همکار نهایی آنها ، یک همکار حرفه ای باشید. به آنها نشان دهید که با حفظ لحن مثبت و حرفه ای ، وقت ، برنامه ، آینده و خود را جدی می گیرید. مگر اینکه برنامه شما را برای ارسال نمونه نوشتن خلاق راهنمایی کند ، روال ایستاده را به باشگاه طنز واگذار کنید.

5- پیشنهاد می کنم برنامه با تشخیص شما بتواند اشتباهی را اصلاح کند

به یاد داشته باشید که اعضای کمیته مشغول حرفه ای هایی هستند که فقط دو دقیقه طول می کشد تا اظهارات شما را کوچک کنند. از یک سو ، اطمینان از اینكه شما در برنامه خود كمكهای منحصر به فردی خواهید داشت و با افزودن به تنوع بدن دانش آموز ، چشم انداز جدیدی را به وجود می آورید ، یک اقدام هوشمندانه است و برای شما به عنوان یك حرفه ای حرفه ای به نظر می رسد. از طرف دیگر ، درخواست پذیرش مبنی بر این که یک بی عدالتی قبلی را اصلاح می کند ، باعث می شود که شما را به صورت غیرمجاز و / یا رویارویی ظاهر کنید.

6. طعنه آمیز باشید

این به توضیحات زیادی احتیاج ندارد. نظرات طعنه آمیز و شوخی دوستان فیس بوک خود را بخندید ، زیرا آنها شما را می شناسند. کمیته پذیرش شماره. آنها به راحتی می توانند اظهارنظرهای طعنه آمیز را اشتباه تفسیر کنند ، یا تصمیم بگیرند که شما کلیشه ، بدبین ، بدبین هستید یا همه چیز را می دانید.

7. چیزی که بالقوه توهین آمیز است بگویید

باز هم ، توضیحات زیادی در این مورد لازم نیست. شما درباره افرادی که اظهارات شخصی شما را می خوانند ، چیزی نمی دانید. فرض کنید که آنها نسبت به همه مسائل بسیار حساس هستند و بر این اساس می نویسند. تصور نکنید که آنها با هر یک از عقاید سیاسی ، اجتماعی یا مذهبی شما موافق هستند.

8- گره فرومایگی یا گره برتر خود را نشان دهید

بسیاری از متقاضیان در تعادل میان تبلیغ و عدم حضور به عنوان استکبار در اظهارات شخصی خود مشکل دارند. بیانیه شخصی یک سند بازاریابی است و باید نقاط قوت شما را نشان دهد. اما بسیاری از متقاضیان از نظر تواضع مانند استفاده از زبان خود تحریک اشتباه می کنند. یا نقاط ضعف و شکستهای گذشته را بدون توضیح در مورد چگونگی کار برای تبدیل این نقاط ضعف به نقاط قوت توصیف کنید. کمیته های پذیرش نامزدها را از روی دلسوزی قبول نمی کنند!

متقاضیان دیگر از این باطل اشتباه می گیرند ، و این احساس را می دهد که واقعاً به هیچ آموزش پیشرفته احتیاج ندارند ، زیرا آنها درباره این رشته چیزهای زیادی می دانند و تجربه زیادی دارند. آنها نتوانند آنچه را که انتظار دارند از یک دوره آموزشی تخصصی کسب کنند ، توصیف کنند. شما می خواهید خط بین این دو افراط را طی کنید. تأیید کنید که برای شروع این دوره بسیار واجد شرایط هستید و تمایل ، انگیزه ، بلوغ و تمرکز مورد نظر خود را دارید. سپس بر تخصص برنامه ریزی شده خود ، آنچه از حضور در برنامه های آنها به دست می آورید ، و اینکه چگونه به آموزش های ارائه شده برای موفقیت در حرفه ای نیاز دارید ، استرس دهید.

9. جعل صورت حساب خود یا ارسال مطالبی که برای نوشتن به کسی پرداخت کرده اید

بیشتر متقاضیان فارغ التحصیل و حرفه ای صدها نفر از اطلاعات شخصی را نخوانده اند و از نحوه سبک نوشتن برای همه بی خبر هستند. کمیته های پذیرش واقعاً نیازی به توجه ندارند که زبان و شیوه اظهارات شخصی یک نامزد با نوشتن در سایر قسمت های برنامه متفاوت است. همچنین چند ده فرم به اصطلاح داده های آنلاین آنلاین وجود دارد که اغلب کپی می شوند و به عنوان مقاله متقاضی ارسال می شوند. کمیسیون ها به خوبی از این امر آگاه هستند! همچنین می توانید شخصی را برای نوشتن اظهارنامه شخصی برای خود استخدام کنید. ممکن است برای شما جالب به نظر برسد ، اما توجه داشته باشید که مقالاتی از این دست بر اساس الگویی است که آنها فقط با استفاده از همان پاراگراف و اصطلاحات برای شما شخصی سازی می کنند. این یک حرکت هوشمندانه برای پیدا کردن یک متخصص است که به شما در اصلاح و صیقل دادن کلمات خود در یک جمله قانع کننده کمک می کند. خطرناک است که یک عبارت از اینترنت سرقت کنید ، یا شخصی را استخدام کنید که کل جمله را بنویسد.

10- از گرامر بد یا گرامر بد استفاده کنید

این باید خیلی واضح باشد دانشگاهیان کمیته های پذیرش عموماً با استانداردهای بسیار عالی انجام می شوند و حتی اشتباهات املایی را نیز نادیده نمی گیرند. اگر گفته شخصی شما از نظر فنی کاملاً مناسب نباشد ، ممکن است باعث شود شما کثیف ، تنبل یا غافل به نظر برسید ، و این کیفیتی نیست که همکاران آینده بخواهند. به یاد داشته باشید ، افرادی که مقاله شما را مورد ضرب و شتم قرار می دهند ، به دنبال دلیلی هستند که درخواست شما را رد کنند و یک سری اعترافات احتمالی را کوچکتر کنند. همیشه شخصی را با مهارت نوشتن قوی همراه داشته باشید تا مقاله شما را مرور کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا