[ad_1]
بازاریابی رسانه های اجتماعی واقعاً یک فناوری سریع در حال رشد است که روش ها و وسیله هایی برای تعامل اجتماعی در اختیار افراد قرار می دهد. نمونه هایی از ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی Linkedln Facebook Twitter Flickr و You Tube هستند. خاص به معنای استفاده از ابزارهای آنلاین مانند وبلاگ نویسی بازاریابی خدمات به مشتری تبلیغات و روابط عمومی است. برخی از مفاهیم اساسی در این طاقچه بازاریابی وجود دارد که شامل فعالیتهای اساسی آن در آنلاین مانند ایجاد وزوز است و راهی برای جلب توجه است. احتمالاً Buzz چیزی است که باعث می شود شبکه های اجتماعی آنلاین کار کنند. این برنامه به اخبار بلاگ ها فیلم ها و حتی توییتر-ارزشمند رویداد وابسته است. این یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند است.
از آنجا که این یک رسانه تبلیغاتی است بازاریابی در رسانه های اجتماعی روشی است که به بسیاری از خدمات شبکه های اجتماعی آنلاین متکی است که می تواند به عنوان مثال از طریق ایمیل یا پیام فوری باشد. سایت های شبکه های اجتماعی به سایت های ارتباطی عظیمی تبدیل شده اند که در آن افراد برای به اشتراک گذاری اطلاعات اخبار و گپ غیرفعال جمع می شوند. اخیراً بسیاری از این سرویس ها مانند MySpace Twitter و Linkedln روش هایی برای ادغام ایمیل سنتی و پیام رسانی فوری در خدمات خود ایجاد کرده اند. تا همین اواخر اخیر این نوع ابزار شبکه های اجتماعی فقط تصور می شد که توسط تکنسین ها و افراد نارس استفاده می شود. امروزه بیشتر و بیشتر افراد می خواهند بدانند که چگونه از این سرویس ها برای بازاریابی مارک های خود استفاده کنند.
از نظر تاریخی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای چندین سال است در طی دو سال گذشته مردم حتی قبل از ایجاد شبکه جهانی وب به بلاگ ها فراخوانده اند و مردم حتی به Usenet News فرا می خوانند. در حقیقت کاربران سرویس بولتن در هنگام شماره گیری اولیه در حال تبادل پیام های متنوی و گرافیک محدود بودند. شباهتهای جالبی بین روزهای آغازین شبکه های آنلاین آنلاین و ابزارها و خدمات پرطرفدار امروز وجود دارد. این خبر خوبی برای یک کارآفرین مشتاق بازاریابی اینترنتی است. اگر به دنبال خرید چیزی آنلاین هستید این مکان از قابلیت های قدرتمندی برای تجارت شما برخوردار است.
اگر می خواهید از بازاریابی رسانه های اجتماعی به عنوان راهی برای ارتقاء مشاغل خود استفاده کنید ایده های بسیاری وجود دارد که باید در نظر بگیرید. نکته مهم به خاطر سپردن هنگام استفاده از این ابزار برای بازاریابی مشاغل خود این است که شما باید افرادی را که علاقه مشترکی به برند شما دارند هدف قرار دهید. اگر دوستان اجتماعی را به صورت آنلاین توسعه دهید که همان علایق شما را داشته باشند در این صورت جامعه شما با تعداد بیشتری از افراد در وبلاگ ها و پست های شما رشد می کند. شبیه به استفاده از کلمه به دهان برای گسترش مارک شما است. شبکه رسانه های اجتماعی شما می تواند دوستان جدیدی را برای تلاش های بازاریابی تجاری شما به ارمغان آورد.
[ad_2]