انجام خودخواهی اساسی بقا

[ad_1]

عنوان و دامنه این مقاله به دلیل ارتباط مستقیم با بحران جهانی کنونی که در آن هستیم مهم است. به طور خاص این مقاله مربوط به خانواده های معمولی است که هر روز سخت تلاش می کنند و از این بحران جان سالم به در می برند به خصوص وقتی که سازمان منطقی سالها در کار نبوده است و شکارچیان حریص مجاز به تغذیه بی گناهان گمراهان و بی خبرگان هستند.

هنگام نوشتن برای من مهم است كه كلماتم را با دقت انتخاب كنم حتی اگر هر خواننده تعبیر خود را دارد. با این حال هرگز قصد من این نیست که تعبیرات کلماتم را کنترل کنم. تا کنون فقط پیام را در پشت آنچه منتقل می شود کنترل کنیم. به همین دلیل است که معتقدم در این مرحله تجزیه و تحلیل معانی این کلمات کلیدی اساسی خودخواهی و بقا ضروری است. طبق فرهنگ لغت وبستر اولیه به عنوان اهمیت اساسی تعریف می شود و خودخواهی به معنای ناشی از نگرانی برای رفاه یا مزیت شخص در نادیده گرفتن دیگران تعریف می شود و سرانجام بقا به عنوان عمل یا واقعیت بقا به ویژه در شرایط نامساعد یا غیرمعمول تعریف می شود. . هنگام جمع کردن این سه کلمه در زیر عنوان تمرین خودخواهی اساسی برای بقا معنایی که می خواهم بیان کنم این است با توجه به بحران جهانی کنونی که ما اکنون با آن روبرو هستیم برای افراد سخت کوش بسیار مهم است که با جدیت توجه خود را به خوبی انجام دهند و از مزایای آن استفاده کنند. برای زنده ماندن در این شرایط خارق العاده و وحشتناک.

چرا باید الان این کار را انجام دهیم؟ دوران جهانی شدن قوانین بازی را تغییر داده است اما بسیاری از ما هنوز هم از همان راهکارها برای به دست آوردن ثروت استفاده می كنیم كه در دوره قبل از جهانی یاد گرفتیم كه از آنها استفاده كنیم. در مقاله دوم این مجموعه این موضوع را توضیح خواهم داد اما نکته ای که می خواهم در این ساعت حساس بیان کنم این است که روزهای اتکا تنها به یک منبع درآمد شغل دولت یک شرکت آمریکایی یا هر کس دیگری که شبکه ایمنی را برای خانواده های شما فراهم می کند به پایان رسیده است. این یک استراتژی قبل از جهانی سازی بود. عصری که اکنون در آن زندگی می کنیم به معنای واقعی کلمه جهان را در نوک انگشتان شما قرار می دهد و از شما می خواهد که از نظر نحوه به دست آوردن ثروت در تفکر خود متنوع تر و مبتکر باشید. اگر شما یکی از افراد خوش شانس هستید که در این مدت کار خود را از دست نداده اید عالی است شکرگزار باشید حتی اگر ما هنوز از آب خارج نشده ایم. اگر خوش شانس نیستید سؤالی که باید از خود بپرسید این است: چه کاری می توانم متفاوت انجام دهم تا اطمینان دهم که دیگر هرگز در چنین شرایطی قرار نمی گیرم؟

آیا با تمرین بقای خودخواهی ذاتی آیا این بدان معناست که شما مجبورید شخص دیگری را به خاطر منافع شخصی خود آسیب بزنید یا آن را دستکاری کنید همانطور که در جامعه ما انجام داده است؟ البته که نه! این بدان معنی است که حتی در بدترین بحران اقتصادی پس از رکود بزرگ اگر آمادگی انجام سه کار را داشته باشید فرصت بسیار زیادی وجود دارد: 1) به خارج از صندوق فکر کنید و از واقعیت های جدید آگاه باشید. 2) الگوی ذهنی خود را به دور از نوع تفکر قبل از جهانی شدن تغییر دهید. و 3) موقعیت خود را برای پیشبرد جهت ها قرار دهید. اگر این سه کار را کردید منظور من این نیست که دیگر کسی شما و سرنوشت خانواده شما را کنترل نخواهد کرد.

برای مثال اجازه دهید نگاهی به روند رو به رشدی بیندازیم که هر روز بیشتر و بیشتر منفجر می شود. این اتفاق در تجارت الکترونیکی یا خرید و فروش آنلاین رخ می دهد. هرچه مردم بیشتر و راحت تر به صورت آنلاین خرید اینترنتی می کنند فرصت برای یک فرد متوسط ​​برای عرضه محصولات و خدمات به این افراد نیز افزایش می یابد. و با استفاده از اینترنت و فرآیند خودکار می توانید به طور واقعی به طور 24 ساعته کار را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که هنگام خواب شخص دیگری در سراسر جهان بیدار است. با ذهنی باز یک الگوی ذهنی جدید و با قرار گرفتن خود در حال حاضر برای بهره بردن از این رشد هر کسی که در تجارت الکترونیکی (مانند یک شخص تازه وارد) با دسترسی به اطلاعات صحیح فعالیت داشته باشد می تواند در حقیقت در مدت زمان کوتاهی درآمد 100 دلاری را در روز یا بیشتر به صورت آنلاین شروع کند. . و باور کنید توضیحات زیادی وجود دارد که ثابت کند این کار انجام می شود. نکته این است هنگامی که شما با اطمینان بگویید من هرگز آینده خود یا آینده خانواده ام را دوباره به دست شخص دیگری نمی گذارم و اینکه من خودخواهی اساسی بقا را تمرین خواهم کرد هیچ محدودیتی برای آنچه شما می خواهید در این مرحله بدست بیاورید نیست. به یاد داشته باشید ذهن شما متوقف نمی شود.

در پایان این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید اکنون یا بعداً اقدامی انجام دهید. روند تجارت الکترونیکی و سایر روندها همچنان رو به رشد خواهد بود و بعید است فرصت هایی برای افراد متمرکز به زودی متوقف شود. این انتخاب تو است. دیر نکن!

حق چاپ (C) 2009 realtalkpublishing.com

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا