از کلمه ناگفته استفاده کنید

[ad_1]

اکنون بیش از هر زمان دیگر افراد تجاری از کلمه گفتاری استفاده می کنند تا پیام های خود را به بازدید کنندگان برساند. در میان متخصصان مشاغل وب یک اجماع فزاینده وجود دارد که افراد وقت بیشتری را در یک وب سایت می گذارند و به گوش دادن به سخنران چه می گویند در حالی که همزمان مطالب نوشتاری را جستجو می کنند. اختلاف نظر این است که شنیدن صدای معتبر باعث ایجاد مقدار معینی از اعتماد (فوری) اعتماد به بلندگو و محصولات یا خدمات می شود و احتمال فروش را بیشتر می کند.

Debbie Barth از شبکه زنان NC از این صدا به عنوان یک تبریک استفاده می کند و هدف وب سایت وی را توضیح می دهد. همچنین از صوتی موجود در سایت خود استفاده می کند تا به دیگر متخصصان مشاغل این فرصت را دهد که از طریق مصاحبه های یک به یک در مورد محصولات یا خدمات خود اطلاعات کسب کنند. شبکه زنان NC همچنین به افرادی که می خواهند پیام شخصی خود را به وب سایت خود اضافه کنند کمک می کند اما کاملاً مطمئن نیستند که چگونه این کار را انجام دهند.

صدا به وضوح برای مروج وب سایت جدید نیست. جلوه های ویژه و موسیقی برای همیشه در هم بوده است. با این حال روند رو به رشدی برای اضافه کردن تبریک های استقبال خلاصه محصول و پادکست ها به طور مستقیم در وب سایت ها وجود دارد تا بازدید کنندگان را مجبور به ماندن کمی طولانی تر کرده و امیدوارم پتانسیل فروش آنها را افزایش دهد.

شاید مهمترین ارزش برای افزودن صدا و پادکست به یک وب سایت این باشد که عنکبوتها (خزنده های وب) عاشق صدا پادکست و فیدهای RSS (محتوای صوتی یک خوراکی دلپذیر است) است و این باعث افزایش پتانسیل برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می شود.

محتوای خوب قطعاً پادشاه هر وب سایت است و اکنون آن را نیز شامل صوتی خوب است.

سایت اینترنتی: http://www.ncwomensnetwork.com

برای جزئیات بیشتر:

admin@ncwomensnetwork.com

(بدون تلفن) 1-888-238-1314

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا