نگارش اسرار 5 سئو جستجوگرها از Guru Business Business Guru

[ad_1]

سئو

به عنوان یک مدیر تجارت ، مالک یا مدیر ارشد ، ممکن است شما هرگز از معلم نوشتن نشنیده باشید. با این حال ، اگر شما یا شغل خود با آنلاین بودن ارتباط دارید ، باید قبل از این که قایق را از دست بدهید سریعترین سرعت ممکن برسید.

درست همانطور که کارشناسان تجارت در تجارت سنتی آفلاین غریبه نیستند ، یک معلم نوشتن کلید رشد سئوی طبیعی ارگانیک (بهینه سازی موتور جستجو) است.

بسیاری از شرکت های آفلاین هنگام انتقال از آفلاین به مشاغل آنلاین ، بدبختانه شکست می خورند. معمولاً استفاده از مهارت های نوشتن محتوا از یک کارفرمای فروش سنتی و بازاریابی و کتابخوانی ، دو اشتباه اول هستند.

درک سئو در اینترنت مهم است ، چه چیزی است ، چه چیزی ندارد ، چه چیزی را برای شما و حتی قبل از فکر کردن در مورد نوشتن محتوا برای مشاغل جدید خود به صورت آنلاین مهم نیست.

چندین سال است که شرکتهای اینترنتی سئو و هر معلم فنی دیگری تا کنون از آنها در جلال آنچه که مربیان تجارت سنتی voodoo و جادوی سیاه اینترنت SEO می نامند ، استفاده کرده اند.

این برای همه مناسب است تا هاله ای از عرفان و نخبه گرایی در مورد سئو را حفظ کنند ، زیرا این امکان را به آنها می داد تا هزینه های بالاتر را پرداخت کنند و شرایط خدمات را دیکته کنند.

در حقیقت ، به محض اینکه روی Bullshit و Bull ** کلیک کرده و تعدادی از این متخصصان سئو را استخدام کرده اید ، کاملاً واضح و روشن می شود که SEO SEO اینترنت آنگونه که بعضی از متخصصان فکر می کنند ، نصف سختی نیست.

حال منصفانه است که ذکر کنیم که تعدادی از مربیان بسیار موفق و بسیار موفق فناوری SEO در بازار آنلاین وجود دارد. مشکل پیدا کردن آنها است.

به عنوان یک متخصص تجارت بین المللی ، حرفه تمام وقت من مشاور رشد کسب و کار است. من به بسیاری از شرکتها از بخشهای تجاری مختلف کمک می کنم و در 42 کشور مختلف خدمات پشتیبانی ، مشاوره ، آموزش و مشاوره ارائه داده ام.

در طی چند سال گذشته ، وی به شدت در تولید جریان های جایگزین رایگان مشارکت داشته است تا با قرار دادن آنلاین آنها ، درآمد شرکت های آفلاین تولید کند.

این بدان معنی است که من شخصاً با بسیاری از شرکت های طراحی وب ، توسعه دهندگان وب ، برنامه نویسان و متخصصان سئو تعامل برقرار کرده ام. وقتی به شما می گویم که در دو سال گذشته مجبور شدم 6 شرکت اصلی سئو را آتش بزنم ، باید به شما نشان دهد که خدمات ارائه شده توسط برخی از بازیکنان اصلی چقدر ضعیف است.

همه شرکتهای سئو که آنها را اخراج کرده بودند اخراج شدند زیرا آنها نتوانستند کاری بیش از آنچه ما به تنهایی توانستیم انجام دهند. همه آنها وعده های زیادی داده اند اما نتوانستند بیش از هزینه تحویل بگیرند.

وقتی وارد یک تجارت جدید می شوم که می خواهد به صورت آنلاین حرکت کند ، تقریباً همه صاحبان مشاغل می گویند که او می خواهد مقام اول را در گوگل کسب کند. من می دانم که این فقط چیزی نیست که من با آن روبرو شدم ، زیرا بسیاری از معلمان مشاغل دیگر به من می گویند که آنها همان نظرات را دریافت می کنند.

بنابراین اولین موقعیت Google در صفحه اول معیاری است که بیشتر صاحبان مشاغل در ذهن خود دارند. اغلب هنگام برخورد با بیشتر شرکتهای سئو ، آنها را به شما اطلاع می دهند که این طرز فکر برای خرابی از قبل برنامه ریزی شده است.

هر شش شرکت SEO که هنگام ثبت نام در هزینه های نگهدارنده ماهانه ، آنها را اخراج کردند ، اصرار داشتند که دستیابی به اولین لیست سایت ها در گوگل کاری است از 9 تا 18 ماه برای هر وب سایت جدید. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد ، اما بعد از اینکه با SEO SEO و نحوه کارکرد آن آشنا شدید ، به زودی خواهید فهمید که این در واقع درست نیست.

در تجربه من استخدام SEO متخصص نوشتن اینترنتی می توانید در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه رتبه های بالایی کسب کنید. مشکل پیدا کردن یک متخصص نوشتن اینترنتی سئو است که ثابت کرده است که بسیار مشکل است زیرا اغلب توسط شرکت های سئو جذب می شود.

اما با گسترش شرکتها در اینترنت رو به گسترش است ، این امر به مکانی رایج تر تبدیل شده است که یک مدرس نوشتن برای تولید تمام مطالب نوشتاری در اینترنت و مرور سئو به صورت آنلاین با قیمتی بسیار واقعی سئو انجام دهد.

این مقاله تنها با تولید کالاهای مکتوب برای یافتن موتور جستجوی ارگانیک ، صرفاً در طبیعی سازی رشد ارگانیک آلی تمرکز دارد.

5 اسرار برتر SEO توسط کارشناس تجارت بین الملل توضیح می دهد که چگونه حفظ خدمات تخصصی نوشتن برای ارتقاء فروش و بازاریابی شما به صورت آنلاین ، یا SEO آنلاین می تواند به رشد قابل توجهی در شغل عالی SEO کمک کند.

مربیان مشاغل بطور فعال یک معلم نوشتن را برای نوشتن مطالب برای ذبح رقبا در کسب و کار آنلاین با نرخ نوشتن عالی تبلیغ می کنند. کارشناس فناوری مهارت های حسابرسی سئو اینترنتی را برای موفقیت ندارد.

5 اسرار برتر SEO فقط بعضی از مناطق مورد توجه است.

شماره 1 آنچه مشتریان تجاری می خواهند

بیشتر مشتریان می خواهند صفحه اول را در Google با قیمت مناسب SEO پیدا کنند. هر متخصص نوشتن آنلاین یا کارشناس فنی به شما خواهد گفت که مشتریان بالقوه 4 تا 6 برابر بیشتر از یک صفحه موتور جستجو در سمت چپ رشد طبیعی نسبت به یک صفحه موتور جستجو در مقایسه با شرکت هایی که در سمت راست PPC یا پیوندهای حمایت شده ظاهر می شوند ، از شرکتی خریداری می كنند.

5 راز اول سئو از یک متخصص مشاغل بین المللی استخدام یک متخصص نویسنده اثبات شده است که می داند چگونه با تولید محتوا برای نوشتن هوشمند و مهارت های تصحیح / کلمات کلیدی ، این کار را انجام دهد. تعداد معینی از معلمان مشاغل قادر خواهند بود شما را به سمت یک معلم نوشتن مهارت بکشند که نرخهای معقول را برای بازاریابی و نوشتن آنلاین می پردازد.

شماره 2 SEO SEO

اگر می خواهید تجارت شما با فروش آنلاین منفجر شود ، دو روش رایج SEO در اینترنت است که گاهی اوقات مکان های رشد طبیعی ارگانیک نامیده می شوند که هنگام تایپ کردن کلمه کلیدی یا عبارتی در سمت چپ صفحه نمایش شما ظاهر می شود. دوم پرداخت به ازای هر کلیک ، معروف به PPC یا پیوندهای حمایت شده است. این موارد معمولاً در سمت راست صفحه و بعضی اوقات در مکانهای رشد ارگانیک ظاهر می شوند.

یک روش رشد طبیعی ارگانیک به شخصی مانند یک متخصص اینترنت جستجو نیاز دارد تا مقاله ای درباره شما یا تجارت شما بنویسد. همه موتورهای جستجو تبلیغ می کنند که آنها قبل از هر چیز و به عنوان راهنمای اطلاعات وجود دارند.

آنها عاشق ارائه مقاله های اطلاع رسانی به صورت آنلاین به مشتریان خود هستند. همیشه محتوای نوشتن و بررسی را بررسی کنید و مطمئن شوید که متخصص فناوری شما از بازاریابی آنلاین و منابع نوشتن با قیمت رقابتی سئو استفاده می کند ، زیرا کارشناس تجارت بین المللی توصیه می کند که نرخ نوشتن می تواند بسیار متفاوت باشد.

مربیان مشاغل این ایده را توصیه می کنند ، یک مقاله بسیار معتبر بنویسید تا همه موتورهای جستجو ارزش خود را به مشتریان خود بشناسند و آنها را به شدت در سایت رشد ارگانیک قرار دهند.

شماره 3 نوشتن محتوا

یک متخصص تجارت بین المللی برای بهبود کیفیت نوشتن محتوا ، نوشتن بازاریابی موفق یا نوشتن مقالات اطلاع رسانی در اینترنت را پیشنهاد می کند.

گاهی اوقات متخصص نویسندگی با معلم فناوری همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که اطلاعات مطلق و باکیفیت در مقاله گنجانده شده است. بسیاری از مربیان مشاغل با احمقانه رویکرد ناپسند نسبت به قیمت سئو و نرخ نوشتن را حفظ می کنند در حالی که باید بر کیفیت نوشتن محتوا تمرکز کنند.

شماره 4 گورو حسابرسی فنی

یکی از 5 راز برتر سئو که تمام متخصصان مشاغل سئو باید از آن آگاه باشند اختلافاتی است که یک تایپیست برای بررسی محتوای نوشتن SEO به صورت آنلاین نیاز دارد. نوشتن محتوای سئو در اینترنت با بازاریابی تجاری برای نوشتن یا نوشتن رسانه بسیار متفاوت است. به عنوان مثال ، یک متخصص تجارت بین المللی می گوید یکی از 5 اسرار برتر SEO این است که یک معلم نوشتن آنلاین می تواند به طور عمدی معلم فنی را راهنمایی کند تا برخی از خطاهای املایی در کلمات یا کلمات کلیدی را در مقاله بماند.

اگرچه این با بازاریابی آفلاین سنتی در تضاد است ، هر معلم نوشتن مهارت می تواند اصطلاحات جستجوی شما را بصورت آنلاین جستجو کند و اگر تعداد کافی از افراد نادرست کلمه یا عبارت را نادرست بنویسند ، نویسنده می خواهد ضبط کند. این خوانندگان.

این فقط یکی از 5 راز سئو SEO است که یک متخصص نوشتن را اثبات می کند که می تواند نرخ تحریر خوب را بدون تحمیل هزینه های گزاف SEO برای مشتریان خود شارژ کند ،

# 5 نرخ نوشتن

این یکی از پنج راز بزرگ SEO است که یک متخصص تجارت بین المللی توصیه می کند. وقتی SEO اینترنت ، نوشتن محتوا ، نوشتن بازاریابی ، نوشتن رسانه ها ، مرور متن و نرخ نوشتن را در نظر می گیرید ، هرگز از یک معلم نوشتن به معلم دیگر پیدا نمی کنید.

هنگام جستجوی قیمت سئو ، بهتر است روی کیفیت مواد تولید شده برای شما و موقعیت یا موقعیت هایی که در حالت رشد ارگانیک طبیعی به دست آورده اید ، توجه کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا