استخدام منشی سئو

[ad_1]

الگوریتم گوگل همه چیز در مورد محتوا است. اگر شما در حال طراحی یک وب سایت جدید هستید ، یا حتی اگر سایتی موجود دارید ، زمان آن است که محتوای خود را تازه کنید. محتوای منحصر به فرد و با کیفیت بالا پادشاه است. این همان چیزی است که همه موتورهای جستجو به دنبال آن هستند. این بدان معناست که شاید لازم نباشد که نوشتن مطالب وب را برای کارآموز تعیین کنید. این باید عالی باشد و این به معنای استفاده از یک نویسنده خوب و حرفه ای است.

چگونه یک نویسنده را استخدام می کنید؟ اگر می خواهید محلی استخدام کنید ، نوشتن یک تبلیغ را به عنوان فرصتی شغلی شروع کنید و آن را در craigslist.com یا سایت ارسال محل کار محلی ارسال کنید. اما در این عصر تکنولوژیکی می توانید سراغ طیف گسترده ای از نویسندگان بروید ، در این حالت می توانید آن را در elance.com یا guru.com منتشر کنید.

با شروع دریافت پیشنهادات شغلی ، خلاص شدن از شر نامزدها را آغاز می کنید. ممکن است مناقصه هایی دریافت کنید که در هر صفحه 5 تا 10 دلار از شما شارژ می شود ، در صورت دریافت این پیشنهادات ، بروید! هیچ نویسنده ای حرفه ای که لیاقت هزینه فوری را داشته باشد ، این کاهش را دریافت نمی کند. نویسنده را بر اساس قیمت انتخاب نکنید ، ممکن است متاسف باشید. شما نمی خواهید با کار کم کیفیت و سرقت ادبی احتمالی و غیرحرفه ای مقابله کنید. نویسندگان حرفه ای هستند ، لطفا با احترام با آنها رفتار کنید. من به دنبال شخصی با تجربه هستم ، حداقل دو سال در نوشتن حرفه ای. نمونه کارهای خود را مرور کنید ، مراجعه کنید و یک منشی مناسب برای پروژه پیدا کنید. سعی نکنید با استخدام نویسنده خارجی هزینه های خود را کاهش دهید. اگر زبان انگلیسی زبان اول آنها نباشد ، ممکن است در ایجاد محتوا که کیفیت مورد نظر شماست ، مشکل داشته باشند.

پس از انتخاب نویسنده ، توافق نامه کتبی ایجاد کنید و از نویسنده بخواهید که قبل از پرداخت وجه ، شرایط را امضا کند. نویسندگان حرفه ای نیاز به واریز دارند ، این معمولاً 25-50٪ است و آنها قبل از دریافت وجه نباید مشکلی برای امضای توافق نامه داشته باشند.

هنگام امضای توافق نامه و پرداخت سپرده ، با منشی خود در تماس باشید. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارند ، فوراً آن را تهیه کنید. اگر با پرداخت غرامت مهم توافق کرده اید ، حتماً به موقع آن را پرداخت کنید. اگر در مورد اصالت کار نگرانی دارید ، می توانید برای تأیید سرقت ادبی ، کار را در سایت copscape.com به صورت رایگان بررسی کنید. شما نمی خواهید که مطالب سرقت شده در سایت خود داشته باشید. صرف نظر از احتمال مسدود شدن توسط Google ، ممکن است پیامدهای قانونی داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که محتوا بی نظیر است!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا