برای بهبود برندسازی با محتوا ، سئو را اصلاح کنید

[ad_1]

سئو

نوشتن مطالب با کیفیت بالا مطلق است باید اگر برند و شرکت شما موفق شود. البته ، نوشتن مطالب بسیار بیشتر از نوشتن مطالب است! برای به دست آوردن موضوعات نیاز به تحقیق دارد و پس از طوفان مغزی ، شما نیاز به مطالعه دارید تا منابع معتبر خود برای پشتیبانی از موضوع خود استفاده کنند. بعد از نوشتن و اشتراک گذاری ، باید محتوای خود را بهینه کنید تا به این ترتیب رتبه بالایی در موتورهای جستجو کسب کند. همه اینها به گونه ای است که دیگران هنگام جستجو می توانند شما را پیدا کنند.

به دیگران توجه کنید که چه کاری انجام می دهید و می خرند

اگر محتوای با کیفیت بالا ارسال نکنید و آن را برای موتورهای جستجو بهینه نشده است ، شما را به جایی نمی برد. خیلی ساده است نوشتن ممکن است ساده تر از بهینه سازی به نظر برسد. با این حال ، برخی از تنظیمات آسان شما می توانید بخشی از سئو آن را انجام دهید ، که امیدواریم نتایج بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

شروع به نوشتن کنید

اگر نوشتن مطالب خود (چه شما مطالب را خودتان بنویسید و چه شخص دیگری این کار را برای شما انجام داده باشد) از کیفیت بالایی برخوردار نیست ، زیاد به شما نخواهد رسید. این شرط شماره 1 است. اگر محتوای شما حاوی خطا است ، نادرست است ، یا به خوبی بیان نشده است ، پس این بدان معنی است که خواننده از این همه موانع پریشان می شود و قادر نخواهد بود به آنچه می خواهید بگویید توجه کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به هیچ وجه مانعی ندارد. وقتی صحبت از موتورهای جستجو می شود ، مهم است که محتوای شما با کیفیت خوب شناخته شود. موتورهای جستجو به اندازه کافی پیچیده به نظر می رسند تا تفاوت بین نوشتن خوب و بد را درک کنند. با این وجود روش هایی وجود دارد که موتورهای جستجو می توانند به این هدف دست یابند.

  • رفتار تحلیل: حقیقت این است که موتورهای جستجو توانایی درک شهودی رفتارهای خاص انسانی را دارند. به عنوان مثال ، موتورهای جستجو میزان گزاف گویی و میزان زمانی را که خوانندگان در هر صفحه مشخص می کنند می دانند. بخش اعظم آن استنباط می شود. نرخ گزاف گویی میزان (یا درصد) افرادی است که به یک صفحه خاص دسترسی پیدا می کنند و بدون هیچ گونه تعامل اضافی به سرعت این صفحه را رها می کنند. یکی دیگر از عواملی که موتور جستجو در اینجا به آن توجه دارد این است که چه مدت شخص در واقع در صفحه خاصی می گذرد. همه برای موتورهای جستجو محاسبه شده است.

  • رعایت دستورالعمل های سئو: واقعیت این است که پیروی از دستورالعمل ها بسیار مهم است. اگر دستورالعمل ها را دنبال نکنید ، موتورهای جستجو می دانند که آنها برای شما مفید نیستند. از طرف دیگر ، اگر به دستورالعمل ها رعایت کنید ، دیگران می توانند شما را به راحتی پیدا کنند و ربات های جستجو قادر به نمایه سازی وب سایت شما خواهند بود. به این ترتیب ، اعضای مخاطب مورد نظر شما را به راحتی و به سرعت پیدا می کنند. شما قطعاً نمی خواهید که به دلیل پیروی از قوانین مجازات نشوید.

  • توجه به نظرات: حقیقت این است که افراد محتوای شما را مرور می کنند. صحیح نیست که فرض کنیم فقط ماشین آلات کار می کنند. موتورهای جستجو برای ارائه بررسیهای انسانی به این انسانها متکی هستند. هنگام نوشتن محتوا ، لازم است آن را بنویسید که احساس کنید برای دیگران ارزشمند و آموزشی خواهد بود.

پس از آن ، محتوای خود را بهبود بخشید

فقط نوشتن مطالب کافی نیست. همچنین برای به دست آوردن نتایج واقعی باید این محتوا را بهبود بخشید. شما باید به عنوان یک موتور جستجو فکر کنید. اگر قادر به انجام این کار باشید ، احتمالاً نتایج شما واقعاً خوب است. وقتی صحبت از محتوای شما می شود ، باید عناصر زیر را در نظر بگیرید:

  • عنوان قانع کننده ای که شامل یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی استراتژیک است
  • عناوین پاراگراف با کلمات کلیدی موثر یا عبارات کلیدی
  • پیوند بین عنوان مقاله و تیزر (افتتاحیه)
  • عنوان ها و ترجمه ها با سطوح آدرس مناسب
  • یک برچسب متا شامل مهمترین کلمات کلیدی یا عبارت
  • شامل تصاویر گرافیکی: این یک واقعیت ثابت است که محتوای شما باید به خوبی نوشته شود. با این وجود ، باید در نظر داشت که افراد بینایی زیادی وجود دارند. این بدان معنی است که آنها با تصاویر بسیار مثبتی برقرار می کنند. تصاویر گرافیکی مسیری طولانی را برای بهبود محتوای نوشتاری شما طی می کنند. اگر تا این مرحله محتوای شما فقط حاوی کلماتی است و ترافیک شما سبک است ، در واقع زمان آن است که فکر کنید یک عنصر گرافیکی را اضافه کنید. ممکن است از نتایج مثبتی که به دست می آورید تعجب کنید.

  • از لینک های مؤثر استفاده کنید: پیوندها برای محتوای شما مهم هستند و همیشه مهم خواهند بود. بک لینک یکی از معدود راه هایی است که مخاطب هدف شما می تواند با شما تعامل برقرار کند. این همه رابطه ای است که می توانید برقرار کنید. البته ناگفته نماند که لینک های شما باید قابل اعتماد باشند. این باید خوب کار کند تا شخص دیگر هنگام کلیک روی پیوند شما به مکان مناسب برسد.

  • اطمینان حاصل کنید که محتوای شما حاوی یک عنصر اجتماعی است: شما قطعاً باید دکمه های اجتماعی را در محتوای خود وارد کنید تا افراد دیگر بتوانند (با شما و با یکدیگر) ارتباط برقرار کنند و محتوای ارزشمند شما را به اشتراک بگذارند. رسانه های اجتماعی یکی از عناصر اصلی تجارت شما است. به یاد داشته باشید که همیشه عنصر اجتماعی را در هر کاری که انجام می دهید گنجانید.

  • به افراد فرصت دهید تا یک بحث را شروع کنند: بخش نظرات بسیار مهم است. شما می خواهید به دیگران فرصتی دهید تا افکار و نظرات خود را با یکدیگر در میان بگذارند. ایده های جالب و پیشرفت از بحث های پر جنب و جوش ناشی شده است. البته شما همچنین باید آمادگی خود را برای اظهارنظرهای منفی در نظر بگیرید. به همان اندازه نظرات مثبت برای رشد شما نیز مهم است (اگر مهم نیست).

  • اطمینان حاصل کنید که یک تماس عملی (CTA) در یک مکان استراتژیک دارید: فراخوان عمل (CTA) که برای موفقیت برند شما مهم است ، نه تنها مهم است ، بلکه آن عبارت را (یا تماس چندگانه با عبارات اکشن) نیز به همان اندازه مهم می کند. شما می خواهید عبارت قانع کننده تماس با عمل (CTA) را در جایی قرار دهید که کاملاً کار کند و به راحتی دیده شود. اگر این کار را درست انجام دهید ، CTA باید ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد و سر و صدای بیشتری در اطراف نام تجاری شما ایجاد کند.

نتیجه گیری

ازدواج با محتوای با کیفیت بالا و سئو کارآمد بسیار مهم است. داشتن یکی بدون دیگری به اندازه هر دو مؤثر نیست. محتوای شما باید برای دیگران مفید باشد ، و تلاش های بهینه سازی به شما امکان می دهد توجه کنید تا دیگران فرصتی برای درک آنچه می توانید برای آنها داشته باشید و از آن بهره مند شوید ، بدانند. نوشتن مطالب عالی بدون بهبود کارآمد آن مانند ساخت یک کازینو در صحرا است. شگفت انگیز است اما هیچ کس از آن خبر ندارد. سئو هرگز نباید ایده ای دیر باشد. این یک ضرورت است ، نه یک تجمل.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا