20 روش برای آمادگی برای حرفه ای در طراحی گرافیک

طراحی | گرافیک

[ad_1]

بسیاری از دانشجویان طراحی به دلیل عدم آمادگی کار سختی دارند که از دانشجو به کارمند دیگر منتقل می شوند. از آنجا که صنعت طراحی گرافیک بسیار رقابتی است مهم است که خود را از رقبای خود برجسته کنید. طراحی گرافیکی صنعتی است که به سرعت در حال رشد است و مهارت های زیادی را از کارمندان می خواهد. بسیاری از دانشجویان با یک کار طراحی گرافیک واقعی دست و پنجه نرم می کنند زیرا نمی دانند چه انتظاری داشته باشند و گیج می شوند. مهم نیست که در چه مرحله ای از پیشرفت شغلی خود هستید ما لیستی تهیه کرده ایم که به شما کمک می کند بهتر برای شغل خود آماده شوید.

1. به مدرسه بروید

تعداد کمی از طراحان گرافیک جوان با ترکیب مهارت و آگاهی خوب وجود دارند که بلافاصله موفق شوند. داشتن مدرک طراحی گرافیک یک موفقیت خارق العاده است و بسیاری از کارفرمایان بیشتر به این موضوع می پردازند که شما در مقایسه با شخص دیگری مدرک تحصیلی داشته باشید. شما هنوز هم به یک نمونه کارانه جامد نیاز دارید اما داشتن مدرک طراحی گرافیک زیر کمربند چشمگیر خواهد بود.

2. من سخت کار می کنم

فرود اولین کار خود از یک مدرسه طراحی گرافیک کار سختی خواهد بود. کارهای زیادی وجود دارد اما شما باید در مورد آینده خود پیشگام باشید و درباره آن تحقیق کنید. اگر تحقیق درستی انجام دهید و با افراد مناسب در صنعت ارتباط برقرار کنید راحت تر می توانید به دنبال افرادی بروید که در موقعیتی باشند که به شما یک کار طراحی گرافیک ارائه دهند.

3. رشته خود را کشف کنید

شیرهای زیادی برای طراحی گرافیک وجود دارد – طراحی آرم طراحی کارت ویزیت طراحی بروشور هویت و مارک تجاری طراحی مجله و کتاب و تبلیغات. ببینید از کدام کانال بیشتر لذت می برید و بهترین کار را می کنید. داشتن یک رشته به شما کمک می کند در هنگام آمادگی برای حرفه خود به عنوان یک طراح گرافیک برجسته باشید.

4. دوره های خود را برنامه ریزی کنید

دوره های خود را برنامه ریزی کنید تا ببینید چه چیزی متناسب با برنامه و سبک زندگی شما است. اگر می خواهید زودتر کار را شروع کنید با مشاوران مدرسه همکاری کنید تا به سرعت برنامه طراحی گرافیک خود را پیگیری کنید تا بتوانید به زودی شروع به کار کنید. اگر می خواهید کلاس های بیشتری برای گسترش دانش خود در زمینه طراحی داشته باشید (که هرگز به کسی آسیب نمی رساند) می توانید در برنامه خود نیز روی این موضوع کار کنید.

5. خوب باشید

خوب بودن شما را در صنعت دور می کند. در حالی که برای حرفه خود به عنوان یک طراح گرافیک آماده می شوید به یاد داشته باشید که بسیاری از کارفرمایان بسیار شلوغ هستند. هنگام تماس ایمیل و مصاحبه با کارفرمایان احتمالی یادتان باشد که مودب باشید زیرا آنها ساعاتی از روز خود را صرف گفتگو با شما می کنند. با احترام با مردم رفتار کنید و احتمالاً در ازای آن نیز همان خواهید داشت.

6. شبکه

شبکه یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید به عنوان دانشجوی طراحی گرافیک انجام دهید و هرچه زودتر شروع کنید بهتر است. شماره 5 و 6 با هم مرتبط باشید – اگر با مردم خوش برخورد هستید احتمالاً شما را برای کار به کسی ارجاع می دهند. با شبکه ارتباطات خود در تماس باشید و صمیمانه دوستانه رفتار کنید.

7. تسلط بر برنامه های خود

Photoshop Illustrator و InDesign ابزاری هستند که باید با آنها آشنا و راحت باشید. بیشتر کارفرمایان انتظار دارند شما پس از فارغ التحصیلی این ابزارها را بشناسید.

8- از منابع استفاده کنید

بسیاری از این نوع خدمات در دانشگاه مورد استفاده قرار نمی گیرند. خدمات به یک دلیل وجود دارد – برای کمک به شما. اگر به دنبال کار هستید در CV مهارت مصاحبه و … کمک کنید و آنها خوشحال می شوند که به شما کمک کنند.

9. پروژه های جانبی یا برای حساب خود کار کنید

بهترین راه برای کسب تجربه در جوانی ایجاد پروژه های شخصی یا کارهای مستقل خود در کنار هم است. این همچنین یک روش عالی برای دانش آموزان برای به دست آوردن پول اضافی هنگام تحصیل در مدرسه طراحی گرافیک است. پروژه های جانبی روش خوبی برای افزودن کار به کل نمونه کارها است. کار آزاد راهی عالی برای کار در پروژه های طراحی در دنیای واقعی با مشتری واقعی است. از این تجربیات به عنوان راهی برای بهبود و تقویت مهارت های خود استفاده کنید.

10. به دنبال پول نقد باشید

طراحی های هیچ کس عالی نیست. به همین دلیل تحقیق درباره افراد دیگر برای تحقیق درباره اشتباهات شما روش خوبی برای رشد مهارت های شماست. در ابتدا دریافت بازخورد دشوار است زیرا ممکن است احساس کند تجارت شما مورد حمله شخصی قرار گرفته است. به یاد داشته باشید که خود را از کار خود متمایز کنید و از آن برای پیشرفت آن استفاده کنید.

11. مکان های آموزش / طراحی گرافیک را پیدا کنید

تجربه یکی از بهترین راه ها برای تمایز دادن از خود است. تجربه همان چیزی است که شما را در بالای مجموعه CV در آژانس های طراحی گرافیک قرار می دهد. از طریق ایمیل با آژانس های طراحی گرافیکی که بهترین تجربه را از آنها می خواهید تماس بگیرید. بسیاری از آژانس ها بدون تبلیغ آنها کارآموز را می گیرند (و ممکن است به شما نیز پول بدهند).

12. بخوانید

خواندن یکی از بهترین مهارت هایی است که می توانید هنگام آماده شدن برای حرفه خود به عنوان یک طراح گرافیک به ارث ببرید. بسیاری از عناصر صنعت طراحی به قدری سریع تغییر می کنند که شما می توانید با آخرین استانداردها مطابقت داشته باشید. به طور حرفه ای خواندن کتاب و مقاله به صورت آنلاین شما را به یک طراح باهوش تر تبدیل می کند.

13. مدیریت بازرگانی را بیاموزید

آشنایی با شرایط عمومی شغلی بعداً در حرفه شما ارزشمند خواهد بود. اگر می خواهید به طور تمام وقت به طور مستقل کار کنید باید بدانید که چگونه یک کسب و کار را اداره کنید. شرکت در کلاس هایی مانند اقتصاد بازاریابی تبلیغات و ارتباطات تجاری برای شما مفید خواهد بود.

14. اصالت داشته باشید

شما باید سبک شخصی داشته باشید. بدون شما می توانید از صدها دانشجوی طراحی گرافیک که ممکن است متقاضی شغل های مشابه شما باشند چیزهای زیادی بدست آورید! یک راه خوب برای تمایز گرفتن از خود این است که خودتان را مارک بزنید. نمونه کارها ایمیل ها رزومه نامه نامه و حضور در شبکه های اجتماعی را برجسته کنید. در همه آنها ثابت قدم باشید.

15. شما یک نمونه کارها دارید

نداشتن سبد تجاری شما را در صنعت طراحی گرافیک مورد توجه زیادی قرار نمی دهد. نمونه کارها راهی برای تمایز دادن و ارتقا خدمات شما هستند. اگر نمونه کارهای زیادی ندارید برای خود پروژه های جانبی ایجاد کنید با دوستان و خانواده خود کار کنید یا با مشتریان واقعی کار کنید.

16- یک CV و نامه نامه دریافت کنید

حتی به گفته برخی گفته می شود CV در صنعت طراحی مرده است داشتن یک آن هنوز هم خوب است. اگر کار طراحی گرافیک شما از تعدادی از برنامه های کاربردی بیشتر باشد آنها وقت ندارند که مجموعه طراحی شما را در نظر بگیرند. در عوض آنها فقط به رزومه شما نگاه می کنند تا ببینند آیا حداقل شرایط لازم را برای کار دارید. در نامه خود به یاد داشته باشید که چه کسی هستید چرا با فلان شخص تماس می گیرید و چرا می خواهید روی این طراحی گرافیکی کار کنید.

آژانس.

17. افرادی را که به شما الهام می گیرند دنبال کنید

پیروی از افرادی که دوستشان دارید مهم است زیرا می تواند منبع الهام دائمی باشد. توییتر یک جامعه عالی برای طراحان گرافیک است زیرا شما به راحتی می توانید تمام رهبران صنعت طراحان گرافیک را دنبال کنید.

18- لیستی از مکان ها / افرادی که می خواهید برای آنها کار کنید تهیه کنید

اگر یکی از اهداف شما کار در آژانس خاصی است قبل از فارغ التحصیلی تحقیق کنید. آیا آنها به دنبال طراح هستند؟ شرکت آنها چقدر بزرگ است؟ چند کارمند دارند؟ آنها معمولاً چه نوع کاری تولید می کنند و سبک شماست؟ آیا محیط شرکتی جایی است که بتوانید صلاح بدانید؟

19. در رویدادها شرکت کنید

فعال بودن بصورت آنلاین بسیار خوب است اما ملاقات با دیگران و شرکت در رویدادها بصورت آفلاین راهی عالی برای ارتباط با جامعه است. اگرچه بسیاری از این کنفرانس ها برای دانشجویان طراحی گرافیک تا حدودی گران است اما اگر می توانید در آن شرکت کنید از آن استفاده کنید.

20. در مورد الزامات شغلی تحقیق کنید

شرایط شغلی طراحان گرافیک از یک شرکت به شرکت دیگر کمی تغییر می کند. این یک روش خوب برای آماده سازی برای شغل شما است زیرا به شما اجازه می دهد تا بدانید در شغل چه انتظاراتی دارید. اگر نمی دانید کارفرمایان از شما چه می خواهند این یک تجربه اعصاب خردکن است که از دانشجویی به کارمند دیگر سرایت می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا