لوسیون برنزه Tingle چیست؟

[ad_1]

هنگام خرید محصولات برنزه کننده جدید مهم است که محصولی را انتخاب کنید که اهداف برنزه کننده شما را برآورده کند و از پوست شما محافظت کند. برای انجام این کار حتماً برچسب های سازنده آنها را بخوانید و درک کنید. نوع لوسیون انتخابی شما در نهایت به میزان تجربه برنزه شدن نوع پوست و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

یکی از گزینه های محبوب برای کاربران پیشرفته تخت برنزه لوسیون خاردار نام دارد. به زبان عامیانه برنزه نامیده می شود شدیدترین محصول برنزه کننده در بازار است. شما می توانید لوسیون برنزه را در هر سالن برنزه کردن فروشگاه زیبایی یا خرده فروشی آنلاین خریداری کنید. و مانند همه محصولات مراقبت از پوست از نظر شدت کیفیت و قیمت متفاوت هستند.

اگر قبلاً هرگز از دستگاه لنج استفاده نکرده اید توصیه می شود قبل از استفاده از آن بفهمید که چگونه کار می کند. بهترین مکان برای شروع بررسی برخی از مواد رایج موجود در بیشتر فرمول های لوسیون خاردار است. به خواندن ادامه دهید تا این کار را انجام دهید!

چطورکار می کنند؟

خارها با افزایش گردش خون و اکسیژن در سطح پوست کار می کنند. استفاده از خار باعث افزایش تأثیر اشعه ماورا بنفش در تخت های برنزه می شود. این باعث ایجاد واکنش در پوست با تولید ملانین بیشتر می شود. ملانین رنگدانه ای است که به پوست رنگ می بخشد. پس از استفاده مور مور شدن باعث احساس سوزن سوزن شدن قرمزی و التهاب جزئی پوست به دلیل گردش شدید اکسیژن می شود. این واکنشها معمولاً پس از حدود یک ساعت یا بیشتر باقی می مانند.

اجزای متداول تینگلر

محصولات برنزه کننده خشت حاوی طیف گسترده ای از مواد تشکیل دهنده است. با این حال مواد اولیه اصلی همه صورتی ها شامل متیل نیکوتینات یا بنزیل نیکوتینات و همچنین عناصر مختلف مرطوب کننده است.

متیل نیکوتینات متیل نیکوتینات یک متیل استر اسید نیکوتینیک است که به عنوان یک ماده یاقوتی (ماده ای برای استفاده موضعی) برای افزایش گردش خون در پوست استفاده می شود. این باعث اکسیژن بیشتر در معرض سلولهای مولد ملانین شناخته شده به عنوان ملانوسیت در اپیدرم می شود. در مواجهه با اشعه ماورا بنفش این فرآیند نامیده می شود تشکیل ملانین باعث می شود سلول های پوست ملانین بیشتری تولید کرده و تیره شوند.

بنزیل نیکوتینات -بنزیل نیکوتینات یک استر از بنزیل الکل و اسید نیکوتین است. با افزایش گردش خون و اکسیژن در سطح پوست کاملاً مشابه متیل نیکوتینات عمل می کند. در صورت استفاده بنزیل نیکوتینات باعث باز شدن مویرگهای موجود در پوست می شود. در نتیجه پوست در اثر قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش دچار گزگز می شود قرمز شده و مقدار بیشتری ملانین تولید می کند.

تازه کردن برای داشتن برنزه ای زیبا پوست باید مرطوب شود به همین دلیل تقریباً همه برنزه کننده ها حاوی مواد مرطوب کننده هستند. همانطور که برای محصولات خاراندن انواع معمول افزودنی های مرطوب کننده شامل ویتامین E (یا استات توکوفریل) توت سیاه روغن دانه کنف آووکادو شی کره کاکائو عصاره چای سفید سیلیکون و انواع روغنهای اساسی است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا