روند فعلی در بازاریابی بین المللی

بازار | بازاریابی

[ad_1]

بازاریابی مانند گذشته نیست. در دنیای امروز شرکت های بیشتری در کشورهای جهان تجارت می کنند و این به معنای چالش های بیشتر بازاریاب های حرفه ای است. اگر می خواهید تجارت خود را در بازار جهانی گسترش دهید مهم است که در جریان روند فعلی بازاریابی بین المللی قرار بگیرید تا بتوانید انتخاب کنید که برای شرکت شما بیشترین تأثیر را خواهد داشت. در اینجا برخی از این روندها و برخی اطلاعات اساسی در مورد هر یک آورده شده است.

شبکه های اجتماعی

یکی از موثرترین ابزارها برای بازاریابان حرفه ای امروزه می تواند در دو کلمه خلاصه شود: رسانه های اجتماعی. دیگر فقط ابزاری برای اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های خانوادگی از حیوانات اهلی زیبا نیست سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک توییتر اینستاگرام و موارد دیگر به روشی غیر قابل انکار برای بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات شما در سراسر جهان تبدیل شده اند. قدرت رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی توسط شرکت های بزرگ لیگ که اکنون از آن استفاده می کنند با نتایج چشمگیری نشان داده شده است: شرکت هایی مانند نایک استارباکس پمپرز ناسا دنی و بسیاری دیگر می توانند این حقیقت را تأیید کنند که رسانه های اجتماعی همچنان یک ویژگی عالی هستند. روشی م toثر برای بازاریابی محصولات و خدمات در سراسر جهان.

تبلیغات ویدیویی

پخش مستقیم ویدئو از ویژگی هایی است که به طور فزاینده ای در بین شبکه های اجتماعی محبوب می شود. استفاده از جریانهای ویدئویی زنده برای تلاشهای بازاریابی و تبلیغات بین المللی به ویژه به دلیل توانایی در مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه این امکان را دارد که بدون توجه به مکانی که روی کره زمین دارند یک رویداد در زمان واقعی را تجربه کنند. بسیاری از کمپانی ها پخش مستقیم را راهی ویژه برای داشتن جلسات پرسش و پاسخ با بینندگان دانسته اند. این نوع مشارکت فعال پیوند منحصر به فردی بین شرکت و مشتریانش ایجاد می کند که وفاداری به برند را از طرف شرکت کنندگان بسیار افزایش می دهد و به بینندگان اجازه می دهد تا توصیفات زنده در مورد محصول یا خدمات ارائه دهند.

هوش مصنوعی (هوش مصنوعی)

شرکت های بین المللی در حال حاضر در حال بررسی قدرت هوش مصنوعی برای ردیابی و تجزیه و تحلیل موثرتر رفتارهای خرید مصرف کنندگان در کشورهای جهان هستند. این نوع اطلاعات تا همین اواخر یک مجموعه آماری بسیار دشوار و وقت گیر بود که معمولاً فقط برای بزرگترین و سودآورترین شرکتهایی که نیروی انسانی لازم برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل نتایج را داشتند اختصاص داشت. با این وجود به لطف هوش مصنوعی این نوع اطلاعات به زودی در دسترس بازاریابانی خواهد بود که تقریباً در هر سازمانی اندازه دارند.

بازاریابی بین بخشی

خیلی ساده بازاریابی میان بخشی به روال استفاده از محبوبیت مارک های دیگر برای افزایش اعتبار و موفقیت شما اشاره دارد. صنعت فست فود نمونه ای خوب از بازاریابی میان بخشی در ابتدایی ترین سطح خود ارائه می دهد. مطالعات نشان داده است که رستوران های فست فود که در یک فاصله کوتاه از یکدیگر قرار گرفته اند فروش قابل توجهی بالاتر از فروش در مکان های منزوی تر دارند. به نظر می رسد این کار ضد تعریفی به نظر برسد اما واقعیت این است که بسیاری از رستوران های فست فود مختلف که در همان چند بلوک واقع شده اند گزینه های متنوعی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند و احتمال توقف خوردن خریداران را افزایش می دهد. بازاریابان حرفه ای انتظار دارند كه بازاریابی بین بخشی و بین بخشی در سال آینده محبوبیت بیشتری پیدا كند از جمله افزایش مشاركت های استراتژیك برای دستیابی به موفقیت بیشتر برای همه شركت كنندگان. البته بازاریابی مانند گذشته نیست. حقیقت این است که عصر دیجیتال ما بیشتر از هر زمان دیگری فرصت حرفه ای بازاریابی را فراهم می کند. اگرچه به خاطر سپردن همه این گرایش ها مهم است به یاد داشته باشید که مهمترین جنبه در هر کمپین بازاریابی بین المللی ضروری است: شما باید بتوانید با مصرف کنندگان و مشتریان سایر کشورها ارتباط مثر برقرار کنید. این به معنای استخدام خدمات یک مترجم حرفه ای مجرب است. اولین قدم در تلاش های بازاریابی بین المللی امروز شما می تواند با تماس با یک شرکت معتبر ترجمه و یافتن مترجمی که متناسب با نیازهای شرکت شما باشد رخ دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا