بررسی شخص ثالث بین المللی Carico – آیا این شرکت واقعاً ارزش آن را دارد؟

[ad_1]

ارز | بررسی

به هر حال Carico International چیست؟

Carico International یک شرکت بازاریابی و فروش مستقیم چند سطح است که از سال 1967 تاسیس شده است. دفتر مرکزی این شرکت در فورت لادردیل فلوریدا و مدیر عامل / رئیس جمهور ریچارد آر کاپادونا است. این شرکت با شرکت های بزرگ دیگری از جمله: انجمن سرطان آمریکا انجمن قلب آمریکا و بنیاد ملی سلامتی همکاری کرده است. تمرکز واقعی آنها تهیه محصولات با کیفیت بالا ارزش و صرفه جویی برجسته و خدمات عالی به مشتریان است. از آنجا که این شرکت بیش از چهل سال است که وجود دارد آنها در برابر آزمایش طول عمر مقاومت کرده اند بنابراین قطعاً نوعی کلاهبرداری نیست.

Carico International چه چیزهایی را می فروشد و چگونه پرداخت می شود؟

Carico International چندین محصول دارد که به بازار عرضه می کند. می توانید دستگاه های تمیز کننده هوا وسایل منزل فیلترهای آب فیلترهای هوا / سیستم های تصفیه هوا کریستال / چینی وسایل خانه و آشپزخانه کارد و چنگال سیستم های تصفیه آب وسایل آشپزی / لوازم آشپزخانه استخراج آب ذخیره مواد غذایی و سیستم خواب بخرید.

به عنوان یک بازیگر به محض اتمام یک دوره آموزشی 3 روزه می توانید درآمد خود را شروع کنید. برای هر کالای فروخته شده درصد مشخصی جبران می شود. اگر از آنچه آموخته اید استفاده کنید می توانید با Carico International درآمد زیادی کسب کنید. با این حال میزان پولی که می گیرید با توجه به زمانی که برای تجارت خود اختصاص می دهید و سختی کار شما تعیین می شود. برخی از افراد ماهیانه 100 دلار درآمد کسب می کنند و افراد دیگر ماهیانه 10 هزار دلار درآمد کسب می کنند. این شما و مهارتهایی که برای رشد تجارت خود به وجود می آورید بستگی دارد.

اسرار Carrico International

اکنون اگر این بخش را از یک بررسی Carico International خوانده اید شاید از خود بپرسید که در ابتدا چه چیزی ذکر کردم. خوب در اینجا حقیقتی وجود دارد که ممکن است در جای دیگر آن را نخوانده باشید: بیش از 93٪ شرکایی که با این شرکت تجارت می کنند هیچگاه درآمد تمام وقت ندارند و حتی ماهیانه 200 دلار درآمد ندارند. دلایل مختلفی وجود دارد که این اتفاق می افتد اما من در بخش فنی تمرکز خواهم کرد. بیشتر آنها قبل از رسیدن به موفقیت دست از کار کشیدند که این خیلی با ذهنیت ارتباط دارد. اما علاوه بر این آنها مهارت درستی برای ساختن تجارت واقعاً مورد نیاز برای کسب درآمد جدی با Carico International ندارند.

ممکن است از آنها خواسته شود مهمانی های خانه ای برگزار کنند و مانند همه دوستان و خانواده درمورد کارشان با همه صحبت کنند اما این برای اکثر قریب به اتفاق شرکایی که این روش ها را امتحان می کنند مثر نیست. به بستگان و دوستانشان نگاه کنید که علاقه ای به شروع کار خود ندارند پس چرا وقت را با این افراد تلف می کنیم؟ به نظر من بستگان و دوستان به عنوان مشتری خوب هستند اما آنها شرکای تجاری ایده آل شما نیستند! اگر می خواهید در این کار درآمد بالایی کسب کنید به مشاغل تجاری نیاز خواهید داشت و بهترین راه برای یافتن این مشاغل تجاری یادگیری و تسلط بر مهارت بازاریابی است.

ذهنیت را کنار بگذاریم این همان چیزی است که افرادی که ماهیانه 10 هزار دلار درآمد دارند و کسانی که ماهیانه 100 دلار درآمد دارند را از هم جدا می کند. بله موفقیت در کسب و کار ارتباط زیادی با طرز فکر دارد اما شما باید مجموعه مهارت ها را داشته باشید و آنها را اعمال کنید. بیشتر نمایندگان مهارت ندارند به همین دلیل است که شکست می خورند. اگر می خواهید به این تجارت بپیوندید یا قبلاً به آن پیوسته اید و فکر می کنید که ایجاد یک تجارت واقعاً سودآور چه کاری لازم دارد پس باید مهارت ها را بیاموزید.

در پایان Carico International در واقع یک شرکت بسیار عالی با محصولات شگفت انگیز است. با این حال اگر هدف شما ایجاد درآمد جدی از این تجارت است پس من به شما توصیه می کنم که وقت خود را برای مبارزه و تعجب برای اینکه چرا رنج می برید تلف نکنید. فقط اکنون مهارت ها را بیاموزید بنابراین می توانید از آزادی و سبک زندگی وعده داده شده لذت ببرید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا