بازبینی بین المللی طرف بی طرف بی طرف – یک فرصت خوب؟

بین المللی

بنابراین یک شرکت بازاریابی شبکه ای دیگر در حال آماده سازی برای راه اندازی در چند روز آینده است و برخی از تبلیغات هیجان انگیز است. این شرکت مستقر در نوادا Micore International نام دارد و قطعاً به نظر می رسد این اولین شرکت در این صنعت است که موهای خود را به بازار عرضه می کند. بله درست خواندید. Micore International یک شرکت بازاریابی شبکه ای است که به فروش مو نه محصولات مو یا محصولات مراقبت از مو بلکه اکستنشن مو می پردازد. حال اگر به طور تصادفی با این مقاله برخورد کردید احتمالاً قصد دارید به عضویت خود بپردازید و برخی از تحقیقات را انجام دهید تا بتوانید قبل از شروع تصمیم گیری آگاهانه بگیرید. اگر چنین است پس می خواهم شما را به خواندن این بررسی تشویق کنم تا بتوانید ایده بهتری از فرصت مناسب Micore International بگیرید یا نه. قبل از ادامه می گویم که من شخصاً با Micore International به عنوان توزیع کننده یا مشتری درگیر نیستم بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که دیدگاه بی طرفانه ای در مورد شرکت خواهید داشت.

بررسی بین المللی Micore – Micore کیست و چه چیزهایی را می فروشند؟

همانطور که قبلاً اشاره کردم Micore International در حال حاضر یک شرکت بازاریابی شبکه ای قبل از عملیات است. با همکاری لندن ویتن و درک الکساندر دو تاجر با سوابق اثبات شده در این تجارت. به زبان ساده این شرکت انواع مختلفی از مواد اکستنشن مو را به فروش می رساند. از نظر تجاری صنعت مو یک صنعت بزرگ و یک صنعت سودآور است. همچنین از نظر تجاری این واقعیت که هیچ شرکت بازاریابی شبکه ای دیگر با Micore رقابت نمی کند یک امتیاز مثبت است. به طور کلی به نظر می رسد که این شرکت دارای افرادی با تجربه رهبری است که یک امتیاز بزرگ نیز محسوب می شود مخصوصاً اگر قصد دارید یک توزیع کننده شوید.

بررسی بین المللی Micore – حقوق شما چگونه است؟

برنامه جبران خسارت این شرکت 7 روش برای پرداخت هزینه را ارائه می دهد. هنگام ثبت نام برای افراد جدید در تیم خود روش هایی وجود دارد که می توانید از قبیل پورسانت خرده فروشی برای فروش حضوری محصولات و کمیسیون بسته سریع شروع محصول دستمزد دریافت کنید. و روش هایی برای ایجاد درآمد طولانی مدت وجود دارد مانند کمیسیون های ماتریس 4×5 کمیسیون های تیم و پاداش بازی. علاوه بر این برای تهیه کنندگان ارشد جوایزی از جمله برنامه امتیاز و پاداش های درجه بندی در نظر گرفته شده است. به طور کلی طرح جبران خسارت به نظر می رسد و قطعاً می تواند به عنوان یک توزیع کننده به یک باره درآمد کسب کند.

بررسی بین المللی Micore – آیا فرصت خوبی است؟

بنابراین Micore تجارت خوبی برای شرکت در آن است. از نظر تجاری محصولی بدون رقابت در فضای مشاغل خانگی و برنامه جبران خسارت دارد. با این حال این یک شرکت نوپا است بنابراین خطرات زیادی در آن وجود دارد. البته با خطر این احتمال وجود دارد که شما اولین نفری باشید که وارد بازار می شوید. همچنین این محصول بیشتر به خانمها ارائه می شود بنابراین شما به عنوان مشتری بالقوه از بین مردان مردید. البته همین مورد را می توان در مورد شرکت های مراقبت از پوست و لوازم آرایشی نیز گفت با این حال برخی از بزرگترین شرکت های صنعت شرکت های مراقبت از پوست هستند. مهمترین نکته ای که باید به آن فکر کنید این است: آیا می توانید از تبلیغ و فروش محصولات اکستنشن موهایشان هیجان زده شوید؟ اگر پاسخ بله باشد Micore International ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که شما بدنبال آن می گردید خصوصاً اگر پیوستن به یک شرکت در حالی که مراحل اولیه خود را بر عهده دارد شما را به وجد می آورد. گذشته از علاقه وافر به محصولات بزرگترین عامل موفقیت کلی شما توانایی پرورش افراد جدید و جذب مداوم مشتری است. من توصیه می کنم بازاریابی جاذبه را در تجارت خود بگنجانید تا بتوانید ببینید چطور می توانید یک جریان ثابت برای تجارت خود داشته باشید. اگر بتوانید موقعیت خود را به گونه ای تنظیم کنید که روزانه دائماً هدایای جدیدی برای کسب و کار خود دریافت کنید هیچ نشانی از میزان رونق شما وجود ندارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا