بررسی بی طرفانه Yevo International – آیا Yevo شرکت خوبی است؟

بررسی

Yevo International Review – آیا Yevo معامله واقعی است یا فقط تبلیغات مقدماتی MLM بیشتر است؟

بنابراین یک شرکت دیگر وجود دارد که در صنعت بازاریابی شبکه ای برخی از اعتیاد به مواد مخدر را دنبال می کند و Yevo International نام دارد. از آنجا که این شرکت هنوز به طور رسمی راه اندازی نشده است اطلاعات رسمی زیادی به صورت آنلاین وجود ندارد. در واقع وب سایت این شرکت هنوز منتشر نشده است. با این اوصاف محتوای تولید شده توسط توزیع کننده بسیار بیشتری است. اگر این مطلب را می خوانید احتمال اینکه در حال پیوستن و انجام تحقیقات در آخرین لحظه باشید وجود دارد. اگر چنین است پس دیگر نگاه نکنید زیرا من تمام جزئیات اساسی را که شما برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد شرکت قبل از عضویت نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهم. قبل از ادامه من نمی خواهم فاش کنم که من توزیع کننده Yevo نیستم و یا به هیچ وجه با آنها وابسته نیستم. در واقع به نوعی برای من مهم نیست که من به شرکت ملحق می شوم یا نه بنابراین می توانید مطمئن باشید که واقعاً دیدگاه بی طرفی از من خواهید گرفت.

مجله بین المللی Yevo – به هر حال Yevo کیست؟

Yevo International شرکتی است که از طریق مدل تجاری بازاریابی شبکه ای غذاهای کامل بسته بندی شده غنی از مواد مغذی را به فروش می رساند. اهداف این شرکت جایگزینی غذاهای فرآوری شده توسط مردم است که با وعده های غذایی سالم اما در عین حال خوشمزه و مملو از پروتئین فیبر و امگا مورد نیاز بدن شما جایگزین می شوند. براساس آنچه من دیده ام وعده های غذایی مقرون به صرفه هستند بنابراین در هزینه صرفه جویی خواهید کرد زیرا هر وعده زیر 4 دلار است. برخی از نمونه هایی از وعده هایی که می توانید از Yevo خریداری کنید شامل چیلی ماکارونی پنیر سوپ فتوسسین آلفردو بلغور جو دوسر با سیب و دارچین است. آنها همچنین قهوه و چای می فروشند. این شرکت قرار است در فوریه 2015 راه اندازی شود و به نظر می رسد تیم مدیریتی بسیار قوی هستند. در واقع چندین نفر از اعضای تیم مدیریت (به همراه توزیع کننده اصلی جیسون دومینگو) سالها در سایر مشاغل حق رای دادن با هم کار کرده اند. علاوه بر این بنیانگذار شرکت پیتر Castleman یک کارآفرین بسیار موفق است که شرکت های زیادی را هم در تجارت سنتی و هم در بازاریابی شبکه ای رشد داده است. دارایی خالص وی حدود 850 میلیون دلار تخمین زده می شود و گفته می شود که وی قصد دارد مطمئن شود که هرگز پول یوو را تمام نخواهد کرد زیرا در سراسر جهان راه اندازی می شود.

از منظر منطقی منطقی است. غذاهای سالم برای شما بهتر از غذاهای فرآوری شده هستند. هزینه 4 دلار برای هر وعده غذایی در مقایسه با هزینه ای که امروزه مردم برای وعده های غذایی پرداخت می کنند بسیار ارزان است. بزرگترین س inال در ذهن من این است طعم آن چطور است؟ اگر طعم خوبی نداشته باشد مهم نیست که غذای سالم هر ماه مردم همچنان محصولات را بخرند. اگر مردم فقط به ارزش سالم علاقه مند بودند شرکت های فست فود از کار خارج می شدند و مردم اسفناج کلم پیچ کینوا و توفو را با کامیون خریداری می کردند. فکر می کنم زمان خوب بودن یک غذا مشخص خواهد شد. با این اوصاف اگر طعم خوبی داشته باشد نمی فهمم چرا یوو عملکرد خوبی ندارد. در پایان روز مردم باید 3 تا 6 بار در روز 7 روز در هفته 365 بار در سال غذا بخورند. اگر در مورد فروش محصولات مصرفی صحبت می کنید چیزی بهتر از غذا نیست.

مرور بین المللی Yevo – چگونه می توان درآمد کسب کرد؟

از زمان نوشتن این مقاله این شرکت هنوز رسماً راه اندازی نشده است بنابراین ممکن است گزینه های عضویت شما تغییر کند. اما در حال حاضر می توانید با 50 دلار بپیوندید یا می توانید بسته شروع کننده را دریافت کنید. بسته های استارتر از 224 480 دلار یا 560 دلار است. طرح غرامت 9 روش پرداخت می کند که 2 روش هفتگی و 7 روش ماهانه پرداخت می شود. با خرده فروشی محصول و کسب موارد دلخواه شخصی می توانید درآمد هفتگی کسب کنید. همچنین می توانید با کسب 25٪ از خریدهای انجام شده در 30 روز اول برای توزیع کنندگان که شخصاً حمایت مالی می کنید درآمد هفتگی فوری کسب کنید. جوایز زیادی نیز وجود دارد که می توانید بر اساس رتبه و عملکرد خود نیز صلاحیت دریافت کنید. ویژگی اصلی طرح جبران خسارات کمیسیون یک سطح (درآمد باقیمانده) است که می توانید با گذشت زمان ایجاد کنید. بسته به رتبه بندی خود می توانید حداکثر 10 درصد از حجم حداکثر 7 سطح گروه خود درآمد کسب کنید. به طور کلی طرح جبران خسارت کاملاً عادلانه است و می تواند برای یک فرد مناسب بسیار سودآور باشد.

Yevo International Review – آیا Yevo شرکت خوبی است؟

پاسخ کوتاه بله است. تیم مدیریتی قدرتمند است و خود شرکت از نظر مالی ثبات نشان می دهد. علاوه بر این طرح پاداش و پاداش خوب به نظر می رسد. شما همچنین در موقعیتی هستید که یکی از اولین توزیع کنندگان شرکت باشید زیرا این شرکت هنوز راه اندازی نشده است. همه اینها به معنای موفقیت خودکار در صورت عضویت است درست است؟ متأسفانه هیچ چیز فراتر از حقیقت نیست. شما بهترین محصولات و طرح جبران خسارت را در صنعت دریافت می کنید اما اگر شخصاً نتوانید افراد جدیدی را به طور ثابت بنویسید پس با گذشت زمان شانس ایجاد یک تجارت مستحکم را ندارید یا اصلاً کم دارید. به همین دلیل من بازاریابی جذاب را توصیه می کنم. اگر بتوانید خود را در مقابل افرادی قرار دهید که به دنبال آنچه می خواهید ارائه دهید هرگز مشتری بالقوه شما تمام نخواهد شد و افرادی که می توانید برای تجارت خود در Yevo ثبت نام کنید نیز تمام نخواهید شد. اگر می توانید بازاریابی جذاب و چگونگی دریافت هدایت آنلاین را بیاموزید و می توانید تکنیک های اثبات شده را برای تیم رهبری خود اعمال کنید هیچ چیز نشان نمی دهد که تجارت شما در Yevo چقدر رونق دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا