تجارت بین المللی سالو – 3 راز موفقیت با سالو بین المللی

بین المللی | موفقیت

[ad_1]

این فقط یک بررسی دیگر کسب و کار بین المللی Salu نیست بلکه یک مقاله کاربردی در مورد چگونه این کار را انجام دهید است که شما را به کشف جدیدی از موفقیت می رساند و به پرسش های مهم شما پاسخ می دهد.

سالو بین المللی چیست؟

Vital-Res V حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و Vital-Flex برای تسکین مفاصل شما طراحی شده و به عنوان ضد التهاب عمل می کند.

طرح Salu International Comp دوگانه است. این وب سایت ادعا می کند که شش روش برای درآمدزایی وجود دارد اما شخصاً فکر می کنم دو راه اصلی برای افزایش حقوق شما از طریق خرده فروشی و تکرار تیم باشد. بقیه پاداش هایی هستند که باید به عنوان یک مزیت اضافه در نظر گرفته شوند.

س: آیا می توانم با Salu International موفق شوم؟

پاسخ: بله شما می توانید با Salu International موفق شوید و تا زمان بازنشستگی فقط باید راه هایی برای ایجاد مشتری های جدید و شرکای تجاری مداوم پیدا کنید و سپس آنها را تکرار کنید. چالشی که هر بازاریاب شبکه با آن روبروست هدایت بیشتر و پول بیشتر است. شما در این کار برای سود هستید. و شما به یک سیستم با ابزارهای بازاریابی و کپی نیاز دارید. آیا شما سیستمی با ابزارهای تکرار آسان دارید؟

س: چگونه می توان فهمید که کپی کردن سیستم من آسان است؟

پاسخ: پاسخ ساده است. به شماره های شخصی خود نگاهی بیندازید. آیا هر روز شرکای تجاری جدید جذب می کنید و محصول می فروشید؟ سپس نگاهی به تیم خود بیندازید و ببینید آیا تیم هر روز در حال رشد است یا خیر. حقیقت این است که تیم شما دقیقاً همان کاری را که شما انجام می دهید تکرار می کند بنابراین اگر کاری نکنید یا کاری انجام ندهید آنها هیچ کاری نخواهند کرد. اگر فقط یک شکل از بازاریابی – ارائه های خانگی را انجام دهید تیم شما احتمالاً ارائه های خانه شما را کپی می کند. شما باید هر روز راه های ایجاد مشتری جدید پیدا کنید و روش های زیادی برای این کار وجود دارد که بهتر از دیگران کار می کند زیرا نسخه برداری آنها آسان تر است.

برخی از نمونه ها عبارتند از:

– بازاریابی شبکه های اجتماعی در مقابل بازاریابی اجتماعی مدرسه قدیمی یا قانون 3 فوت

مقالات بازاریابی در مقابل آگهی ها و پست ها در مکان ها

در ازای خرید سرنخ هایی که ایجاد نکرده اید منجر به تولید آنلاین شوید

خود را در ازای ارتقا company شرکت خود ارتقا دهید

برگزاری یک وبینار در مقابل ارائه یک نمایش خانگی و غیره

اگر از این ابزار استفاده نکنید از جدیدترین و بزرگترین صنعت جهان که هرگز در رکود اقتصادی نبوده اید درآمد کسب نمی کنید: اینترنت. شما می توانید به صورت آفلاین تلاش خود را برای رشد تجارت خود ادامه دهید اما برای تکرار سریعتر و رشد سریعتر باید از قدرت اینترنت استفاده کنید.

در اینجا چند نکته رایگان برای شروع رشد تجارت بین المللی خود در Salu آورده شده است:

این برای من هزینه و وقت زیادی برای یادگیری صرف کرد بنابراین از آن استفاده کرده و از آن استفاده کنید!

بازاریابی شبکه های اجتماعی در فیس بوکخوب فیس بوک گاو نقدی تمام شبکه های اجتماعی است و شما باید از آن استفاده کنید!

– افزودن دوستان جدید هر روز (20-30)

یک صفحه مانند ایجاد کنید (که قبلاً یک صفحه طرفداران بود) که باعث ارتقاes شما می شود و هر روز دوستان جدید خود را دعوت می کند.

– یک گروه ایجاد کنید و دوستان جدید خود را هر روز دعوت کنید.

به روزرسانی ها و ایمیل های دوره ای حاوی اطلاعات مفید (مراقب پیشنهادات فروش باشید زمان آن نیست که بگوییم Salu International بهترین چند حق رای دادن است) برای طرفداران و اعضای گروه خود

–لذت بردن! فقط خود را به عنوان علاقه مند به کار تصور نکنید به طرفداران خود عکسهایی از خود خانواده و غیره را نشان دهید.

بازاریابی ویدیویی

– فیلم های خود را با مشاوره رایگان و محتوای خوب در مورد Salu International یا هر چیز دیگری که مربوط به مخاطبان شما است ضبط کنید و در سایت های ویدیویی مانند TubeMogul YouTube MySpace … و غیره ارسال کنید.

فیلم های خود را در سایت های رسانه های اجتماعی مانند Facebook Twitter MySpace PeopleString و غیره تبلیغ کنید.

بازاریابی ویدیویی را در کنار Keyword Research بخوانید و بیاموزید که چگونه خود را در موتورهای جستجوگر برتر رتبه بندی کنید.

برای یادگیری چگونگی مسابقه بین المللی Salu خود از طریق بازاریابی ویدئویی مقاله 6 قدم برای یک بازاریابی ویدیویی موفق را بخوانید.

سرانجام و مهمتر از همه: لیست خود را ایجاد کنید!

این معامله است تمام تلاش های آنلاین و آفلاین یک هدف دارند: برای ایجاد لیست دنبال کنندگان خود! و هر بار که شما به وب سایت Salu International یا هر وب سایت MLM ترافیک ارسال می کنید در حال ساخت یک لیست برای شرکت خود هستید نه لیست خود. پاسخگوی خودکار پیدا کنید که به شما کمک کند لیست خود را ایجاد کنید و آزادی ایمیل برای آنها را برقرار کنید با آنها ارتباط برقرار کنید بازدیدکنندگان را ردیابی کنید و کلیک ها را انجام دهید آنچه را که می خواهید ارائه دهید و موارد دیگر.

اگر می خواهید در مورد بازاریابی اینترنتی بیشتر بدانید و منبع نامحدودی از آموزش و آموزش را دریافت می کنید به سایت من مراجعه کنید و از امروز رقابت خود را حذف کنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا