مزایای آروماتراپی بازاریابی مو و سالن های زیبایی

اپ | بازار

[ad_1]

بو ما را از نوشیدن شیر ترش محافظت می کند و ما را از وجود گازهای خطرناک آگاه می کند. این می تواند به وضوح آن لحظه – خوب یا بد – را که برای اولین بار در دهه های گذشته تجربه کردیم یادآوری کند. حس بویایی قوی ترین و ابتدایی ترین حس در بین حواس ما است اولین حس ما در زنجیره تکاملی ایجاد می شود و قوی ترین و دقیق ترین سطح حافظه را احساس می کند.

در بازاریابی رایحه می تواند در تشخیص محصول از محصول دیگر بسیار مثر باشد. این می تواند باعث ایجاد یک حافظه یا تمایل شود که بر تصمیم خرید تأثیر می گذارد. در عوض رایحه می تواند ما را به یاد اتصالات دلپذیر بیاندازد چه خانه ساحل یا علفزار. این ارتباطات به ایجاد محیطی کمک می کند که در آن در خانه احساس راحتی کنیم. بوی بوسیله اندام ها پردازش می شود سیستمی در مغز ما که مسئول فرایندهای حافظه و احساسات در یک محیط مصرف کننده در تصمیم گیری برای طولانی تر ماندن و مصرف بیشتر تأثیر می گذارد.

بوها باعث افزایش درک مثبت در محیط سالن می شوند. بازدید کنندگان احساس استقبال بیشتری می کنند و فضای دوستانه و آرامش بخشی را پیدا می کنند. روغنهای اساسی از طریق هوای تصفیه کننده و سایر خواص روغنهای اساسی مزایای بیشتری برای سلامتی فراهم می کنند. هنگام استفاده از بازاریابی رایحه موارد زیر به راحتی قابل اثبات است. مشتریان احساس راحتی بیشتری می کنند و درک بهتری از کیفیت سالن دارند. علاوه بر این می تواند فضای آرامش بخشی را ایجاد کند.

سود بازاریابی رایحه

مارک ها و شرکت های بین المللی در صنعت عطر سازی با ایجاد و پخش عطرهای رایج برای ارتقا brand نام تجاری خود لذت بردن از حواس درگیر کردن احساسات و لذت مشتریان مشارکت می کنند. انواع مشتریانی که انتخاب می کنند تجربه حسی کاملی را انتخاب کنند شامل دیزنی لند در توکیو فیتنس اول در استرالیا هتل های ماریوت در سراسر جهان نمایشگاه های لکسوس در ژاپن و بسیاری دیگر.

رایحه در محیط هایی که محرک های حسی دیگر مانند نور صدا و محیط های مجلل با هم ترکیب می شوند برای ایجاد روحیه بسیار مثر است. هنگام استفاده از روغنهای ضروری 100٪ خالص آنها از طریق خواص ضد باکتریایی روغنهای اساسی مزایای بیشتری برای سلامتی ایجاد می کنند.

ایجاد رایحه ای قابل توجه که باعث ایجاد روحیه ای فراموش نشدنی و فضایی فراموش نشدنی شود اهمیت رایحه ها برای تقویت نام تجاری خود لذت بردن از حس درگیر کردن احساسات و لذت مشتری است. مشتریانی که انتخاب تجربه حسی کامل را انتخاب می کنند از آسیا تا آمریکا متغیر هستند. بازاریابی مارک ها و شرکت های بین المللی از طریق ایجاد و انتشار امضا در صنعت عطر شرکت می کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا