My SISEL International Review – ترکیبی از محصولات سالم و تجارت قوی

[ad_1]

بگذارید ابتدا صحبت کنم که این بررسی بین المللی SISEL کاملاً مغرضانه است !! من مدت ها بود که به دنبال شرکتی مانند این بودم و وقتی فهمیدم SISEL مخفف چه چیزی است (علم نوآوری موفقیت انرژی و طول عمر) بلافاصله مجذوب و هیجان زده شدم.

خوب هرگز نگو من به تو هشدار ندادم … لول!

حالا گرچه این حقیقت است که من یک کلمه اختصاری جالب هستم اما باید بگویم که با تحقیق در مورد SISEL International یک بار دیگر عاشق این شرکت شدم! در واقع من توصیه می کنم که هر MLM’er برای شرکت های احتمالی خود نه فقط برای نوشتن یک بررسی یا SEO یک نظر بنویسید بلکه به این دلیل که واقعاً چیز ارزشمندی خواهید آموخت که با اطمینان می توانید با چشم اندازهای خود به اشتراک بگذارید.

پس بیایید شروع کنیم

درباره SISEL

SISEL در سال 2006 توسط میلیاردر خودساخته تام مور پدر و تام جونیور یک تیم پدر و پسر آغاز شد که هدف اصلی آنها ایجاد قوی ترین محصولات مراقبت شخصی و مکمل های غذایی در جهان بود. با استفاده از رویکرد علمی خود (S در SISEL – مانند آنچه یک استیک روی کوره انجام می دهد: صدای چرخشی ایجاد می کند) ماشین های چمن زنی توانستند به اصول اصلی خود پایبند باشند چیزی که هنگام نوشتن این مرور از SISEL International بسیار چشمگیر به نظرم رسید.

SISEL با تحقیق نه تنها درمورد محصولات بلکه در واقع تحقیق درباره تحقیقات موجود در مورد مواد تشکیل دهنده توانسته است محصولات جدید و هیجان انگیزی را ایجاد کند که از هرچه دنیا قبلاً دیده است سالم و م effectiveثرتر باشند. موورها فقط از مواد مغذی مبتنی بر شواهد استفاده می کنند و این یک روش عالی برای گفتن است که م workثر هستند و می توانند آن را ثابت کنند!

از نظر علمی ثابت شده است که مواد موجود در خط تولید SISEL دارای ارزش بیولوژیکی هستند. از آنجا که SISEL از بیشترین قدرت و اشکال متمرکز این مواد استفاده می کند محصولات SISEL مانند سایر محصولات موجود در بازار نیست. این توانایی در دستیابی به حداکثر نتایج بی نظیر است.

SISEL همچنین تمام مواد پرکننده و مواد افزودنی مضر استفاده شده توسط سایر محصولات خارج از قفسه را از بین می برد. در حالی که سود آنها را برای استفاده از م effectiveثرترین و ایمن ترین موادی که طبیعت می تواند تأمین کند کاهش می دهد اما تعهد SISEL به برتری سود را از بین می برد همانطور که با تعهد آن به استاندارد GMP (شیوه های ساخت خوب) مشهود است.

در حال حاضر در 30 کشور جهان SISEL شرکتی است که به سرعت در حال گسترش است و برای اطمینان از موفقیت و پاداش مالی جهانی خود برای کلیه توزیع کنندگان و شرکا یک ساختار جبران خسارت بین المللی ارائه می دهد. در واقع SISEL پردرآمدترین پورسانت در صنعت را پرداخت می کند چیزی که وقتی اولین بار در مورد SISEL International شنیدم واقعاً توجه من را جلب کرد.

محصولات SISEL

در اینجا نگاهی می اندازیم به محصولات سمی که SISEL International تولید و فروش می کند:

• کافه سیسیل – سالم ترین قهوه روی سیاره

سن معکوس

• کاهش وزن

ضد پیری

• مراقبت از پوست

• بدن حمام

• مکمل های غذایی

• مراقبت از مفصل

• مراقبت در منزل

• مراقبت از دندان

رایحه درمانی

• سیستم ناخن ژل الگانس

• فلزات جاودانه

• بسته هدیه

• بسته های محصول

• ابزارهای فروش

• لباس سسیل

• مارک سسیل

بسته های مجسمه سازی

قهوه SISEL Kaffé برنده جایزه

من واقعاً یک نوشیدنی بزرگ قهوه هستم اما می دانم که لزوما بهترین چیز برای شما نیست. بنابراین وقتی از محدوده قهوه Sisel International شنیدم از خوشحالی می پریدم !! سیزل کافه ترکیبی از بهترین دانه های قهوه جهان است و واقعاً بهترین دانه قهوه در جهان است. موور با موفقیت این قهوه را با عصاره های Chaga Gotu Kola Bacopa و Organic Ganoderma تزریق کرده و به بدن و ذهن شما کمک می کند بدون اینکه عطر و طعم آن را از بین ببرد.

اما صبر کنید بهتر می شود … هنگام نوشتن SISEL International Review این شرکت اولین نوع خود را راه اندازی کرد.

سیزل کافه اکنون به شما کمک می کند تا هنگام نوشیدن قهوه خود لاغر شوید!

من می دانم درست است؟

حال اگر دو نکته در مورد مصرف کنندگان بدانید:

1- برنامه ها و محصولات کاهش وزن یک بازار عظیم و بسیار سودآور است

2- مردم قهوه خود را دوست دارند من هم شامل این کار می شوم!

به نظر بیهوده است و شگفت آور است که هیچ کس قبلاً نتوانسته است این کار را انجام دهد اما باز هم کسی از رویکرد SISEL کیفیت اول سود بعد استفاده نکرده است (که به طرز عجیبی آن را سودآور می کند!).

شبکه بازاریابی با SISEL

البته نه تنها محصولات عالی با SISEL هستند بلکه فرصت های تجاری زیادی نیز در اینجا وجود دارد. SISEL یکی از موفق ترین برنامه های بازاریابی شبکه ای جهان را اجرا می کند به شرکای خود کمک می کند تا با ایجاد جریان های باقیمانده درآمد درآمد بیشتری از آنچه فکر می کردند کسب کنند. جریان های باقیمانده درآمد به این افراد کمک کرده است تا با این فرصت جذاب MLM شغل خود را ترک کنند.

تام موور با موفقیت چشمگیر محصولات SISEL SISEL را به یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکتهای MLM تبدیل کرده است. SISEL یک طرح غرامت سخاوتمندانه و سودآور ارائه می دهد که عادلانه و سودآور است. نوعی نوآوری است که SISEL را به بالای بازار سلامت سوق داده است. همچنین نوعی انگیزه است که مردم را به سمت بالای بازار رشد شخصی خود سوق می دهد.

کمیته های SISEL

طی یک بررسی SISEL International دریافتم که SISEL بالاترین بازده مطلق را در بین مشاغل خانگی قانونی دارد. این نرخ پرداخت بدون پرداخت هزینه و محدودیت 67٪ ثابت شده است. SISEL همچنین پاداش های شروع سریع را ارائه می دهد که به حامیان مالی 30 درصد از ارزش کل BV درخواست شده از توزیع کنندگان جدید پاداش می دهد. هنگام ثبت نام مشتریان ترجیحی جدید حامیان مالیات 40٪ کارمزد دریافت می کنند.

سایر پاداش ها با پیشرفت کار شما به مدارک تحصیلی پرداخت می شوند. در برنامه جبران خسارت هیچ تغییری وجود ندارد و در صورت عدم صلاحیت توزیع کننده درآمد اضافی شما هرگز جذب SISEL نخواهد شد. درآمد به سادگی به فرد واجد شرایط بعدی منتقل می شود که نوع مشاغل MLM شریک محور را که SISEL را انجام می دهد به شما نشان می دهد.

نتیجه گیری بررسی بین المللی SISEL

بنابراین واقعاً اینجا چه خبر است؟ خوب پس از انجام تمام تحقیقات برای این بررسی SISEL International و همچنین آموزش خودم از شرکای شرکت من کاملاً واضح است که این تحقیق بی فایده است. محصولات شگفت انگیز است برنامه های جبران خسارت خارج از نمودار است و به معنای واقعی کلمه هیچ محدودیت پنهانی در رابطه با این فرصت تجاری MLM وجود ندارد. بنابراین خواه شما به سادگی بخواهید این محصول را بخرید و هنگام نوشیدن مقداری قهوه وزن خود را کاهش دهید یا اگر می خواهید با SISEL درآمد کسب کنید خواندن نتایج این بررسی آسان است: این فرصتی نیست که باید از دست بدهید – یا حتی کسی که فقط نمی توانید به خود نگاه کنید. .

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا