انجمن بین المللی صاحبان مشاغل مستقل IBOAI را بررسی می کنند

[ad_1]

نام دامنه انجمن بین المللی صاحبان مشاغل مستقل ، معروف به IBOAI ، در مارس 1999 به ثبت رسید. این حدود یک سال پس از شروع بازاریابی آنلاین بود. اگرچه این MLM در سال 1999 ثبت شده است ، اما بیش از 50 سال است که آفلاین است. این سازمان توسط Amway Global و قبلاً Quixtar شناخته می شد. IBOAI نقش مشاوره ای را به Amway Global می دهد و در مورد چگونگی اداره تجارت خود پیشنهاداتی را ارائه می دهد.

در واقع ، انجمن بین المللی تجارت مستقل یا IBOAI پیشنهادهایی در مورد هر جنبه از تجارت Amway Global ارائه می دهد که شامل نحوه اداره آن ، چگونگی ارتقا as آن و همچنین ایفای نقش نظارتی با کمک به ایجاد دستورالعمل های تجاری است. این سازمان وظیفه تهیه یک کد جامع رفتاری را دارد که شخص می تواند آن را به طور کامل در وب سایت Quixtar مشاهده کند. این یک راهنمای کامل برای IBO (صاحبان مشاغل مستقل) است تا مطمئن شود که آنها طبق قوانین عمل می کنند.

یکی از قوانین اصلی رفتاری که انجمن بین المللی تجارت مستقل یا IBOAI نادیده می گیرد التماس متقابل است. آنها این را مستقیماً در صفحه اول خود قرار دادند و مشخص است که این سازمان به شدت با آن مخالف است. اعضای IBOAI به همراه اعضای World Vision در شبکه حمایت مالی شرکت می کنند. در پانزده سال گذشته ، شبکه مراقبت به کودکان 14 کشور کمک کرده است تا بیش از 10 هزار کودک نیازمند را مراقبت کنند. دیدن تیم IBO و تیم World Vision برای کمک به چند کودک نیازمند بسیار جالب است.

وظیفه اصلی انجمن بین المللی تجارت مستقل یا IBOAI این است که به عنوان انجمن اصلی تجارت که به نمایندگی از صدها هزار IBO فعالیت می کند و به عنوان مدافع IBO در تمام مراحل مشاغل تجاری خود با Amway Global عمل می کند. این که آیا به تازگی به زیر پیوسته اید و می خواهید شروع به کار کنید ، یا یک بازاریاب شبکه شغلی هستید ، این سازمان برای حفظ بهترین منافع شما و اطمینان از نرم و دلنشین بودن کار شما در شرکت ایجاد شده است.

کمیته اجرایی و همچنین کمیته نظارت و نظارت ، اعضای هیئت مدیره انجمن بین المللی تجارت مستقل یا IBOAI هستند. سه مبحث رایج مورد بحث در این هیئت عبارتند از: مباحث حقوقی و اخلاقی ، تجارت و عملیات و همچنین جوایز و تقدیرنامه برای کسانی که برای انجام کارها به زمین می روند. آنها همچنین کمیته شنوایی و اختلافات و کمیته مشورتی بازاریابی را کنترل می کنند که همچنین در مورد توسعه محصول آینده مشاوره می دهد.

اخیراً Amway Global را زیاد در تلویزیون دیده اید. آنها اکنون هر ساله میلیاردها دلار فروش می کنند. بسیاری از ما که این مطالب را می خوانیم ، حتی قبل از اینکه خودمان درگیر بازاریابی شبکه ای باشیم ، در مورد آنها اطلاعات داشته ایم. من می دانم که قبل از اینکه واقعاً بفهمم MLM چیست ، در مورد آنها در مورد آنها شنیده بودم.

دکستر یگر بازاریاب شبکه مدارس قدیمی است که با Amway ثروت زیادی به دست آورد و برای دهه ها در کنار آنها بوده است. چندین نفر دیگر در Amway یک سکه کوچک با این شرکت ساخته اند. این شرکتی است که آزمون زمان را تحمل کرده است و هنوز هم وجود دارد که صدها نفر دیگر در همان بازه زمانی از آن خارج شده اند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا