مجوزهای خدمات انتقال پول بین المللی

[ad_1]

پول

مجوزهای خدمات انتقال پول

اگر قصد کسب درآمد در یک شرکت خارج از کشور را دارید ، ممکن است مجوز خدمات انتقال پول را در نظر بگیرید. برای نمونه ای از مبلغی که انتقال می یابد ، می توانید به صورت های مالی WU در سه ماهه اول 2010 نگاهی بیندازید. آنها گزارش درآمد 1.2 میلیارد دلار برای سه ماه اول 2010 و سود بیش از 25٪ از درآمد را ارائه دادند. PayPal درآمد بیش از 650 میلیون دلار را در سال 2009 گزارش كرد. علاوه بر این ، انتقال SWIFT از بانكی به بانك دیگر در سراسر جهان وجود دارد.

شرکتهایی مانند WU ، Moneygram و بسیاری دیگر معمولاً خدمات انتقال بانکی را به افرادی که روش دیگری برای انتقال یا ارسال پول از طریق یک کشور یا در سطح بین المللی ندارند ، ارائه می دهند.

ایجاد چنین فرآیندی به عنوان تجارت خارج از کشور کاملاً امکان پذیر است. تعدادی مکان دریایی وجود دارد که این امکان وجود دارد. آنچه ضروری است ارزیابی چگونگی رفع کارآمد و سودآوری نیاز به انتقال وجوه است. آنچه لازم است انتخاب سایت و خرید لایسنس است.

چه کسی به خدمات نیاز دارد و چگونه می توانید در خارج از کشور سود کسب کنید؟

ما از WU و PayPal به عنوان مثال استفاده می کنیم زیرا افراد معمولاً از این شرکت ها برای انتقال صدها به جای ده ها هزار دلار استفاده می کنند. این بازار بسیار بزرگی است که در صورت های مالی هر دو شرکت مشاهده می شود. کارگران مکزیکی در ایالات متحده پول را به کشور خود که محل کار شهروندان نیکاراگوئه در کاستاریکا و کلمبیایی ها در پاناما است ، پس می فرستند. اگرچه بسیاری از کارگران خارج از کشور برای ارسال خانه خود پول نقد ارائه می دهند ، پرداخت پول با کارت اعتباری برای ارسال پول از یک کشور به کشور دیگر کاملاً امکان پذیر است.

آیا این یک ایده عملی است؟

در تمام دنیا یک بازار وجود دارد و با یک طرح تجاری رقابتی می توان نیاز به انتقال وجوه را سرمایه گذاری کرد. هر روز شرکت های جدیدی در حال ظهور هستند. ایجاد صلاحیت مالیاتی مناسب با حداقل اوراق بهادار و الزامات سرمایه گذاری سرمایه ای می تواند یک فرد یا شرکت را سرآغاز رقبا کند. اولین قدم مشاوره با یک مشاور حرفه ای و اخذ مجوز انتقال پول است.

اخذ مجوز دولتی برای خدمات انتقال پول

اولین تصمیم شما انتخاب رشته ای است که بتوانید در آن کار کنید. با مشاوره خوب ، شما قادر خواهید بود مکانی را انتخاب کنید که حداقل اسناد و مدارک و احتمال سودآوری بالا باشد. هزینه راه اندازی معمولاً حدود 27000 دلار با احتساب هزینه درخواست دولت است.

اطلاعات درخواستی برای یک برنامه شخصی یا شرکتی شامل اطلاعات شخصی ، سابقه تجارت و موارد مشابه از همه مدیران ، سهامداران و مقامات شرکت خواهد بود.

با انتخاب مشاوری که متخصص ایجاد خدمات انتقال پول در خارج از کشور است ، دارندگان می توانند مسائل مربوط به مدارک را تا حدی که از خدمات نامزدهای واجد شرایط برای حفظ حریم شخصی افراد در راه اندازی تجارت استفاده می کنند ، اداره کنند. از دیگر جنبه های مفید چنین فرآیندی این است که کارهای پشتیبان می توانند با کمترین هزینه از خارج سپرده شوند و دارای یک نرم افزار حرفه ای باشند. یک مشاور ذی صلاح می تواند به ایجاد و حفظ حضور آنلاین کمک کند تا تجارت را به سمت خدمات انتقال پول در خارج از کشور سوق دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا