برخی ایده ها درباره جهانگردی کنیا – بهترین مکانها برای بازدید در کنیا

[ad_1]

نام کنیا توسط اولین مبلغینی شکل گرفت که در طول قرن هجدهم وارد این کشور شدند. این نام از Kiinya گرفته شده است ، نام محلی که Mt Kenya نامیده می شود. در آن زمان و سپس با استقرار مهاجران سفیدپوست در کنیا ، این نام به جایی که اکنون است ، ماند. کنیا در دنیا به خاطر میراث افتخارآمیز خود شناخته شده است.

کنیا به مرور زمان در تمام بخشهای اقتصاد خود توسعه یافته و صنعت گردشگری از بهترین صنایع است. گردشگری در کنیا از طریق بازدید کنندگان بین المللی درآمد ارزی زیادی به دست می آورد. همچنین درآمد بیشتری از طریق افزایش گردشگران محلی حاصل می شود که با گذشت زمان ، از جاذبه های زیبا و میراث غنی که کشورشان با خیال راحت در اختیار دارد ، قدردانی می کنند.

این بخش نقش بسیار حیاتی در اقتصاد کشور دارد زیرا هزاران شغل ایجاد کرده است. این امر از جاذبه های محل اقامت ، حمل و نقل و امکانات آموزشی ناشی می شود که هزاران نفر را به کار گرفته است. علاوه بر کارمندان ، افراد بی شماری وجود دارند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم از بخش گردشگری بهره مند می شوند. در میان آنها هنرمندان آثار هنری آفریقایی هستند که از خلاقیت خود لذت برده اند زیرا بیشتر به گردشگران می فروشند.

وزارت جهانگردی کنیا به ریاست فیلیس کندی ، وزیر کابینه ، به سختی درگیر بازاریابی بین المللی کشور از طریق هیئت گردشگری کنیا (KTB) شده است. KTB اطمینان می دهد که ذینفعان بخش در مورد نمایشگاه های بین المللی اطلاعات دارند و به آنها کمک می کند تا اسناد مورد نیاز برای حضور را به راحتی دریافت کنند. این امر باعث شده تا خصوصاً برای نهادهای کوچک در خط مقدم بازاریابی محصولات خود در سطح جهان ، سهولت ایجاد شود.

اخیراً همه چیز برای بخش گردشگری در کنیا و آفریقا گلگون نبوده است. با حملات تروریستی متعدد و بحران ابولا در غرب آفریقا ، این قاره با کمبود شدید گردشگر روبرو شد زیرا کشورها نسبت به این سفر به شهروندان خود اخطارهای سفر دادند ، اگرچه بیشتر کشورها هشدارها را لغو کردند.

با ادامه پیشرفت کشور ، اقدامات زیادی نیز برای جلوگیری از صید بی رویه و از بین بردن منابع طبیعی انجام داده است. این امر باعث شده است که بسیاری از سازمانها به طور فعال برای حقوق حیوانات و برای حفظ اکوسیستم درجه یک باشند.

کنیا کشوری دلربا است و با بوفه ای از مناظر ، مناظر و افراد عالی که می خواهند از آن دیدن کنند ، پراکنده است.

به کنیا خوش آمدید و از بهترین مکانهای اطراف دیدن کنید.

از سفرت لذت ببر

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا