چگونه مهارت نوشتن خود را بفروشید و درآمد کسب کنید

[ad_1]

نویسندگان مستقل و مجرب با نوشتن ده ها مقاله شبح برای مشتریان در سراسر جهان درآمد کسب می کنند. نکات مفید در زمینه نوشتن و فروش زیر به نویسندگان تازه کار کمک می کند تا جایگاه محکمی در دنیای نوشتن محتوا پیدا کنند. شما می توانید برنامه نویسی خود را برنامه ریزی و تنظیم کنید و از رویکرد “آزمون و خطا” جلوگیری کنید.

یک واقعیت مهم که باید بخاطر بسپارید این است که برای اینکه بتوانید خدمات نوشتن خود را بفروشید ، ابتدا باید بتوانید از قوانین اساسی خاصی برای نوشتن آنلاین پیروی کنید.

نکات مربوط به نوشتن مقاله

1 نوشتن قالب هادرباره کارهای نوشتاری مختلفی که ممکن است لازم باشد انجام دهید ، بیاموزید. به عنوان مثال ، نویسندگان ممکن است ملزم به تهیه کمک هزینه (درخواست بودجه برای پروژه های آینده ، معمولاً مرتبط با سازمان های غیردولتی و موسسات خیریه) ، اطلاعیه های مطبوعاتی (اطلاعات مربوط به عرضه یک محصول یا خدمات جدید) و محتوای وب سایت (صفحه فرود ، صفحه ما کی هستیم و غیره) یا کتابهای الکترونیکی.

قالب هر فرم نوشتاری متفاوت است. اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد. وقت خود را صرف خواندن انواع نوشتن کنید.

2 سبک انگلیسی را انتخاب کنید: مقالات به طور کلی به انگلیسی آمریکایی ، انگلیسی یا استرالیایی نوشته می شوند. لطفاً درک کنید که اینها همه اشکال مختلف زبان انگلیسی است. مشتریان می توانند برای مخاطبان محلی یا بین المللی مقاله نویسی کنند. تفاوت های کمی در هجی و همچنین زبان وجود خواهد داشت.

به عنوان مثال ، “همسایه” انگلیسی آمریکایی است در حالی که “همسایه” انگلیسی بریتانیایی است. به همین ترتیب ، آمریکایی ها “مشاور” می گویند در حالی که کشورهای دیگر همان کلمه “مشاور” را هجی می کنند.

اگر مطمئن نیستید ، توضیحات بیشتر را از مشتری بخواهید. درست نویسی یک عامل اساسی در بدست آوردن تکالیف شغلی مناسب است. یک کلمه نادرست نوشته شده می تواند تصور را خراب کند.

3 پژوهشقابلیت های تحقیقاتی یکی دیگر از عوامل حیاتی در تهیه مقاله درجه یک است. به عنوان یک نویسنده مستقل تازه کار ، ممکن است از شما خواسته شود که مقالاتی را درباره ژانرها و موضوعات مختلف بنویسید. این می تواند شامل امور مالی ، بانکی ، باغبانی ، آشپزی ، بهداشت ، تجارت ، دکوراسیون منزل ، والدین و موارد دیگر باشد.

بدیهی است که ما نمی توانیم در هر موضوعی زیر آفتاب متخصص باشیم. متعاقبا، جستجوی گسترده این به شما در ارائه حقایق برجسته و اطلاعات مفید کمک خواهد کرد.

به عنوان مثال ، اگر از شما خواسته شد مقاله ای در مورد حساب های پس انداز انگلیس بنویسید ، بنشینید و از طریق چهار یا پنج وب سایت معتبر اطلاعات را بخوانید. اگر در مورد “CD ramps” (سپرده های بانکی) مطالعه کرده اید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ramps CD و نحوه کار آنها جستجو کنید.

مقاله شما باید بتواند اطلاعات قدرتمند ، مفید و تحقیق شده خوبی را در اختیار خوانندگان قرار دهد. هدف شما جمع آوری اطلاعات از منابع مختلف است تا خواننده بتواند به آنها دسترسی پیدا کند همه اطلاعات در یک مکان.

یک کلمه در مورد انتخاب سایت: لطفاً بخاطر داشته باشید که وب سایتهای عالی و همزمان بسیاری از وب سایتهای متوسط ​​و غیر قابل اعتماد وجود دارد. از جمع آوری اطلاعات از “انجمن ها” و غیره خودداری کنید. به سایت های دولتی ، آموزشی یا محبوب پایبند باشید. از این طریق می توانید مطمئن باشید که اطلاعات به روز و واقع بینانه را در اختیار مشتریان خود قرار می دهید.

4 تعداد کارها و درج کلمات کلیدیکلمات کلیدی: کلمات کلیدی کلمات و عبارات مهمی هستند که به یک مقاله یا وب سایت کمک می کنند تا بازدیدکننده داشته باشد. بر اساس این واقعیت است که همه خوانندگان جستجو را با یک کلمه یا عبارت شروع می کنند.

به عنوان مثال ، خوانندگانی که قصد سفر به پاریس را دارند ممکن است “تعطیلات پاریس” را در مرورگر خود بنویسند تا به دنبال معاملات خوب تعطیلات پاریس باشند. اغلب اوقات ، مشتریان ممکن است برای برجسته شدن سایت خود درخواست استفاده از برخی کلمات کلیدی خاص را داشته باشند.

به عنوان مثال ، ممکن است مشتری از شما بخواهد مقاله ای 500 کلمه ای بنویسید و از یک کلمه کلیدی خاص ، سه بار در هر مقاله استفاده کنید. شما باید بتوانید کلمه کلیدی را بدون اینکه ساختگی به نظر برسد ، در آن بپیچید. نگران نباشید ، از “پر کردن آنها” خودداری کنید. از کلمه کلیدی به روشی استفاده کنید که منطقی و منطقی به نظر برسد.

در حالت ایده آل ، شما باید از کلمات کلیدی در عنوان ، خط اول و خط آخر استفاده کنید (با این حال ، این یک قانون سخت و سریع نیست). به کلمات کلیدی مورد نظر و تعداد کلمات کلیدی توجه کنید.

لطفاً مقاله را با اطلاعات کم عمق و بی فایده “پر نکنید”. در دنیای نوشتن مستقل ، این “fuzz” نامیده می شود. با توجه به نام پیشنهادی ،fluff ‘نشان دهنده اطلاعات بی فایده و بی ربط است این فقط برای تکمیل تعداد کلمات مورد نیاز نوشته شده است.

در اینجا مثالی برای نشان دادن این نکته آورده شده است:

آ. هر کس برای مدیریت پول خود به یک حساب بانکی احتیاج دارد. بانک ها برای پس انداز پول خود چندین گزینه به مشتریان ارائه می دهند. خدمات و کیفیت در بانک ها متفاوت است.

ب افتتاح حساب بانکی یک روش عالی برای مدیریت پول شما است. بانک ها گزینه های زیادی از جمله سپرده ها ، برنامه های پس انداز و اوراق بهادار سرمایه گذاری را برای کمک به شما در ایجاد یک مجموعه واحد از بودجه ارائه می دهند.

گزینه B در مقایسه با (A) یک جمله آموزنده تر است. از زیاده روی در آن پرهیز کنید. تحقیقات کم عمق و ناکافی برابر با تولید محتوای “نازک” است.

5 موارد دزدی ادبی: هنگام ایجاد محتوا برای مشتری ، لطفاً اطلاعات را کپی و پیست نکنید. کلیه اطلاعات موجود در اینترنت با حق چاپ محفوظ است و کپی برداری غیرقانونی است. اطلاعات را بخوانید و سپس آنها را به قول خودتان بنویسید. این دقیقاً همان چیزی است که شما برای آن هزینه می کنید.

تصاویر ، گرافیک ها و عکس ها نیز با کپی رایت دقیق مرتبط هستند. لطفاً اطمینان حاصل کنید که از تصاویر مجاز و بدون حق چاپ استفاده می کنید مجاز برای استفاده.

قطع کوتاه مدت بی پروا به احتمال زیاد منجر به شهرت بد خواهد شد. همچنین ممکن است خرید اعتبار Copyscape را در نظر بگیرید. وب سایتی که به شما کمک می کند تجارت خود را از نظر سرقت ادبی بررسی کنید.

6 مهلت های تعیین شده: مهلت ها مقدس هستند و نویسندگان باید به آنها ضمنی احترام بگذارند. میزان کارهایی را که باید انجام شود بررسی کنید و مدت زمان لازم را برای خود اختصاص دهید. از وعده هایی که انجام آنها برای شما دشوار است خودداری کنید. اگر برای انجام یک کار چهار روز زمان لازم دارید ، صادقانه مشتری را در جریان بگذارید.

از مهلت و تأخیرهای فراموش شده خودداری کنید زیرا باعث می شود اعتبار شما نزد مشتری شما خراب شود. او سرانجام از روی ناامیدی و سرخوردگی بررسی بدی روی شما می گذارد.

7 مشتریان خود را با دقت انتخاب کنیدلطفاً به یاد داشته باشید که هزاران مشتری وجود دارد که به دنبال خدمات نوشتن هستند. همانند سایر خطوط تجاری ، مشتریان عالی نیز وجود دارند. اما همه آنها حرفه ای نیستند. در طول کار خود به عنوان نویسنده ، ممکن است با مشتریانی بخیل ، طلبکار ، بی ادب و بی دلیل روبرو شوید.

به نظر من فروتنانه ، جستجوی مشتری های خوب بسیار مهمتر از جستجوی پروژه های خوب است. دلیل ساده این است که یک پروژه خوب به پایان می رسد در حالی که مشتری خوب کارهای منظم را ارائه می دهد.

این بدان معنا نیست که شما نباید هیچ مشاغلی را از مشتریان جدید در نظر بگیرید. با این حال بیاموزید که در انتخاب مشتری خود بی نظیر باشید. شما برای فروش مهارت های ارزشمند نوشتن اینجا هستید. با وقار رفتار کنید و با تجارت خود با احترام رفتار کنید. همه نمی توانند بنویسند – به همین دلیل مشتری شما در وهله اول خدمات شما را می خواهد. از فروش کوتاه آثار خود اجتناب کنید – این امر به چشم نویسندگان دیگر نیز آسیب می زند.

این تصور اشتباه از مشتری ها می شود که همیشه می توانند معامله ای انجام دهند و برای کار خوب انجام شده قیمت های ارزان می پردازند.

8 آداب معاشرت و نویسندهخبر خوب: 96٪ از مشتریان واقعاً خوب هستند. آنها در اینجا به دنبال نویسندگان خوب هستند و از پرداخت هزینه خدمات شایسته خوشحال خواهند شد. پس از اتمام یک کار ، از مشتریان خود بازخورد بخواهید. آماده باشید تا هرگونه تغییر / بازنگری مورد نیاز (در محدودیت های معقول) را شامل شود. ایجاد ارتباط خوب با مشتریان. برای پاسخگویی به تمام سوالات در عرض 24 ساعت به عنوان یک نکته مهم مطرح کنید. آنها برای کارهای بیشتر احتمالاً با شما تماس خواهند گرفت.

9 از اوقات فراغت خود برای ایجاد اعتبار و اعتبار استفاده کنید. برای وب سایت های مشهوری که ارسال مقاله را قبول می کنند ، نامه بنویسید. این به شما کمک می کند قابلیت ها و قابلیت اطمینان خود را برای مشتریان خود اثبات کنید.

هزاران (در واقع میلیون ها) وب سایت وجود دارد که نیاز به نوشتن محتوا ، عکس ، مقاله و وبلاگ دارند. نویسندگان آنلاین می توانند از طریق نوشتن برای مشتریانی که می خواهند وب سایت بسازند ، درآمد مناسبی کسب کنند. علاوه بر این ، می توانید برای نمایندگانی که تجارت شما را به مشتری می فروشند ، بنویسید.

نوشتن مستقل در اینترنت یک زمینه جالب ، سرگرم کننده و در عین حال سودآور است. تمام تلاش ، کوشش و پشتکار برای انجام یک حرفه موفق نوشتن آنلاین لازم است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا