آیا بیشترین بهره را از تبلیغات دیجیتال می برید؟

[ad_1]

دیجیتال

روند عصر جدید نشان دهنده حضور پررنگ در جبهه دیجیتالی هر برند است. ممکن است لازم باشد شرکتهایی که از این الگو پیروی نمی کنند روش خود را تغییر دهند. در اینجا اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده بیشتر از فضای دیجیتال و استفاده بیشتر از رسانه های دیجیتال برای تجارت خود آورده شده است.

با توجه به اینکه شرکت ها 60 میلیارد دلار هنگفت برای پایان سال 2017 برای تبلیغات دیجیتال هزینه می کنند ، مطمئناً وارد صنعت تبلیغات می شوند. اگرچه تخمین زده می شود که این هزینه هر ساله افزایش یابد ، اما یک روش ساده برای درک و استفاده از این رسانه برای کمک به رشد کسب و کار شما وجود دارد.

درک رسانه های متغیر:

ما اکنون به دوره ای وارد شده ایم که اخبار روزانه ما از صفحه تلفن های همراه ما ، اخبار فوری از توییتر ، رادیو در تلفن های ما تغییر می یابد ، فصل های تلویزیون از طریق صفحه نمایش لپ تاپ مشاهده می شوند و داستان ها از طریق Snapchat بیان می شوند. درک تغییر پارادایم در عادتهای مصرف کننده رسانه در این جنبه اصلی است. هنگامی که متوجه شدید چگونه از سیستم عامل های مختلف رسانه دیجیتال توسط گروه سنی مصرف کننده استفاده می شود ، بقیه استراتژی آن را دنبال می کند.

این انتخاب درستی است عزیزم:

نمی توانید مطلبی را در Twitter منتشر کنید که به وضوح محدودیت کلمه 140 کاراکتر داشته باشد. این برای یک خط روشن یا یک یادداشت ظریف مناسب است. امروزه بسیاری از طراحان سطح بالا و تولیدکنندگان محصولات لوکس تصمیم به نمایش و فروش محصولات خود در اینستاگرام می گیرند. از این رو ، بسیار مهم است که بدانیم از کدام بستر رسانه های اجتماعی برای هر منظور استفاده کنیم.

محتوای مناسب را سازماندهی کنید:

با افزایش روزافزون میزان محتوایی که روزانه به سمت تبلیغات دیجیتال وارد می شود ، تقریباً یک کابوس است که بدانید چه نوع محتوایی ارائه می شود. خوب ، پاسخ این سوال ممکن است خاص نباشد اما مطالعات نشان می دهد راه حل صادقانه برای مشکلاتی که مصرف کنندگان با آن روبرو هستند نوعی است که بیشتر به دنبال آن هستند. مورد دوم به صورت محتوای اطلاعاتی و سرگرم کننده ارائه می شود که تعادل بسیار ظریفی را در مسیر خود حفظ می کند. هنگامی که یک مشتری در پلتفرم دیجیتال به دنبال چیز خاصی می گردد ، به آنچه برای او مفید است علاقه مند خواهد شد.

جمع آوری داده ها:

مهمترین چیز جمع آوری داده های بازخورد است. گزارش سئو حقیقت را تجزیه و تحلیل کرده و آن را برای شما بسیار واضح تجزیه و تحلیل می کند که چه کارهایی انجام می شود و چه عواملی اصلاً. این امر بینش شما در مورد تغییراتی را که باید در رویکرد و استراتژی خود برای یک کمپین موثر در رسانه های اجتماعی وارد کنید ، فراهم می کند.

کدام یک یک آژانس بازاریابی و تبلیغات دیجیتال او به مشتریان خود توصیه خواهد کرد که وقت خود را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با مشتریان خود بگذرانند یا همان کار را انجام دهند. این امر نه تنها بازخورد ارزشمندی از مشتری در مورد محصول یا خدمات ایجاد می کند ، بلکه باعث ایجاد اطمینان در مصرف کننده در دوره جدید می شود و به او اطمینان می دهد که شرکت به مشکلات خود در مورد محصول یا خدمات اهمیت می دهد و تمام تلاش خود را برای حل آن خواهد کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا