چگونه بازاریابی شبکه ای می تواند مانند پس انداز حیوانات باشد

بازار | بازاریابی

در ظاهر ممکن است به نظر نرسد که می توان از نجات حیوانات درسهایی آموخت که می تواند در بازاریابی شبکه ای استفاده شود. اما بسیاری از اوقات که به زندگی روزمره خود می پردازم در عجیب ترین مکان ها شباهت هایی را مشاهده می کنم.

شروع من در نجات حیوانات کاملاً اتفاقی بود دقیقاً مانند معرفی بازاریابی شبکه ای. در هر صورت من توسط یکی از اعضای خانواده ام آورده شدم. من اخیراً به خاطر خواهرم درگیر نجات حیوانات بودم. برادرم برای اولین بار در 1980s وقتی اموی سلطنت کرد MLM را به من معرفی کرد. درصد زیادی از افراد برای اولین بار توسط یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستانشان به بازاریابی شبکه ای معرفی می شوند. از این گذشته وقتی لیستی از افرادی که می شناسید تهیه می کنید عمدتا از خانواده و دوستان تشکیل می شود. اکنون من قبول ندارم که این بهترین راه برای جذب افراد در تجارت شما است مگر اینکه قبلاً به یک سطح موفقیت رسیده باشید اما در اینجا دوباره به آن بازنخواهم گشت زیرا قبلاً در مقاله قبلی درباره آن صحبت کردم

چه در حال ذخیره حیوانات باشید چه در تلاش برای ایجاد یک تجارت موفق در بازاریابی شبکه ای هر دو برای شروع کار به کار زیادی احتیاج دارند – به ویژه در ابتدای کار. اما دقیقاً مانند کمک مالی که نیاز به انجام کارهای منظم دارد شما باید به کار در بازاریابی شبکه ای نیز ادامه دهید. من می دانم که تبلیغات زیادی وجود دارد که ادعا می کنند دارای یک سیستم خلبان خودکار کاملاً کاربردی هستند و شما ممکن است بتوانید با یک برنامه آزمایشی خودکار مقداری درآمد کسب کنید اما اگر می خواهید واقعاً موفق باشید من به شما تضمین می دهم که رسیدن به برخی کارها به طور منظم انجام می شود. آنجا پایین و سپس آن را نگه دارید.

می بینید وقتی پوند با من تماس گرفت و از من خواست پنج سگ یتیم را ببرم من می دانم که کار خاصی انجام می شود. نمی توانم آنها را قفس کنم و بگذارم رانندگی کنند. او باید از آنها مراقبت کند. و تجارت شما نیز همینطور است. شما فقط نمی توانید یک وب سایت ایجاد کنید و انتظار موفقیت دارید. چندین مرحله دیگر وجود دارد که باید انجام دهید.

مهم است که به خاطر داشته باشید تنظیم موفقیت آمیز بودن یک برنامه زمانی بسیار مهم است. گربه ها و توله سگها باید طبق یک برنامه منظم با بطری تغذیه شوند. همینطور لیدهای شما. اکنون ابزارهای کم هزینه یا بدون هزینه آنلاین وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید. یکی از بهترین اینها پاسخگوی خودکار است. به سادگی یک سری پاسخ برای ارسال به مشتری های احتمالی بنویسید و سیستم بقیه برنامه ها را طبق برنامه منظمی که تنظیم می کنید انجام خواهد داد. اما حتی این هرگز به خلبان خودکار واقعی نمی رسد (مگر اینکه برای نوشتن مطالب خود به شخص دیگری پول بدهید!). هیچ زمانی وجود ندارد که بتوانید تغذیه حیوانات خانگی خود را متوقف کنید!

اکنون تغذیه مشتریان بالقوه آسان تر است همانطور که تغذیه حیوانات یتیم نیز آسان تر است. به عنوان مثال گربه ادی از دیروز شروع به خوردن غذای جامد کرد. بنابراین اکنون می توانم یک بشقاب غذا قرار دهم و این غذا خودش را تغذیه می کند در حالی که من 5 توله سگ جدیدش را با بطری تغذیه می کنم. بعد از چند هفته اول احتمالاً بیشتر مشتریان احتمالی نیازی به گوش دادن مداوم به شما ندارند.

برخی از مشتریان بالقوه می توانند مواد بسته بندی شده را هضم کرده و به تنهایی به سلامتی و استقلال برسند اما برخی از آنها به پشتیبانی اضافی نیاز دارند. وقتی توله سگها صبح اول صبح شروع به گریه می کنند من لزوماً ابتدا با بلندترین صدا غذا نمی دهم و اغلب او را سیر نمی کنم. من معمولاً سعی می کنم ابتدا به پرتیا پرنده بستر غذا بدهم و ببینم آیا او وقتی بقیه راضی باشند کمی بیشتر غذا می خورد تا مطمئن شوم که به اندازه کافی غذا می خورد یا نه. برخی از استخدام کنندگان بیش از سایرین مطالبه گر هستند. گاهی اوقات آنها می پرسند زیرا آنها واقعاً به كمك كمكی نیاز دارند و آنچه را كه به آنها تغذیه می كنید می گیرند و رشد می كنند. دیگران فقط نق می زنند. اگر توله سگ را به طور مداوم حمل می کنید باید تمام مدت او را در آغوش بگیرید. اما اگر به او غذا دهید دوستش داشته باشید و سپس او را رها کنید او یاد می گیرد بدون اینکه دائماً جلوی خود را بگیرید راضی باشد. بعضی اوقات ما افراد تازه استخدام خود را خراب می کنیم. ما سعی می کنیم آنها را پرستار کنیم و همه کارها را برای آنها انجام دهیم زیرا ما موفقیت می خواهیم و می خواهیم آنها موفق شوند. آنچه در نهایت با آن مواجه می شوید یک نیروی استخدام تابع است که هرگز برای خودش کاری نمی کند. یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که استخدام کننده خود را با منابع عالی آشنا کنید تا آنها بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را برای موفقیت استخراج کنند.

متأسفانه هر حیوانی که نجات یابد زنده نمی ماند. همین امر در مورد افراد تازه استخدام شده شما نیز صدق می کند. برخی در بازاریابی شبکه ای موفق خواهند شد و برخی دیگر موفق نخواهند شد. گرچه از دست دادن یکی از آنها ناامیدکننده است شما باید بتوانید رها کنید و ادامه دهید. تعداد زیادی گربه توله سگ و سایر افراد استخدام شده که شایسته یک فرصت هستند. بنابراین شکست را پشت سر بگذارید تمرکز خود را تغییر دهید و حرکت خود را ادامه دهید.

خبر خوب این است که با ترکیب مناسب غذا حمایت و تشویق یتیمان – حیوان یا انسان – می توانند به این مهم دست پیدا کنند. آنها می توانند سالم و خودکفا شوند و پاداش واقعی این است که می توانند همراه سرگرم کننده نیز باشند. هیچ چیز به اندازه کمک به شخص دیگری در رسیدن به آن راضی کننده نیست.

با توجه به یادداشت شخصی اگر در دره رودخانه آرکانزاس زندگی می کنید و هرکسی را که به دنبال حیوان خانگی خانوادگی است می شناسید آن را به روش من ارسال کنید!

تا دفعه بعد …

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا