[ad_1]
اینترنت مکانی عالی برای انجام تجارت است اما تنها در صورت موفقیت در رقابت موفق خواهید شد که رقبای آنلاین خود را شکست داده و مخاطبان هدف خود را قبل از انجام این کار جلب کنید.
اگر یک تجارت آنلاین انجام می دهید ممکن است شنیده باشید که برای موفقیت باید بازار یا بازار کوچکی را هدف قرار دهید. اما موفقیت در بازارهایی با رقابت زیاد نیز ممکن است. رقابت در بازار نشانه بازار سالم است.
بنابراین چگونه می توانید تجارت آنلاین خود را در یک بازار بزرگ رقابتی کنید؟ از طرف دیگر از کجا می دانید بازار شما بسیار کوچک است و سودآوری ندارد.
1. چیزی ایجاد کنید که ماندگار باشد
فقط روی سودهای کوتاه مدت تمرکز نکنید. با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید و به آنها کمک کنید مشکلات زندگی خود را حل کنند. وقتی تغییری در زندگی مردم ایجاد کنید می توانید یک تجارت آنلاین موفق ایجاد کنید هر چقدر هم که رقابت داشته باشید.
2. ماهی جایی است که ماهی گزیده می شود
اطمینان حاصل کنید که محصولات و خدمات را در محلی می فروشید که چشم انداز شما بیشتر به شما پاسخ می دهد. این بازار موفقیت کسب خواهد کرد خواه با هزاران یا چند سایت دیگر رقابت کنید.
3. منابع آفلاین را بررسی کنید
اگر کتابفروشی محلی شما بسیار گسترده باشد می تواند به شما در محدود کردن بازار کمک کند. ترفند ساده این است که به کتابفروشی محلی خود بروید و عناوین فصل و سایر اطلاعات مربوط به کتاب های مربوط به بازار خود را بررسی کنید. این عناوین فصل می تواند نشانه های خوبی برای مناطق جدید بازار داشته باشد.
4- از مخاطبان خود س Askال کنید
اگر لیستی از مراجعه کنندگان دارید از آنها بپرسید که می خواهند چه مشکلی را حل کنند؟ از پاسخ هایی که دریافت می کنید راه حلی ایجاد کنید که باعث ایجاد ترافیک و فروش شود.
5. سایت MeetUp.com را بررسی کنید
MeetUp.com یک مکان ملاقات مجازی است. این کار برای گردهم آوردن افراد با علایق و علاقه های مشابه کار می کند. نام گسترده متخصص خود را در موتور جستجوی MeetUp تایپ کنید و انواع مکانهای جلسات فیزیکی و مجازی مرتبط با آن کلمه کلیدی یا عبارت را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این بازارهای کوچکتر طاقچه نیز آشکار شد.
6. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید
رسانه های اجتماعی معدن طلایی از اطلاعات و درک مشتری از رقبای شما است. شما می توانید در یک بازار کوچکتر و جذاب بیشتر ببینید که کدام گروه و صفحه بیشترین عضو را دارند. بستر تبلیغاتی فیس بوک از یک ویژگی هدفمند جمعیت شناختی عالی برخوردار است. این به شما کمک می کند یک زیر طاقچه محبوب در بازار وسیع تری پیدا کنید و مجموعه ای آماده از چشم اندازهای پرشور را فراهم می کند.
[ad_2]