دو سئو

[ad_1]

بهینه سازی وب سایت برای سلامت وب سایت و بازدید از آن مهم است. گوگل و سایر موتورهای جستجو به طور موثر و صحیح وب سایت های بهینه شده ارائه می دهند. سئو باید در رادار بازاریابی اینترنتی در سطح بالایی باشد. بازاریابان جوان اشتراکات زیادی با آنچه SEO خارج از صفحه نامیده می شود دارند. بهینه سازی خارج از صفحه ترکیبی مناسب از بوک مارک های اجتماعی ، ایجاد لینک و درگیری در شبکه های اجتماعی است – فعالیت هایی مانند بازاریابی. اما نوع دیگری از سئو وجود دارد که به همان اندازه مهم است ، سئو فنی یا بهینه سازی در صفحه.

نویسندگان و سایر متخصصان سئو معمولاً کارهای بهینه سازی خارج از صفحه را انجام می دهند ، بنابراین ما در اینجا از این نوع بهینه سازی با عنوان SEO SEO یاد می کنیم تا آن را از نوع دیگر بهینه سازی وب سایت ، سئو فنی یا بهینه سازی در صفحه متمایز کنیم. سئو فنی کمتر از این دو شناخته شده است ، در همان محافل اجتماعی SEO SEO بازاریابی یافت نمی شود اما ممکن است مهمترین مسئله در مورد تأثیرگذاری بر رتبه بندی موتور جستجو یک وب سایت باشد.

فناوری سئو

فعالیت های بهینه سازی درون صفحه ای برای صفحات آخر وب سایت برای مطابقت با آخرین بهترین روش ها که در درجه اول توسط Google توصیف شده است ، انجام می شود. الگوریتم ها موتورهای جستجو را قادر می سازند تا به سرعت محتوای صفحه وب را بخوانند و طبقه بندی کنند. سئو فنی وظایفی است که یک برنامه نویس یا مدیر وب سایت انجام می دهد. آنها اطمینان حاصل می کنند که وب سایت با آخرین روشهایی که می تواند در رتبه بندی سایت تأثیر بگذارد ، به روز است.

هنگام ایجاد یک وب سایت جدید ، به پیشرفت فنی توجه زیادی می شود. اما گوگل در تغییر محاسبات الگوریتم خود (پنگوئن ، پاندا و موارد مشابه) در تلاش برای ارائه نتایج مرتبط با بالاترین کیفیت از یک جستجوی جستجو ، مشهور است. در نتیجه ، به روزرسانی های Google ممکن است بهترین شیوه ها را تغییر دهند یا اضافه کردن نوع پرونده جدیدی مانند نقشه سایت یا روبات های txt به فهرست وب سایت را مجاز کنند. خوشبختانه ، به روزرسانی ابزار پس زمینه فقط در وب سایت های قدیمی تر لازم است. اما مانند وسیله نقلیه ای که حتی اگر عملیات نیاز به تنظیم تعمیر و نگهداری داشته باشد ، قدیمی ترین وب سایت باید از لحاظ فنی برای اطمینان از انطباق با آخرین دستورالعمل ها ، تنظیمات فنی داشته باشد.

SEO در صفحه فنی عملکرد مفیدی است که به درستی به نفع موتورهای جستجوگر پیاده سازی می شود اما همچنین تجربه کاربر را تا حدی بهبود می بخشد. کلمات کلیدی را می توان به عنوان بخشی از سرویس SEO فنی توسعه داد و تراکم کلمات کلیدی در صفحه تحلیل شده است. یا ، افراد بازاریابی می توانند علاوه بر نوشتن متا متن ، کلمات کلیدی و عباراتی را نیز ایجاد کنند.

اما افزودن متن متا به صفحات باطن سایت و همچنین انجام سایر کارهای پس زمینه مانند بهینه سازی عنوان صفحه ، برچسب های H1 و افزودن متن alt به تصویر ، وظیفه یک تکنسین است. علاوه بر این ، SEO فنی با در نظر گرفتن اندازه صفحه و زمان بارگذاری ، 301 تغییر مسیر و 404 صفحه خطا و ایجاد موتور جستجوگر اصلاحاتی برای ایجاد مزاحمت و آزار و اذیت کاربر مانند پیوندهای خراب ، باعث می شود.

به دلایل مختلف هر دو نوع سئو برای بازدید وب سایت مهم هستند. بهینه سازی برای بازاریابی SEO تنها نیمی از کار است. سئو فنی این اطمینان را می دهد که تلاش های روزانه بازاریابی در صفحه در مقابل وب سایت تنظیم شده فنی ، بیشترین شانس موفقیت را دارند.

برای اطلاعات بیشتر در اینجا کلیک کنید سئو حرفه ای.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا