5 دلیل که من عاشق بازاریابی اینترنتی هستم

[ad_1]

احتمال

چند روز پیش ، بیرون رفتم و اولین کار خود را جستجو کردم. فکر نمی کنم کارفرمایان بفهمند که واقعاً چقدر سخت گیرم. چه کسی همچنین وبلاگ نویسی بیش از 100000 کلمه در ماه را می داند. بسیاری از وبلاگ نویسان نمی توانند این حرف را بزنند. اگر کارفرمایان فقط بفهمند کار من چقدر سخت است ، ممکن است فکر کنند که من را استخدام کنند. این باعث شد فکر کنم چرا من عاشق بازاریابی اینترنتی هستم؟ پنج مزیت بزرگ بازاریابی اینترنتی چیست و چرا از این کار لذت می برم؟

شماره 1. بدون نیاز به برنامه

به اندازه کافی مناسب ، نیازی به درخواست برای بازاریابی آنلاین نیست. خوب ، شما تا حدی دروغ گفتید. شما باید برای برنامه های وابسته و برنامه های پرداخت به ازای هر کلیک اقدام کنید. حقیقت این است که تأیید این درخواست ها نسبتاً ساده است. فقط یک سایت خوب ایجاد کنید و به تیم پشتیبانی برنامه اطلاع دهید که چه پیشنهادی به شرکت آنها دارید. اگر کارها را به درستی انجام دهید ، اکثر برنامه های وابسته عمدتا روی تأیید خودکار تنظیم می شوند.

شماره 2. شما می توانید ساعات کاری خود را انجام دهید.

من عادت نداشتم اهمیت این گزاره را درک کنم. بسیاری از بازاریاب های اینترنتی با هیچ اقدامی از این بیانیه سو abuse استفاده می کنند. بله ، می توانید ساعات کاری خود را انجام دهید. اما شما همچنین باید کارهای واقعی را انجام دهید. با این حال ، این یکی از بزرگترین دلایلی است که من عاشق بازاریابی اینترنتی هستم.

شماره 3. شما پاداش خود را تعیین می کنید.

این تا حدی درست است. اگر بدانید که چه کاری انجام می دهید ، واقعاً می توانید در مورد حقوق خود تصمیم بگیرید. اگر تازه شروع کار کنید این عبارت ممکن است ناامیدکننده باشد. برای درست کردن امور مدتی طول می کشد ، اما اگر برخی از مربیان برتر را دنبال کنید و برخی از بهترین انجمن های بازاریابی آنلاین را بررسی کنید ، توصیه های لازم را دریافت خواهید کرد. هنگامی که بدانید چه می کنید ، آسمان واقعاً حد مجاز است.

شماره 4. شما می توانید خود باشید.

اگر مردم شما را دوست دارند ، عالی است. در غیر این صورت ، آنها می توانند به وبلاگ نویس دیگری که دوست دارند مراجعه کنند. این زیبایی بازاریابی اینترنتی است. بعضی ها شما را دوست دارند ، دیگران نه. این احتمال وجود دارد که ، اگر فقط خودتان باشید ، شخصی را دوست خواهید داشت. حتی منفورترین افراد وب نیز طرفداران زیادی دارند.

شماره 5. شما تحت کنترل هستید.

من باید این را اول می گذاشتم ، اما هنوز واقعاً به آن فکر نکرده ام. به طور کلی ، شما به عنوان یک بازاریاب اینترنتی می توانید کنترل داشته باشید. البته از همه چیز نیست. اما تقریباً کنترل همه چیز را در دست دارید. مواردی که اگر شغل منظمی داشتید به طور معمول کنترل نمی کردید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا