چرا ما در وب “گشت و گذار” می کنیم؟

[ad_1]

یک کارمند بریتانیایی به طور متوسط ​​57 ساعت در روز را هنگام کار در اینترنت به وبگردی می پردازد.

پلی نیزی ها از سال 1500 میلادی برای اولین بار در تاهیتی و هاوایی از موج سواری لذت می بردند. ستوان جیمز کینگ اولین ضبط های چاپی موج سواری را در سال 1779 انجام داد. پس از کشته شدن کاپیتان جیمز کوک در یک سفر به هاوایی کینگ فرماندهی کشف را بر عهده گرفت.

در حال حاضر در هاوایی زبان نوشتاری وجود ندارد ورود مجله در کینگ نشان دهنده اولین گزارش کتبی یک مرد در مورد ورزش هاوایی است.

پس چرا پس از بیش از 200 سال ما در وب گشت و گذار می کنیم؟ چه ارتباطی می تواند بین استفاده از اینترنت و موج سواری وجود داشته باشد؟

همه چیز از رادیو شروع شد

اسکنرهای رادیویی در دهه 1970 به عنوان راهی برای یافتن سیگنال رادیویی خوب معرفی شدند. گیرنده رادیویی به طور خودکار دو یا چند فرکانس جداگانه را تنظیم یا پاک می کند و با یافتن سیگنال کار خوب متوقف می شود.

از روشی مشابه برای تلویزیون بصورت دستی استفاده خواهد شد. برای یافتن یک سیگنال تلویزیونی مناسب باید چهره ها را بچرخانید و بچرخانید تا زمانی که از تصویر راضی باشید. این روند مشترک به ناوبری کانال معروف شد. برای یافتن سیگنال مورد نظر باید از کانال به کانال دیگر بپرید تا زمانی که از تصویر دریافت شده راضی باشید.

پسران ساحل

در سال 1963 پسران ساحلی آهنگ Surfin USA را ضبط کردند. این موفقیت بزرگی در سراسر جهان بود و محبوبیت موج سواری را در هاوایی بسیار افزایش داد. محبوبیت موج سواری در مناطق استرالیا کالیفرنیا و هاوایی به خوبی شناخته شد و باعث جلب توجه گردشگران شد.

تابستان طولانی

به دنبال موفقیت Surfin ‘USA – در سال 1966 بروس براون تأثیرگذارترین فیلم در ژانر موج سواری را کارگردانی کرد: تابستان بی پایان.

Summer Endless Summer در سفر خود به دور دنیا در اطراف دو موج سوار مایک هنسون و رابرت آگوست قرار دارد. آنها به سواحل آفریقا استرالیا نیوزیلند تاهیتی و هاوایی سفر می کنند. در این فیلم آنها محلی را به این ورزش معرفی می كنند و تلاش می كنند موج سواری را به عنوان سرگرم كننده و در دسترس همه ترویج دهند.

موفقیت و تأثیرگذاری این مستند باورنکردنی بود. محبوبیت موج سواری سر به فلک می کشد موج سواران فعلی را ترغیب به سفر به خارج از کشور می کند و هیجان این ورزش را به مخاطبان بیشتری ارائه می دهد.

فرهنگ عامه

وانت ~ اولین بار که موج سواری برای فعالیت دیگری اعمال شد آوریل 1985 بود که مجله تایم به فرهنگ گشت و گذار در وانت اشاره کرد. موج سواری ون هنر افرادی را توصیف می کند که هنگام حرکت در بالای وانت ها بایستند. اعمالی که مجبور به انجام آنها شدند تا روی پاهای خود بمانند مانند آنچه در موج سواری انجام می دادند بود.

قطارها … این عبارت بعداً هنگام مراجعه به روال مشابهی استفاده خواهد شد. گشت و گذار با قطار عبارتی بود که وال استریت ژورنال آن را بیان کرد. موج سواری با قطار بارها در فیلم ها دیده شده است و به نظر می رسد این اتفاق در آمریکای جنوبی اتفاق می افتد زیرا مردم سوار بر قطارها سوار بر ماشین می شوند.

موسیقی ~ در سال 1989 تورنتو گلوب و میل این اصطلاح را به صنعت موسیقی معرفی کردند. غواصی به یک سنت محبوب در کنسرت ها و جشنواره ها تبدیل شده است. ایده حمل شخصی در هوای آزاد توسط جمعیت توسط تورنتو پرس به گشت و گذار در میان جمعیت معروف شد.

تلویزیون ~ با گسترش تلویزیون کابلی و ماهواره ای در سال 1986 وال استریت ژورنال عبارت کانال های گشت و گذار را ابداع کرد. این اشاره مستقیم به اصطلاح معروف پرش کانال بود که در توصیف روند جستجو برای یک کانال تلویزیونی مورد نظر گسترده شده است.

گسترش کابل ها و ماهواره ها منجر به کانال های بیشتری می شود و یافتن آنها آسان تر و به طور گسترده تری در دسترس هستند. مرور کانال ها ایده حرکت در کانال های دارای کنترل از راه دور تلویزیون را مخالف دستکاری اعداد توصیف کرد.

اینترنت

با ایجاد اینترنت گاهی اوقات از اصطلاح گشت و گذار در اینترنت استفاده می شود اما خیلی معمول نیست.

مرور اطلاعات عبارتی بود که برای توصیف کار کسی که به عنوان مثال از طریق کتابها یا مقالات در جستجوی اطلاعات بود استفاده شد. شهروندان اولیه در جستجوی اینترنت برای اهداف مشابه بودند (مدت ها قبل از سرگرمی شبکه های اجتماعی و تبلیغات).

قبل از دهه 1990 اینترنت از محبوبیت زیادی برخوردار نبود و به طور گسترده ای در دسترس نبود. با این حال در سال 1989 تیم برنرز لی مهندس و دانشمند رایانه ای بریتانیایی بنیان شبکه جهانی وب را بنا نهاد. این اینترنت را همانطور که امروز می شناسیم ایجاد کرد. اینترنت (شبکه جهانی وب) با سهولت و استفاده سریعتر از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است و مهمتر از همه رایانه های شخصی به طور گسترده در دسترس عموم قرار دارند.

مرور وب عبارتی است که همه ما از آن استفاده کرده ایم و با گسترش اینترنت به استفاده از آن ادامه خواهد داد.

اما چگونه اصطلاح موج سواری که به ندرت مورد استفاده و محبوبیت ندارد به بزرگترین کلیشه در سراسر جهان تبدیل شد؟

کتابدار و پد موس

جین آرمور پولی در سال 1992 کتابدار دانشگاه بود وقتی جمله گشت و گذار در اینترنت را ایجاد کرد.

پولی یک کاربر اولیه اینترنت بود و مجموعه ای از مقاله ها را که به صورت آنلاین در دسترس است درباره خدمات ایمن اینترنت نوشت. در ژوئن 1992 پولی در حال نوشتن مقاله ای انقلابی در مورد درخواست ها نظرات و سایر نوشتارهای فنی درباره اینترنت بود. هنگام جستجوی آدرس این موارد را توصیف می کند:

هنگام جستجوی عنوان برای یک مقاله چندین استعاره احتمالی را سنجیدم. من چیزی را می خواستم که بیانگر لذت من در استفاده از اینترنت باشد و همچنین مهارت ضربه زدن و بله استقامت لازم برای استفاده خوب از آن. من همچنین به چیزی نیاز داشتم که باعث ایجاد حس تصادفی آشوب و حتی خطر شود. من یک چیز ماهی شبیه شبکه دریایی می خواستم.

در آن زمان من از یک پد ماوس از کتابخانه اپل در کوپرتینو کالیفرنیا استفاده می کردم مشهور به ایجاد شخصی سازی و چاپ جملات فصیح روی لباس های ورزشی و لنت های ماوس (به عنوان مثال یک ماه در آزمایشگاه می تواند شما را در یک ساعت از کتابخانه صرفه جویی کند) عکس عکس یک موج سوار در موج بزرگ وی گفت: مسافران اطلاعات. من گفتم: یوركا و استعاره خود را داشتم.

گشت و گذار در اینترنت متولد شد. مقاله موفقیت چشمگیری داشت. طی 14 ساعت روزنامه 500 بارگیری بی سابقه دریافت کرد.

این س toال جالب دیگری را به دنبال دارد: چرا بسیاری از کاربران اولیه اینترنت به دنبال گشت و گذار در اینترنت هستند؟ بدیهی است که آنها برای یافتن مقاله مجبور به جستجوی مقاله بودند – اما چرا گشت و گذار؟

اتصال شبکه اینترنت

امروزه بسیاری از بازاریاب های برتر اینترنتی وجود دارند که همچنین موج سواران بزرگی هستند. فرانک کرن نمونه بارز این موضوع است. جیسون موفات یکی از اولین بازاریاب های اینترنتی بود که چنین ارتباط فوق العاده ای با بازاریابی اینترنتی و موج سواری داشت.

بسیاری از افراد کسب درآمد آنلاین را با گشت و گذار مقایسه می کنند. کسب درآمد آنلاین به معنای سریع ثروتمند شدن نیست. این درمورد اختصاص دادن زمان برای شناخت بازار است یادگیری درک کاربران و یافتن مشتری. موج سواری را اغلب فقط برخورد به موج توصیف می کنند. یک موج سوار عالی مدتی را صرف یادگیری بهترین موج ها می کند جایی که می توان آنها را پیدا کرد و چگونه آنها را کاملاً ضربه زد.

بازاریابان اینترنتی و موج سواران اغلب در مورد اعتیاد صحبت کرده اند. برای اینکه وقت کافی را برای یادگیری موج سواری و سفر به دنیا بگذرانید تا بهترین نقاط را پیدا کنید و بدن خود را برای آزمایش هجوم آدرنالین آزمایش کنید باید به این ورزش اعتیاد داشته باشید. جستجوی هیجان و اعتیاد انقلابی در موج سواری ایجاد کرده است.

تعداد بسیار کمی از بازاریابان عمده آنلاین ادعا می کنند که به طرح سریع ثروتمند شدن دسترسی دارند. (اگر دسترسی داشتید به کسی می گویید؟) برای اینکه یک بازاریاب اینترنتی موفق باشید باید همان سطح اعتیاد را تحمل کنید و از استفاده از اینترنت کار به صورت آنلاین و گذراندن وقت در اینترنت هیجان یکسانی داشته باشید.

در حالی که جیسون موفات هنوز در دهه 1990 آنلاین بود موج سواری به عنوان موضوعی عادی در اینترنت وجود داشت. موفات یکی از اولین کاربرانی بود که دارای وب سایت های مختلفی بود و هر جا که ممکن بود نام خود را بهبود بخشید. بنابراین همان جایی است که می توان جیسون موفت و همچنین موج سواری را پیدا کرد. آیا این باعث محبوبیت بیشتر موج سواری شده است؟ آیا این موضوع موج سواران حرفه ای را به اینترنت آورده است؟ مطمئناً موج سواران حرفه ای آن زمان را برای استفاده از اینترنت فریب داده است. به صورت آنلاین آنها می توانند مرورگرهای همفکری پیدا کنند ایده های سایت خود را به اشتراک بگذارند و داستان های گشت و گذار در سفر خود را به اشتراک بگذارند.

آیا این اصل واقعی گشت و گذار در اینترنت بود؟ آیا اکنون به دلیل محبوبیت بیشتر کاربران در اینترنت در اینترنت گشت و گذار می کنیم؟

یا شاید به طور کاملاً تصادفی (یا از طریق علم حافظه) دو گروه جداگانه از افراد اصطلاحات یکسانی را برای یک چیز تعیین می کنند بدون اینکه هرگز آن را بدانند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا