10 استراتژی عالی در مورد نحوه بهبود فوری امور مالی شخصی شما

[ad_1]

آموزش | استراتژی

1. وضعیت مالی فعلی خود را بشناسید.

قبل از اینکه بتوانید هر برنامه پس انداز برای هر فعالیتی را اجرا کنید چه برای تحصیلات فرزندان بازنشستگی یا خرید خانه رویایی امروز باید از وضعیت مالی خود مطلع شوید. اگر نمی دانید چگونه یک برنامه مالی ایجاد کنید ممکن است نیاز به تهیه یک برنامه ریز مالی داشته باشید. اگر می دانید چگونه یک برنامه مالی ایجاد کنید می توانید هنگام استفاده از برنامه ریز مالی مقدار قابل توجهی پس انداز کنید.

2. به طور منظم پس انداز کنید.

عادت به عادت پس انداز یک حسن خوب است. شما هرگز نخواهید فهمید که وقتی به شدت به آن پول اضافی احتیاج دارید که حوادث غیرمترقبه ای مانند قطع هزینه ها یا بیمار عزیزی بیمار می شود که نیاز به مراقبت های پزشکی زیادی دارد که هزینه های پزشکی زیادی را متحمل می شود. به عنوان یک راهنما لازم است که 3-6 ماه حقوق فعلی خود را برای تأمین نیازهای اضطراری اختصاص دهید.

3. جریان نقدینگی خود را کنترل کنید.

مهم نیست که چقدر ثروتمند باشید باید بتوانید جریان نقدینگی خود را کنترل کنید. قانون ساده این است که آنچه به جیب شما می رود باید بیش از آنچه از جیب شما می شود باشد. شما باید از آنچه به شما درآمد می دهد و چه چیزی باعث می شود هزینه کنید آگاه باشید.

4- هزینه های خود را کاهش دهید

با پیگیری هزینه های روزانه هفتگی و ماهانه خود شروع کنید. به دنبال آن هزینه هایی باشید که لازم نیست و آنها را از بین ببرید. یک مثال خوب در این مورد پرداخت هزینه اشتراک مجله هایی است که نمی خوانید. وقتی همه این موارد را انتخاب کنید که ارزش دلار شما را ندارند می توانید هزینه های خود را به میزان 25-30٪ کاهش دهید. توصیه می شود فقط یک کارت اعتباری داشته باشید تا بتوانید هزینه های خود را بهتر پیگیری کنید. قبل از تبدیل شدن به بدهی باورنکردنی حتماً در تاریخ سررسید هر قبض کارت اعتباری مبلغ کامل را پرداخت کنید.

5. بدهی های خود را بررسی کنید

به عنوان یک قاعده کلی بدهی شما نباید بیش از 30-35٪ از کل درآمد شما باشد. قمار و شرور نامزدهای خوبی هستند که می توانند منجر به بدهی شوند. مدیریت ضعیف پول همچنین می تواند منجر به بدهی شما شود حتی اگر دو میلیون قرعه کشی کرده باشید یا ثروت زیادی از اقوام خود به ارث برده باشید.

6. مقرون به صرفه باشید اما بخیل نباشید

فقط کالاهایی را بخرید که ارزش خوبی برای پول شما داشته باشد. عاقلانه است که بدانید چه موقع چیزی با کیفیت بخرید و برای چیزی که کمتر شناخته شده است اما همچنان همان هدف مارک را دارد حق بیمه بپردازید. اگر همیشه اقلام را بر اساس قیمت ارزان انتخاب می کنید ممکن است این کالا در مدت زمان کوتاهی منجر به خرید کالای دیگری شود این کار هزینه های بیشتری را از آنچه در ابتدا انتظار داشتید متحمل می شود. همچنین شما به عنوان یک شخص بخیل طبقه بندی خواهید شد وقتی کاملاً ضروری است حاضر نیستید پول خرج کنید.

7. سبد سرمایه گذاری خود را بررسی کنید

اگر در سهام صندوق های سرمایه گذاری مشترک (صندوق های سرمایه گذاری مشترک) یا صندوق های مختلف سرمایه گذاری کرده اید دوست دارید آنها را مرتباً بررسی کنید. دوره بررسی می تواند سه ماهه نیمه سالانه یا سالانه باشد. به عنوان مثال هنگامی که شما تجزیه و تحلیل سه ماهه خود را انجام می دهید و متوجه می شوید که سهام شرکتی که سرمایه گذاری کرده اید بازدهی هدفمندی را بر اساس شماره های مالی یا دخالت خارجی نمی دهد می خواهید سهام یک شرکت با عملکرد بهتر را جایگزین کنید.

8- خود را از نظر مالی آموزش دهید

اطلاعات مالی زیادی وجود دارد و هنگام مرور اینترنت یا رفتن به کتابخانه محله شما رایگان است. شما می توانید در سمینارها شرکت کنید کتاب بخوانید روزنامه بخوانید و به نوارهای صوتی گوش فرا دهید که برخی از راه های کسب دانش بیشتر است.

9. سخاوتمند باشید

یک جمله معروف وجود دارد شما آنچه می دهید می گیرید. هنگامی که سخاوت می کنید برخی از قدرتهای معنوی این را می دانند و به شما چندین برابر پاداش می دهند. هنگامی که شما می دهید تمایل طبیعی به شخص دیگری که در حال دریافت هدیه است وجود دارد و می خواهد لطف شما را پس دهد.

10. ابتدا به خودتان پول بدهید

قبل از اینکه همه هزینه های ماهانه خود را پرداخت کنید باید ابتدا عادت خود را بپردازید. اگر شغل روزانه دارید وقتی صحبت از پرداخت روزانه می شود می توانید 5٪ از حقوق خود را در حساب بانکی دیگری قرار دهید. هنگامی که حقوق خانه بیشتری دارید یا احساس می کنید لیاقت پاداش بیشتری دارید می توانید به تدریج این درصد را افزایش دهید. بالاخره بسیاری از مردم هزینه خود را پرداخت می کنند. تا زمانی که سایر هزینه ها را پرداخت کنند دیگر چیزی برای پرداخت خود ندارند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا