دنیای وب

کلمات کلیدی Long Tail و نحوه یافتن آنها

همه بازاریابان حرفه ای اینترنت می دانند که استفاده از کلمات کلیدی طولانی چقدر مهم است. این بدان دلیل است که آنها می دانند اگر می خواهید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، باید خریداران آنلاین را هدف قرار دهید نه مرورگرها. و اکنون با بیش از 70٪ جستجوهای ارگانیک با استفاده از کلمات کلیدی طولانی ، مهمتر از هر زمان دیگری اطمینان از استفاده درست از کلمات کلیدی مهم تر است.

همانطور که می بینید ، کلمات کلیدی long tail خاص تر هستند و بنابراین بیشتر مورد توجه خریداران مناسب قرار می گیرند. این کسی است که شما می خواهید هدف قرار دهید ، خریداران و نه محققان. و خریداران با کلمات کلیدی در مورد آنچه که به دنبال آن هستند مشخص ترند.

بنابراین شما باید کلمات کلیدی دم بلند را پیدا کنید:

– 3+ کلمه

رقابت کم

جستجوی کم

این بدان معناست که شما به سه کلمه یا بیشتر احتیاج دارید که دارای رقابت کم نسبت به سایر تبلیغ کنندگان و جستجوی کم برای شما باشد ، به این معنی که بسیاری از افراد به دنبال این اصطلاح دقیق نیستند.

این به شما مخاطبان هدف بیشتری می بخشد و با رقابت کمتر به شما کمک می کند نتایج جستجو را در صفحه اول در Google دریافت کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید کلمه “کفش” را برای خریداران هدف قرار دهید ، این کلمه از نظر حجم بسیار بالا است.

اندازه کفش های Converse متوسط ​​است.

اندازه کفش های مربوط به زنان کم است.

کفش های زنانه و سفید Converse هدف خریدارانی است که به دنبال این محصول خاص هستند.

همچنین با مشتریان مناسب نزدیک به محل خرید تماس می گیرد.

و به لطف Siri و Voice Hub ، افراد بیشتری به دنبال کلمات کلیدی طولانی هستند. اما سوال این است که چگونه کلمات کلیدی دم بلند را پیدا می کنید؟

یک راه سریع و آسان این است که به وب سایت هایی که برای کالایی که می فروشید با یکدیگر رقابت می کنند ، مراجعه کرده و از کلمات کلیدی آنها استفاده کنید. می توانید این کار را با کلیک راست روی قسمت خالی صفحه وب آنها انجام دهید و از کادر کشویی که در رایانه شما ظاهر می شود ، “نمایش منبع صفحه” را انتخاب کنید و سپس از جعبه جستجو در پنجره باز شده برای جستجوی کلمه “کلمات کلیدی” استفاده کنید. یا اگر در تحقیق در مورد کلید واژه مهارت دارید ، باید بتوانید محتوای آنها را در صفحه بخوانید و کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مورد نظر آنها و همچنین کلمات مرتبط را در محتوای آنها انتخاب کنید ، بنابراین می توانید آنها را در حریم خصوصی آنها تنظیم کنید.

یا از برنامه طولانی کلمه کلیدی ما استفاده کنید تا هر بار نتایج بهتر و سریع تری داشته باشید. برخی از مردم از خرید نرم افزار برای کمک به آنها در تجارت آنلاین خود متنفر هستند ، اما همه اینها به تعداد دفعات نیاز به استفاده از این نرم افزار یا میزان جدی بودن کارتان بستگی دارد.

در هر صورت ، شما باید کلمات کلیدی طولانی را برای بازاریابی اینترنتی خود پیدا کنید تا خریداران نزدیک به نقطه خرید را فریب دهید تا آنها به جای یکی از رقبای شما از شما خرید کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا